abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16943757
Hoi iedereen !
Ik ben ' verslaafd ' aan Labello. Hebben jullie dat ook?
Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '.
Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe.

Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.

Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?
Hebben jullie ook een Labello-verslaving?

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:50:26 #2
84061 schnetzeltje
here kitty, kitty...
pi_16943852
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:47 schreef Honingdropje het volgende:
Hoi iedereen !
Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '.

sounds best wel sick... misschien hebben ze ipv anti rook pleisters ook wel anti labello pleisters, wat denk je zelf?
Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.

Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?

Roses are red, violets are blue... oh what the fuck I hate U
pi_16943881
Goh schnetzeltje jij kan quoten!!!
pi_16943886
In mindere mate.. ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:51:34 #5
84061 schnetzeltje
here kitty, kitty...
pi_16943887
damn
pi_16943897
Tieten. Tieten.
pi_16943900
als ze maar niet naar je fluiten....
dobedobedo
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:52:12 #8
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_16943914
quote:
Hoi iedereen !

Heb jij nu hele zacht lipjes?

[Dit bericht is gewijzigd door BigWillyDerSuperSpender op 06-02-2004 14:52]

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_16943916
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:51 schreef suimasen het volgende:
Tieten. Tieten.
LAAT ME NOU TOCH EENS MET RUST MAN !
pi_16943924
Heb jij een foto van jezelf?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:52:46 #11
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_16943931
Klinkt Breezah achtig. Die lopen ook met dat spul te smeren.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_16943939
quote:
Hoi iedereen !

nee niet verslaafd aan labello,,
ik ben een bouwvakker en ik heb wel een erge neiging om naar vrouwen te fluiten die voor bejaardehuizen langslopen

is dat ook een verslaving ?

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:53:07 #13
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16943946
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:51 schreef lekker_bridgen het volgende:
Goh schnetzeltje jij kan quoten!!!
Jo .. hallo ... laat dat ....
Eens moet de eerste keer zijn hé! Is net nieuw binnen sinds vandaag!
Help dan liever!

Ontopic :
nee hoor... ik ken me een lippen balsem verslaving ook niet zó heel goed voorstellen eigenlijk ...
Maar idd .... beter dit dan roken !

Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:53:17 #14
84061 schnetzeltje
here kitty, kitty...
pi_16943951
Ja da ging ff nie goed, maarehh klinkt best ziek... misschien hebben ze ipv van anti rook pleisters ook wel anti labello pleisters.. wat denk je zelf?
pi_16943960
Ik zuig graag op dropjes. Hihi.
pi_16943965
Fluit en wilt die labello lippen zoenuhhhhhhhhhhhhhhhhh
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:54:04 #17
73173 Famous_Rose
Be Cool Be You!
pi_16943977
Ik koop niet elke week een nieuwe maar het is wel echt geweldig spul..

Labello rules the universe! En zo sexy... van die mannen die de hele dag labello smeren.. of vrouwen.. whoehahaha.. Elke gek zijn gebrek, en ik ben het met je eens! Labello is HET!

De zin van het leven is aardbeiensaus...
pi_16943991
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:52 schreef Xlarge het volgende:

[..]

ik ben een bouwvakker en ik heb wel een erge neiging om naar vrouwen te fluiten die voor bejaardehuizen langslopen

.
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:54:26 #19
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_16943992
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:52 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Hmmm... kinky!
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_16944002
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:53 schreef suimasen het volgende:
Ik zuig graag op dropjes. Hihi.
Op die honingdropjes kun je zo lekker zuigen. !
pi_16944007
Je lippen raken er ook verslaafd zijn, op een gegeven moment maken ze zelf geen vocht meer aan.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_16944010
* Odin83 vindt Purol toch wel de betere keus.

Maar misschien kun je me met een foto van jezelf overtuigen. Wanneer je net je Labello op hebt gedaan natuurlijk.

pi_16944017
KUNNEN MENSEN OOK ONTOPIC REAGEREN EN NIET ELKE KEER VRAGEN NAAR FOTO'S VAN MIJN TIETEN VERDOMME????
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:55:33 #24
70320 Kurgan28
Gamez Rule !
pi_16944028
Ik ben verslaafd aan m'n vrouwtje maar dat is een ander verhaal.

Lady Aries is Mine !
pi_16944033
Ik ben er ook aan verslaafd ja, maar ik krijg het niet voor elkaar om 1 Labello in 1 week op te maken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')