ik vind het altijd wel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:02 schreef Ixnay het volgende:
I don't give a fuck about die interiews.
Mja, in de Oor ging het meer over het voorprogramma dan over het optreden van The Offspring, dat schiet ook niet echt opquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:00 schreef crN het volgende:
Meestal gaat het meer over de band zelf dan over het optreden.
Maar dat was ook niet het interview, dat was de recentie van het concert.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mja, in de Oor ging het meer over het voorprogramma dan over het optreden van The Offspring, dat schiet ook niet echt op
Jah maar als een review doet over een concert van Offspring, doe het dan ook over Offspring.quote:Op zondag 25 april 2004 01:18 schreef Jassie het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet het interview, dat was de recentie van het concert.
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 25 april 2004 01:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah maar als een review doet over een concert van Offspring, doe het dan ook over Offspring.
Er is toch niemand die het dan wat boeit hoe Janez Detd en Horrorpops waren?
ja idd , als je een review over het concert van the Offspring doet, dan durf je toch niet zoveel woorden vuil te maken aan het voorprogramma waar geen zak aan wasquote:Op zondag 25 april 2004 01:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah maar als een review doet over een concert van Offspring, doe het dan ook over Offspring.
Er is toch niemand die het dan wat boeit hoe Janez Detd en Horrorpops waren?
ik heb weinig keus, kan ook nog naar de Van Leest gaan maar dan ben ik net zoveel kwijtquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je koopt toch ook geen cd's bij die afzetters van de FRS
www.bol.comquote:Op zondag 25 april 2004 19:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ik heb weinig keus, kan ook nog naar de Van Leest gaan maar dan ben ik net zoveel kwijt
Janez Detd was wel leuk vond ik...quote:Op zondag 25 april 2004 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja idd , als je een review over het concert van the Offspring doet, dan durf je toch niet zoveel woorden vuil te maken aan het voorprogramma waar geen zak aan was
hmm ik ben redelijk bekend met internetwinkels, maar bol.com is eigenlijk 1 van de duurdere.quote:Op zondag 25 april 2004 19:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
www.bol.com
Hoef je de deur niet voor uit en de cd's zijn vaak goedkoper dan in de winkel
Heb van de week nog een cd van Dream Theater voor maar 7,99 gekocht
Ik heb deze al een jaar of 3 aan de muur hangen:quote:Op maandag 26 april 2004 01:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
hmm ik ben redelijk bekend met internetwinkels, maar bol.com is eigenlijk 1 van de duurdere.
ontopic:
van de Large
http://www.emp.de/bin/sho(...)TINFO&bildrub=search
de MAXI van Head Around You, hij is ¤7,50 net als Hit That, vrij duur dus
Hij is pas beschikbaar op 3-5, 3 mei dus
Er staat ook een nieuwe poster in de Large, op deze poster staat Atom ook bij. Het is een zwart/wit foto, ik vind hem wel mooi, maar moet alleen aan Atom wennen
Die poster had ik ook, alleen in ons nieuwe huis kon/ mocht ik geen posters meer ophangen, dus ik heb ze maar aan een vriendin van me verkochtquote:Op maandag 26 april 2004 16:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb deze al een jaar of 3 aan de muur hangen:
[afbeelding]
Vind em nog steeds erg stoer
op kink fm komt ie zowat elk uur voorbij volgens me broer, echt balen dat ik geen kink fm kan ontvangenquote:Op maandag 26 april 2004 12:02 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
op the box schijnt ie al paar keer langs gekomen te zijn...
Tegenwoordig kun je elk kanaal overal ontvangenquote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op kink fm komt ie zowat elk uur voorbij volgens me broer, echt balen dat ik geen kink fm kan ontvangenDaar komen juist allemaal nummers op die ik leuk vind
ja die vetkop van ron is ineens weg....quote:Op maandag 26 april 2004 01:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
hmm ik ben redelijk bekend met internetwinkels, maar bol.com is eigenlijk 1 van de duurdere.
ontopic:
van de Large
http://www.emp.de/bin/sho(...)TINFO&bildrub=search
de MAXI van Head Around You, hij is ¤7,50 net als Hit That, vrij duur dus
Hij is pas beschikbaar op 3-5, 3 mei dus
Er staat ook een nieuwe poster in de Large, op deze poster staat Atom ook bij. Het is een zwart/wit foto, ik vind hem wel mooi, maar moet alleen aan Atom wennen
idd, nix tegen mijn naamgenootquote:Op maandag 26 april 2004 22:06 schreef NRK het volgende:
HEUJ nix tegen ron he
ik vind deze poster niet echt cool, beetje een vage foto enzoquote:Op maandag 26 april 2004 21:35 schreef marruuuk het volgende:
[..]
ja die vetkop van ron is ineens weg....
ik heb zo een poster waar noodles zijn bril naar voren houdt waardoor 1 oog heel groot lijkt
daar staat ron dus wel nog op
edit:
die
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |