quote:Hoewel ik jou nooit ken Waxx heb ik gemerkt ook bij een ex van mij dat sommige gezichten dat wel eens uitstralen. En hetero's zien dat soms op 1 of andere manier. 1 van me exen bv. heeft nooit echt vrienden gehad alleen vriendinnen omdat de jongens niks van em moesten hebben. Zelfs in mijn klas was dat het geval.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hai! Weer lekker gerelaxt vanavond?
En gewerkt vandaag?
Vlaharp.... vind jij dat ik een erg homoseksuele uitstraling heb?
Het kan best zijn dat ze dat in jouw foto's ook zien. En mensen oordelen eenmaal graag snel. (erg jammer)
Begrijp me niet verkeerd. Ik ken je niet en hoewel soms me botte en extreme opmerkingen geef ik pas oordelen die ik meen als ik ECHT iemand ken .
quote:psies!
Op vrijdag 6 februari 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ik ben wie ik ben en gedraag me echt wel netjes, en al was ik nichterig... wat dan nog?Laat ze maar
en niet meer reageren als ze weer met vooroordelen aankomen
niet bepaald een van mijn mooiste en met het meest geweldige kapsel om van mijn ongeschoren kin nog maar te zwijgen
Wax.. je kunt het misschien wel zien, maar storend si het zeker niet. Mocht het te zien zijn aan je, who cares!?
quote:aaawwww nee hoor Waxje!!
Op zaterdag 7 februari 2004 00:32 schreef Waxxer het volgende:ik jaag jullie er zelfs mee weg....
ik schrok alleen een beetje van die Freddie Mercury-snor
quote:I want to BREAK FREEEEE
Op zaterdag 7 februari 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:[..]
aaawwww nee hoor Waxje!!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:33 schreef Vlarp het volgende:Alcohol is slecht voor het wakkerheidsgehalte
Wax.. je kunt het misschien wel zien, maar storend si het zeker niet. Mocht het te zien zijn aan je, who cares!?
Mja idd, nou ja, ik hoop niet dat mensen mij nawijzen van kijk daar loopt er een, alsof ik een eekhoorntje ben ofzo Ik geloof dat ik meer muziek moet luisteren van Diana Ross om dat echte This is My Life gevoel te krijgen en "I'm coming out... tralalala" te horen... (oke misschien is geen van deze twee van DR)
quote:da's het lijflied van Kiki
Op zaterdag 7 februari 2004 00:36 schreef Cazman het volgende:[..]
I want to BREAK FREEEEE
quote:nounounou zoooo erg is het toch niet?
Op zaterdag 7 februari 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:[..]
aaawwww nee hoor Waxje!!
quote:Ik plaag je maar...het is inderdaad niet zo erg..maar door de lichtinval lijkt het gewoon alsof je daar meer snor hebt zitten dan je in werkelijkheid hebt.
Op zaterdag 7 februari 2004 00:38 schreef Waxxer het volgende:[..]
nounounou zoooo erg is het toch niet?
![]()
het is wel een beetje mijn journalisten-look he, zo ongeschoren.... hou het tegenwoordig beter bij hoor
quote:hehe nou het is er wel behoorlijk he.... mijn Miami Vice look
Op zaterdag 7 februari 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Ik plaag je maar...het is inderdaad niet zo erg..maar door de lichtinval lijkt het gewoon alsof je daar meer snor hebt zitten dan je in werkelijkheid hebt.
quote:This is my life niet, die ander wel
Op zaterdag 7 februari 2004 00:37 schreef Waxxer het volgende:[..]
wakkerheidsgehalte, leuk woord voor een recensie!
Mja idd, nou ja, ik hoop niet dat mensen mij nawijzen van kijk daar loopt er een, alsof ik een eekhoorntje ben ofzo
Ik geloof dat ik meer muziek moet luisteren van Diana Ross om dat echte This is My Life gevoel te krijgen en "I'm coming out... tralalala" te horen... (oke misschien is geen van deze twee van DR)
quote:en waarom weet ik dat This Is My Life van Shirley Bassey is?
Op zaterdag 7 februari 2004 00:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
This is my life niet, die ander wel
(waarom weet ik dit?!)
quote:hahahaha
Op zaterdag 7 februari 2004 00:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
This is my life niet, die ander wel
(waarom weet ik dit?!)
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:[..]
en waarom weet ik dat This Is My Life van Shirley Bassey is?
quote:Nou, ... ik weet zelfs dat my life van Shirley Bassey is. Ik vind het een vreselijk nr, maar goed... schijnbaar heeft het zich in nm'n geheugen genesteld!
Op zaterdag 7 februari 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:[..]
hahahaha
![]()
omdat je beter naar dat soort dingen luistert dan ik misschien
![]()
Mememememe!
quote:eg niet!
Op zaterdag 7 februari 2004 00:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
en jij hebt al haar platen en je kunt alles meezingen??
![]()
Wat een tekst
quote:excuse me?
Op zaterdag 7 februari 2004 00:57 schreef Ang3l het volgende:
Oochie wally wally, oochie bang bang!
He really really fucks my coochie
He really really turns me out
Wat een tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |