Dit lijkt me een stuk geloofwaardiger.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:59 schreef Gijserman het volgende:
Janez Deth komt op Huntenpop, misschien stond er op teletext iets van: Janez Deth die in het voorprogramma stond van The Offspring

Das echt erg.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:37 schreef againstthegrain het volgende:
Tuurlijk wel. Jane's Detd. is helemaaaaaal niet puberaal!

Eerst vond je ze nog goed!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Das echt erg.
Laatst ben ik weer naar een optreden van hun geweest.
Een vriend van me wilde daar heel graag naar toe en ik dacht van "ach jah, slecht zijn ze ook niet dus op zich wel lachen"
Muziek is best grappig zo af entoe maar tering hey. Ik voelde me gewoon oud in dat publiek
Echt van die kleuters van 12 liepen er rond. En niet een paar maar gewoon echt meer dan de helft.
Gelukkig nog een crowdpitje kunnen bouwen met wat volwassenere mensen

quote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef pleevis het volgende:
ik en licko waren op het concert in adam 19 maart!!!!
OMG WAT EEN OWNAGE ZEG
normaal ben ik een breezahboi, dus ik dacht, wat een domme rockers en pit bouwers enzo, maar naar mate de avond vorderde kwam ik steeds meer in de mood, en op het laatst beukte ik net zo hard mee voorin...vooral self esteem; kippevel

het gaat natuurlijk niet alleeeen maar om het beuken he...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef pleevis het volgende:
ik en licko waren op het concert in adam 19 maart!!!!
OMG WAT EEN OWNAGE ZEG
normaal ben ik een breezahboi, dus ik dacht, wat een domme rockers en pit bouwers enzo, maar naar mate de avond vorderde kwam ik steeds meer in de mood, en op het laatst beukte ik net zo hard mee voorin...vooral self esteem; kippevel

Bij mij is het de eerste.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:36 schreef marruuuk het volgende:
je bent een van de eerste mensen die zichzelf schaamteloos breezahboi noemt die ik ken!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |