Bij mij is het eigenlijk een beetje andersom met dat nummer.quote:Op zondag 18 april 2004 18:20 schreef henkalex het volgende:
[..]
ik heb dat ook ja,
Vooral een nummer als Race against myself vond ik het begin niet boeiend, maar vind ik nu een van de betere nummers
Dat vond ik ook een tijdje.quote:Op zondag 18 april 2004 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik vond Pretty Fly toen hij net uit was helemaal geweldig, maar toen hij op #1 stond, en iedereen zong vrolijk "Give it to me baby" vond ik het al niet meer vet.
Vreemd dat je dat zo kan beïnvloeden.
Nou, ik zou het niet als cliché omschrijven...de punk nummers niet en de 'experimentele' nummers ook zeker niet.quote:Op maandag 19 april 2004 18:27 schreef Opie het volgende:
Splinter.. tja.
Een cd van een half uur vol met cliche punk nummers.
Foei!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:03 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
Ik weet het, het is slecht, maar ik heb hem nu pas![]()
![]()
Yep, Baghdad staat erop.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:37 schreef iDex het volgende:
[..]
Foei!
volgende week komt Rock against bush uit (volgens de site van velvetmusic) en daar staat een nummer van the offspring op![]()
* iDex gaat hem zeker kopen: de dvd die erbij zit lijkt me ook vet: met de anti bush reclames erop. bij velvet staat hij voor de prijs van rond de 11 euro (koopiequote:Op woensdag 21 april 2004 20:41 schreef Jassie het volgende:
[..]
Yep, Baghdad staat erop.
Die cd gaan we dus kopen!!
Die's er al, bij Elpee in Groningen was ie 10,90. Inclusief DVDtje uiteraard. De verkoper raadde em wel aan, staan een aantal documentaires op waar ze best veel tijd in hebben gestoken, niet zomaar wat dus.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:37 schreef iDex het volgende:
[..]
Foei!
volgende week komt Rock against bush uit (volgens de site van velvetmusic) en daar staat een nummer van the offspring op![]()
ik ga niet naar groningenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die's er al, bij Elpee in Groningen was ie 10,90. Inclusief DVDtje uiteraard. De verkoper raadde em wel aan, staan een aantal documentaires op waar ze best veel tijd in hebben gestoken, niet zomaar wat dus.
Inkoopprijs was 7 euro, in de US is ie minder dan 5 bucks. Hier 11 eu. Tis niet eerlijk.![]()
Naja... snel maar ff halen dan, binnekort. (Stufi plz!).
Nou ik was gister in Assen (daar woon ik .....quote:Op woensdag 21 april 2004 20:55 schreef iDex het volgende:
[..]
ik ga niet naar groningenmgoed ik zal morgen wel ff zoeken
owja idd Stufi![]()
Je koopt toch ook geen cd's bij die afzetters van de FRSquote:Op donderdag 22 april 2004 00:16 schreef Nitro_YE het volgende:
op de FatWreck site stond ie idd voor heel wat minder dan 11 euro maar ja ze moeten dat dingen ook nog helemaal naar de FRS hier in Roosendaal brengen...
Dan ga ik naar Lowlands, als Pukkelpop niet wat beters heeft zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:58 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Mojo schijnt druk bezig te zijn met het halen van The Offspring en Greenday naar Lowland 04
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |