abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 15 maart 2004 @ 13:06:21 #251
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_17728635
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:10 schreef WebForce het volgende:

[..]

Nog voor de wedstrijd begon vlogen er stoeltjes ovver het 'hek' heen en moest de ME het stadion binnenkomen. Ook werden er bommetjes gegooid...

En die leuke spreekkoren: 'Viva Espagna' (hoe je het ook schrijven mag). Vind ik een beetje té als je ook nogges voor de wedstrijd een minuut stilte houd, maarja....
Ja ben je helemaal gek ofzo, dat zingen ze sinds de komst van Alberto Saavedra.

Het is trouwens "el viva Saavedra"
Ado is the pride of Holland!
  maandag 15 maart 2004 @ 16:47:07 #252
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_17733772
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:28 schreef marconmgn het volgende:
wat een geluk zeg die penalty! walgelijk weer de knvb wilt gewoon niet dat zo'n grote club als vitesse degradeert kotsmisselijk word ik daar van
Opvallend hoe jij er meteen bij bent als het Vitesse even mee zit terwijl je met geen woord rept over al die wedstrijden die Vitesse ongelukkig en onterecht heeft verloren.
pi_17734416
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat was er gewoon een, de bal is weg en er word nagetrapt...
Een beetje scheidsrechter had ze allebei een kaart gegeven en verder niets.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 15 maart 2004 @ 17:28:29 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17734662
quote:
Op maandag 15 maart 2004 17:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een beetje scheidsrechter had ze allebei een kaart gegeven en verder niets.
Natrappen is rood, die gast loopt eerst naar die speler toe ervoor, dit is gewoon een 100% pingel, hoe graag ik vitesse ook zie degraderen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 15 maart 2004 @ 18:24:33 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17735880
quote:
Op maandag 15 maart 2004 17:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Natrappen is rood, die gast loopt eerst naar die speler toe ervoor, dit is gewoon een 100% pingel, hoe graag ik vitesse ook zie degraderen.
Nadat Rink eerst de trappende beweging maakte,dus beide rood
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17735932
quote:
Op maandag 15 maart 2004 17:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Rink had dan ook minimaal een rode kaart moeten krijgen. Rink trapte, Saavedra trapte terug. Beiden rood en gewoon geen pingel. Zo had ik het opgelost.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 15 maart 2004 @ 18:34:53 #257
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17736125
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:06 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Ja ben je helemaal gek ofzo, dat zingen ze sinds de komst van Alberto Saavedra.

Dát wist ik niet :p Maar het was zeker Viva Espagna! Echt!
pi_17737895
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:34 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dát wist ik niet :p Maar het was zeker Viva Espagna! Echt!
Doe wat aan je oren
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 16 maart 2004 @ 01:30:20 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17745849
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nadat Rink eerst de trappende beweging maakte,dus beide rood
Kunnen we Rink niet aankaarten bij de tuchtcommisie, onder de naam 'Commité Vaarwel Vitesse'?
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Rink had dan ook minimaal een rode kaart moeten krijgen. Rink trapte, Saavedra trapte terug. Beiden rood en gewoon geen pingel. Zo had ik het opgelost.
Het is inderdaad beide rood, of het dan wel of geen pingel is kun je uren over doorzeuren
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_17746141
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:06 schreef bergkampf het volgende:
Zal die Saavedra leuk vinden, toegezongen worden in de vrouwelijke vorm...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:10:15 #261
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_17747915
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 01:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kunnen we Rink niet aankaarten bij de tuchtcommisie, onder de naam 'Commité Vaarwel Vitesse'?
Ja dat is nog eens een toffe actie

Ben het met je eens dat het geen penalty was, maar om er nu zolang over door te drammen

Doe je dat bij alle onterechte beslissingen??

[ Bericht 1% gewijzigd door BOT op 16-03-2004 09:23:02 ]
  dinsdag 16 maart 2004 @ 10:33:39 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17749216
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 09:10 schreef BOT het volgende:

[..]

Ja dat is nog eens een toffe actie

Ben het met je eens dat het geen penalty was, maar om er nu zolang over door te drammen

Doe je dat bij alle onterechte beslissingen??
Ik zeg toch al. daar kun je uren over doorzeuren

Heb de beelden nu gezien (eurogoals), scheidsrechtersbal leek me meer op zijn plaats!
Planning:
-
  dinsdag 16 maart 2004 @ 10:49:17 #263
40878 BOT
pi_17749412
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 10:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Heb de beelden nu gezien (eurogoals), scheidsrechtersbal leek me meer op zijn plaats!
Dat leek mij ook Kon het ook absoluut niet geloven zondag dat hij de bal op de stip legde.
Toen nog in spanning voordat de penalty werd genomen. Bij Vitesse worden ze nogal eens gemist, maar het liep gelukkig goed af!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 15:03:26 #264
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17754087
quote:
Nieuwe leegloop dreigt bij Vitesse

Vitesse dreigt opnieuw getroffen te worden door een leegloop, ook indien de club zich dit seizoen handhaaft in de eredivisie. Acht spelers hebben een aflopend contract en veel geld voor nieuwe verbintenissen is er niet. Jimmy van Fessem verklaarde gisteren in deze krant dat hij zijn vizier niet louter richt op Vitesse. De 28-jarige doelman is een van de acht spelers die aan hun laatste contractjaar bezig zijn in Arnhem. Van Fessem weet dat er in de eredivisie een keeperscarrousel op komst is. Ronald Waterreus heeft aangegeven dat hij vertrekt bij PSV en Gabor Babos gaat van NAC naar Feyenoord. De lege plekken moeten worden ingevuld, met veel transfers tot logisch gevolg.
Reden voor Van Fessem goed om zich heen te kijken, zeker nu hij met Vitesse (nog) geen akkoord heeft over een nieuwe verbintenis. Het verhaal van Van Fessem kan wel eens gaan gelden voor veel van zijn ploeggenoten, met onrust en onduidelijkheid als gevolg.

Op 30 juni lopen bij Vitesse ook de contracten af van Jhon van Beukering en Peter van Vossen. De aan De Graafschap verhuurde Van Beukering kan wel bijtekenen, maar tegen een flink verlaagd salaris. Net als nagenoeg alle andere clubs in Nederland moet Vitesse flink bezuinigen op de salariskosten.

De jongelingen Michael Jansen, Ricky Bochem, Raymond Fafiani, Nicky Hofs en Kalle Sone bezitten eveneens een aflopend contract. In alle gevallen heeft Vitesse een eenzijdige optie. De club kan de verbintenissen verlengen, maar moet dat dan wel doen tegen de in de optie vastliggende salarissen. En die zijn weer hoger dan de salarissen die de armlastige club vanaf nu kan, wil en moet gaan betalen.

Vitesse moet deze spelers voor 1 april laten weten of de optie wordt gelicht. De club wil in de meeste gevallen het liefst onderhandelen over een nieuwe verbintenis tegen een lager honorarium dan in de optie is opgenomen. Daar zullen de voetballers op voorhand niet blij mee zijn.

Het voordeel voor de Arnhemse club is wel dat de situatie bij andere clubs nagenoeg hetzelfde is. De tijd van waanzinnige topcontracten is voorbij. Bovendien raken steeds meer spelers zonder club. Om hun sportieve loopbaan te redden, zijn ze wellicht gedwongen een lagere aanbieding te signeren.

Zoals gebruikelijk moet Vitesse deze zomer weer transfergelden genereren om de begroting alsnog sluitend te krijgen. In deze jaargang bedraagt het gat naar schatting twee miljoen euro. In 2005 lopen de contracten af van Dragoslav Jevric, Tim Cornelisse, Purrel Fränkel, Bert Konterman, Aleksandar Rankovic, Stijn Schaars en Mamadou Zongo. Deze groep is spelers is het meest interessant voor Vitesse om te verkopen. Immers, na het volgende seizoen kunnen ze transfervrij Gelredome verlaten.

De grootste knallers in de selectie van Vitesse zijn Ruud Knol en Matthew Amoah. Beide spelers hebben langdurige contracten. Zij zijn in potentie de beste voetballers van Vitesse en dus hebben ze ook de hoogste marktwaarde.

Gestimuleerd door de financiële nood heeft Vitesse de voorbije jaren al de nodige leeglopen meegemaakt. Deze zomer dreigt dus opnieuw een exodus.

Dat Vitesse momenteel in een zware strijd om klassebehoud is verwikkeld, maakt de zaak nog complexer. Het zal nog minstens enkele weken onduidelijk blijven in welke divisie de Arnhemse club volgend seizoen speelt. Deze onduidelijkheid bemoeilijkt niet alleen de contractbesprekingen, maar ook de gehele samenstelling van de selectie van Vitesse voor het komende seizoen.

Bron: De Gelderlander 16-03-2004
Maximaal 4 regels
pi_17754332
quote:
Op zondag 14 maart 2004 22:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

En dan vertelt 'ie deze week nog in VI dat 'ie naar een topclub wil .... .... Nou die zullen onder de indruk zijn....
Haha, dat waren ze al. Psv was serieus in Knol geďntresseerd voor zijn blessure.
Het gerucht ging ook dat Feyenoord in hem geďntresseerd was.

Het is wel ff wennen voor het bestuur lijkt me. Eerst als trouwe Nederlandse sub-top spelers naar andere sup of andere top zien gaan en nu zijn de spelers in het elftal niets meer waard. Psv is denk ik ook alleen maar geďntresseerd in Knol omdat je een goeie voor zo goed als niks krijgt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Klysmakabouter op 16-03-2004 15:22:18 ]
pi_17755491
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 01:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[..]

Het is inderdaad beide rood, of het dan wel of geen pingel is kun je uren over doorzeuren
Count me in voor dat comité
pi_17756596
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 10:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik zeg toch al. daar kun je uren over doorzeuren

och, gun die gasten ook eens wat punten. hoe vaak zijn zulk soort beslissingen niet in het nadeel van vites beslist!? of het nu wel of geen strafschop was, foute beslissingen horen nu eenmaal bij voetbal.
pi_17759822
Overigens ben ik blij voor het Nederlandse voetbal dat Ruud Knol weer fit is. Als hij heel blijft, staat die over 2 tot 3 jaar in Oranje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17867971
Vandaag 5-0 verloren van Ajax, terwijl ADO netjes gelijk speelt in Roosendaal. Dat wordt dus nacompetitie. Ook het redelijke doelsaldo is weg nu
  zondag 21 maart 2004 @ 16:56:21 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17868302
Always look on the bright side of the life
Planning:
-
pi_17868872
  zondag 21 maart 2004 @ 20:30:01 #272
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17872897
jezus wat een stelletje #@%%$#%#%#

van ajax verliezen oke, maar op wat voor manier
Maximaal 4 regels
  maandag 22 maart 2004 @ 10:05:31 #273
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17882048
Sparta verloor vlak voor de laatste succesvolle nacompetitie nog met 9-0 van Ajax (na 2 overwinningen, dat wel) onder leiding van Willem van Hanegem.

Ik hoop alleen voor Vitesse dat ze niet tegen Sparta loten in de nacompetitie. Die weten wel raad met 'voetballende' eredivisieploegen.
  maandag 22 maart 2004 @ 10:42:01 #274
40878 BOT
pi_17882552
quote:
Op maandag 22 maart 2004 10:05 schreef Stpan het volgende:

Ik hoop alleen voor Vitesse dat ze niet tegen Sparta loten in de nacompetitie. Die weten wel raad met 'voetballende' eredivisieploegen.
Vitesse voetbalt dit seizoen niet dus we hebben een kans

Het enige probleem is dat ze ook niet knokken--> weg kans
  maandag 22 maart 2004 @ 11:28:05 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17883362
Gezellig door de Ajax fans mogen wandelen? Hoorde dat het bij jullie ook was mis gegaan, bij ons vorige week ook.
Planning:
-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')