En dat je dan de muziek op instrumenten kan filteren. . dat je zegt ... ik wil alle songs waar een dwarsfluit in voor komt .. of een combinatie bv dwarsfluit en triangle.
Het mooist zou zijn met een keyword filter op songteksten maar daar zal wel copyrights op zitten.
Zoals op de IMDB kan je precies zien waneer en waar een film is gereleased ... zou ook fun zijn voor muziek en waar het in de hitlijsten is geweest per land.
In mijn beleving is de data in Allmusic nog al statistich. :S
quote:Dat is toch totaal onhaalbaar. Met acteurs kan dat wel, maar stel dat je een query uitvoert naar 'alle nummers met gitaren', de database ligt dan gelijk plat. Ben het wel met je eens dat de zoekmogelijkheden van de AMG wel wat uitgebreider mogen (bijv. toon me alle versies van My Favorite Things die John Coltrane heeft uitgebracht), maar daar schijnt ook echt aan gewerkt te worden.
ik wil alle songs waar een dwarsfluit in voor komt
dus op muziekgebied ook niet. ..
Komt in de buurt, maar de zoekmogelijkheden die TS zoekt zijn volgens mij niet haalbaar. Deze kan door users worden bijgewerkt (en bevat fouten!).
quote:Dat kan dan weer wel; alle muziek met blauwe auto's erin.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef Flierp het volgende:
bij IMDB kun je ook niet zeggen : "Show all movies that contain blue cars"dus op muziekgebied ook niet. ..
quote:Als mensen bij keyword blue-cars invoert .. kan het weer wel.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef Flierp het volgende:
bij IMDB kun je ook niet zeggen : "Show all movies that contain blue cars"dus op muziekgebied ook niet. ..
Heb je toe vallig Bleu Car gezien .. die film met leraar die op student valt. ?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:23 schreef Glacius het volgende:
Discogs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |