Op basis van wat?quote:Op zondag 7 maart 2004 21:47 schreef BillyBeflap het volgende:
Ze verdienen t niet om te degraderen.
ze mogen van mij alle drie degraderenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:47 schreef BillyBeflap het volgende:
. Tis ook een club die de HCE aantrekkelijker maakt met hun stadion en supporters. Veel beter dan pak m beet zwolle en volendam
Dat zeg je wel, maar dat meen je niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:29 schreef CAZZO het volgende:
[..]
ze mogen van mij alle drie degraderen
zijn ze in arnheim ook de eerste ggd club met een overdekt stadion,weer een primeur
Ik denk dat heel veel mensen dat hopen EN menenquote:Op maandag 8 maart 2004 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar dat meen je niet.
quote:Op zondag 7 maart 2004 14:47 schreef marconmgn het volgende:
Ik kom uit nijmegen dus ben voor nec haha
Ik denk van niet, zoals eerder al gezegd dan heeft half Nederland niets meer te zeiken. En supporters van NEC willen al helemaal niet dat we degraderen. Die zien de Derby ook liever niet verdwijnen, ook al hebben ze nog zo'n hekel aan Vitessequote:Op maandag 8 maart 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dat hopen EN menen
Wat mij betreft is het over en sluiten daar in Arnhem, het liefst zo snel mogelijk. Ik ben een NEC supporter.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:19 schreef BOT het volgende:
[..]
Ik denk van niet, zoals eerder al gezegd dan heeft half Nederland niets meer te zeiken. En supporters van NEC willen al helemaal niet dat we degraderen. Die zien de Derby ook liever niet verdwijnen, ook al hebben ze nog zo'n hekel aan Vitesse
Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingenquote:Op maandag 8 maart 2004 13:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het over en sluiten daar in Arnhem, het liefst zo snel mogelijk. Ik ben een NEC supporter.
Dan kan AGOVV daar wel spelen, dat krot waar ze nu in spelenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:04 schreef BOT het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen![]()
Als we dan toch failliet gaan mogen ze in Gelredome wel vaker feesten gaan geven![]()
Ze hebben slechts 2 wedstrijden gewonnen!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:47 schreef BillyBeflap het volgende:
Ze verdienen t niet om te degraderen.
Die sporthal met het "Rijnfront" die nog steeds Karel Aalbers vereren als ware hij de Messias zelf?quote:Tis ook een club die de HCE aantrekkelijker maakt met hun stadion en supporters.
Doe mij anders maar Volendam hoor. Lekker in de buurt (kan ik volgend seizoen hopelijk wel de uitwedstrijd meepikken) en ze hebben tenminste al 4x gewonnen in de HCEquote:Veel beter dan pak m beet zwolle en volendam
Jaloezie? Als Sparta net zo gematst was geweest door gemeente, provincie en hoofdsponsor, hadden wij met dat kunstmatige budget ook 10x Europees gespeeld tussen '92 en '02. Niets jaloezie, maar competitievervalsing dat de laatste jaren eindelijk streng wordt aangepakt door de KNVB.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:50 schreef Klysmakabouter het volgende:
Vitesse heeft voor zover ik ken altijd al schulden gehad, ik vind het alleen zo vreemd dat er bij Vitesse zo naar over gedaan wordt. Elke topclub die ik ken zitten wel in de rode cijfers.
Ik denk dat het gewoon jaloezie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |