Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.
Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?
Hebben jullie ook een Labello-verslaving?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:47 schreef Honingdropje het volgende:
Hoi iedereen !
Ik ben ' verslaafd ' aan Labello. Hebben jullie dat ook?
Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '.
Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe.sounds best wel sick... misschien hebben ze ipv anti rook pleisters ook wel anti labello pleisters, wat denk je zelf?
Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
![]()
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?
quote:Heb jij nu hele zacht lipjes?
Hoi iedereen !
Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '.
Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe.Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.
Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door BigWillyDerSuperSpender op 06-02-2004 14:52]
quote:LAAT ME NOU TOCH EENS MET RUST MAN !
Op vrijdag 6 februari 2004 14:51 schreef suimasen het volgende:
Tieten. Tieten.
quote:nee niet verslaafd aan labello,,
Hoi iedereen !
Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe.Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.
![]()
is dat ook een verslaving ?
quote:Jo .. hallo ... laat dat ....
Op vrijdag 6 februari 2004 14:51 schreef lekker_bridgen het volgende:
Goh schnetzeltje jij kan quoten!!!
Ontopic :
nee hoor... ik ken me een lippen balsem verslaving ook niet zó heel goed voorstellen eigenlijk ...
Maar idd .... beter dit dan roken !
Labello rules the universe! En zo sexy... van die mannen die de hele dag labello smeren.. of vrouwen.. whoehahaha.. Elke gek zijn gebrek, en ik ben het met je eens! Labello is HET!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:52 schreef Xlarge het volgende:[..]
nee niet verslaafd aan labello,,
ik ben een bouwvakker en ik heb wel een erge neiging om naar vrouwen te fluiten die voor bejaardehuizen langslopenis dat ook een verslaving ?
quote:Hmmm... kinky!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:52 schreef Xlarge het volgende:[..]
nee niet verslaafd aan labello,,
ik ben een bouwvakker en ik heb wel een erge neiging om naar vrouwen te fluiten die voor bejaardehuizen langslopenis dat ook een verslaving ?
quote:Op die honingdropjes kun je zo lekker zuigen.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:53 schreef suimasen het volgende:
Ik zuig graag op dropjes. Hihi.
Maar misschien kun je me met een foto van jezelf overtuigen. Wanneer je net je Labello op hebt gedaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |