dank je welquote:Op maandag 26 april 2004 21:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je elk kanaal overal ontvangen
Gewoon lekker op je computertje
http://ms.stream.garnierprojects.com/kinkfm/.wma
Gewoon op klikken en dan opent ie em vanzelf in winamp of in Media Player. Of welk ander programma je daarvoor gebruikt. Boeit ook niet.
Als het niet werkt, ff naar www.kinkfm.nl gaan en dan op het "Tune in" icoontje klikken aan de linkerkant, onder de navigatiebalk
relaxde cd:, wel iets meer serieze teksten. de dvd heeft veel extra's. zelfs een stukje comedy.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou ik was gister in Assen (daar woon ik .....) en daar had geen enkele winkel em, stom natuurlijk, had beter moeten weten, had nooit moeten zoeken. Dus vandaar dat ik naar Groningen ging (was daar toch al in de buurt, -> school).
Lemme know of het wat is.
Mkay.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:03 schreef iDex het volgende:
[..]
relaxde cd:, wel iets meer serieze teksten. de dvd heeft veel extra's. zelfs een stukje comedy.
hij was de 11 euro wel waard.
Niets tegen Atom ofzo, maar hij heeft er meer gel inhangen hoorquote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef marruuuk het volgende:
nee
hij heeft gewoon nogal veel vet in zijn haar
Dit staat op de nieuwe singel:quote:Op zondag 25 april 2004 20:07 schreef iDex het volgende:
iemand de "head around you" single al?
zit er extra's bij voor de pc?
cool: ik hoop dat ik hem maandag kan bestellen. waar heb jij hem gekocht?quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:08 schreef FjH het volgende:
[..]
Dit staat op de nieuwe singel:
01-the_offspring-(cant_get_my)_head_around_you-aaf.mp3
02-the_offspring-gotta_get_away_(live)-aaf.mp3
03-the_offspring-come_out_and_play_(live)-aaf.mp3
04-the_offspring-the_kids_arent_alright_(live_from_radio_one)-aaf.mp3
De clip die erbij zit is trouwens wel geinig, met veel camera effects, maar toch had ik er mee van verwacht, want ze hadden gezegd een soort bullettime effect, maar twas meer snel heen en weer geflits, beetje tegenvallend in dat opzicht, maar tis wel originele clip.![]()
aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:08 schreef NRK het volgende:
http://www.theoffspring.i(...)ste_-_all_i_want.zip
lol, it's all i waaaaaaant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |