Ik denk dat het is omdat anderen dan kunnen zeggen, jaja lul jij maar slap ukkie, jij hebt nog niks van de wereld gezien, jij weet niks blablabla
Meeste komen zo negatief over en proberen anderen altijd voor schut te zetten. Het makkelijkst is dat natuurlijk met leeftijd als je niks anders goeds meer te zeggen hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door jojomen4 op 06-02-2004 14:35]
quote:precies!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
Leeftijd is een makkelijke afzeikfactor.
quote:wat vind je van 14 jarigen?
Op vrijdag 6 februari 2004 14:34 schreef snakelady het volgende:
daar zou het aan kunnen liggen, toch maar raar eigenlijk, elke leeftijd heeft zijn charmes.
quote:Eigenlijk wel grappig, ze denken heel wat te zijn en zijn het vaak niet, Maar ik heb ook wel ens met een 14 jarig meisje gepraat en die was gewoon erg slim en bijdehand, maar bijdehand hoort bij die leeftijd.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:34 schreef GewoonPim het volgende:[..]
wat vind je van 14 jarigen?
quote:Die zijn er ook wel maar heel veel niet, en het valt inderdaad op dat dat meestal mannen zijn die anderen graag in de zeik zetten.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Er zijn ook genoeg users die hun geboortedatum wél in hun profiel hebben staan trouwens.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef snakelady het volgende:[..]
Eigenlijk wel grappig, ze denken heel wat te zijn en zijn het vaak niet, Maar ik heb ook wel ens met een 14 jarig meisje gepraat en die was gewoon erg slim en bijdehand, maar bijdehand hoort bij die leeftijd.
quote:snakelady816@hotmail.com
Op vrijdag 6 februari 2004 14:38 schreef GewoonPim het volgende:[..]
wat is je msn adres?
quote:toegevoegd
Op vrijdag 6 februari 2004 14:39 schreef snakelady het volgende:[..]
snakelady816@hotmail.com
quote:Staat er wel in, ik ben dolgelukig nu.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:40 schreef Famous_Rose het volgende:
Ik ben 20Happy now? Weet niet eens of het in mijn profiel staat ja of nee
quote:moet je me wel ff acepteren lieverd
Op vrijdag 6 februari 2004 14:42 schreef snakelady het volgende:[..]
Staat er wel in, ik ben dolgelukig nu.
quote:41
Op vrijdag 6 februari 2004 14:31 schreef snakelady het volgende:
Waarom vullen er zo weinig mensen hun leeftijd in, schamen ze zich ervoor of hoe zit dat?
Ik kijk regelmatig bij mensen in het profiel om te kijken wie ik voor me heb, en leeftijd staat er 9 van de 10 keer niet bij.
Waarom is dat?
en waarom het er niet bijstaat?
omdat het er niet toedoet m.i.
ik heb er niet eens bij nagedacht volgens mij destijds bij het registreren, behalve dan dat ik het liefst zo min mogelijk privé info geef.
en omdat men dan in bepaalde topics wat onbevangener naar je mening kijkt (al is de leeftijd er vaak wel uit te halen).
Het is erg grappig hoe men soms zijn houding naar je toe verandert, als men weet hoe oud je bent
quote:Ik vindt het een geweldige leeftijd, misschien heb je wel gelijk wat betreft dat onbevangen.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:45 schreef milagro het volgende:[..]
41
en waarom het er niet bijstaat?
omdat het er niet toedoet m.i.
ik heb er niet eens bij nagedacht volgens mij destijds bij het registreren, behalve dan dat ik het liefst zo min mogelijk privé info geef.en omdat men dan in bepaalde topics wat onbevangener naar je mening kijkt (al is de leeftijd er vaak wel uit te halen).
Het is erg grappig hoe men soms zijn houding naar je toe verandert, als men weet hoe oud je bent
quote:ik heb je geaccepteerd maar ik ga nu niet op msn.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:44 schreef GewoonPim het volgende:[..]
moet je me wel ff acepteren lieverd
quote:zie het
Op vrijdag 6 februari 2004 14:49 schreef snakelady het volgende:[..]
ik heb je geaccepteerd maar ik ga nu niet op msn.
quote:Ik zag het.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:52 schreef AsschenSukar het volgende:
je staat er in bij me
quote:Daar kan ik me iets van indenken, het lijkt me ook niet leuk als iemand je beoordeeld op leeftijd.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:53 schreef GewoonPim het volgende:
Maar ontopic; mensen worden niet graag beoordeeld op leeftijd. Zeker niet van mijn leeftijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |