Nee, want hij heeft nog nooit op die RG gespeeld. Elke RG lijkt veel op mekaar, tis gewoon een 570 custom.
quote:Daar kan ik op de site van Ibanez trouwens nog helemaal niets over vinden.
Op maandag 9 februari 2004 20:08 schreef emingee het volgende:
Zuuucht let dan opDexter heeft net als noodles een eigen signature model gekregen van ibanes
![]()
Hij staat er alleen als geregistreerde bespeler van de Ibanez RG570 Custom....
Rate that op tmf ofzo (dat die sjaken kunnen stemmen op een video), 6e plek in de top 10 van de afgelopen week
6.) The Offspring - Hit That 7.9
Ohja ik had ongelijk over het feit dat dat een sign model was Sorry
Zie ook: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT42FM
[Dit bericht is gewijzigd door emingee op 10-02-2004 15:30]
quote:Tja ik vind em ook niet op die van Dexter lijken.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:25 schreef emingee het volgende:
Btw...Rate that op tmf ofzo (dat die sjaken kunnen stemmen op een video), 6e plek in de top 10 van de afgelopen week
![]()
![]()
6.) The Offspring - Hit That 7.9
Ohja ik had ongelijk over het feit dat dat een sign model was
Sorry
Zie ook: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT42FM
quote:Ja, alleen dat stukje klinkt zo, wat weer van de ene kant apart is, maar je moet een nummer op z'n geheel beoordelen en niet alleen op dat stukje.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:42 schreef Prego het volgende:
dat nieuwe nummer lijkt wel een polyphone ringtone. wat slecht zeg.
quote:The Offspring wil veel meer dan alleen "up-tempo, raggende, pakkende, vrolijke, pretentieloze punknummers" maken.
The Offspring kan namelijk zeker nog wat leren van Zebrahead als het gaat om up-tempo, raggende, pakkende, vrolijke, pretentieloze punknummers.
Zebrahead is wel genig maar heel wat anders als The Offspring, je moet ze niet op deze manier vergelijken.
Trouwens over de Ibanez, ik vind het jammer dat ze hier in Roosendaal bij de muziekzaak het merk Ibanez niet echt kennen. Ik geloof dat er 1 gitaar van het merk staat.
Vandaag kon je btw bij 3FM kaartjs winnen voor The Offspring, en daarna draaiden ze meteen Hit That.
Wanneer komt dat nummer nou eens eindelijk in de lijsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |