abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16940938
Voor de ontwikkeling van een nieuw concept hebben we de beschikking nodig over clip's / muziek bestanden van ( amateur ) artiesten.

De artiesten die we zoeken kunnen uit alle genres komen en uit alle uithoeken van het land. Van klasiek tot rap en van dance tot hardrock, alles is welkom.

Er zal inkomsten voor de artiest volgen zonder dat daar kosten aan zitten.

Zodra er genoeg clip's / muziek bestanden zijn ontvangen zal het concept via een meeting in diverse provincies worden uitgelegd aan de deelnemende artiesten. Op elk moment ( zowel voor als tijden het concept ) kan de artiest de samenwerking opzeggen en dan zal de clip niet meer gebruikt gaan worden.

Voor het concept hebben we het nummer nodig met en zonder beeldmateriaal.
Tevens hebben we voor een juiste verwerking en contact voortzetting de volgende gegevens nodig; artiest / band naam; genre; naam contact persoon; provincie; e-mail / website.

De CD met het nummer en de clip kunt u samen met bovenstaande gegevens sturen naar:
DIDGITALNET
Stal 178
9205 AD
Drachten

Hopend dat we elkaar van dienst kunnen zijn door krachten

Met vriendelijke groet,

Ramon Klijnstra
DIDGITALNET

pi_16940958
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-02-2004 13:06]

slettebak [@] gmail.com
pi_16941015
Het is hier niet echt gebruikelijk om je topics in verschillende fora te openen. Misschien kun je wat meer vertellen over dat concept en het belang ervan voor nieuwe muzikanten, dan kan het hier misschien open blijven...
pi_16941151
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:07 schreef Seborik het volgende:
Het is hier niet echt gebruikelijk om je topics in verschillende fora te openen. Misschien kun je wat meer vertellen over dat concept en het belang ervan voor nieuwe muzikanten, dan kan het hier misschien open blijven...
Het is de bedoeling een nieuw medium te gaan maken waar alle artiesten zich kunnen gaan provileren aan de maatschapij. Hoe het concept precies in elkaar zit kan ik alleen persoonlijk overbrengen, maar er zitten inkomsten aan vast voor de artiest en men kan zich samen met andere artiesten provileren.

Ps. De uitleg is te groot en complex ( en nieuw ) dat ik dat niet op een forum kan plaatsen.

groeten
Ramon

vrijdag 6 februari 2004 @ 13:13:41 #5
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_16941210
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-02-2004 13:15]

SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_16941305
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:12 schreef DIDGITALNET het volgende:

[..]

Het is de bedoeling een nieuw medium te gaan maken waar alle artiesten zich kunnen gaan provileren aan de maatschapij. Hoe het concept precies in elkaar zit kan ik alleen persoonlijk overbrengen, maar er zitten inkomsten aan vast voor de artiest en men kan zich samen met andere artiesten provileren.

Ps. De uitleg is te groot en complex ( en nieuw ) dat ik dat niet op een forum kan plaatsen.

Misschien kun je anders een simplificatie geven of iets dergelijks, want mensen gaan natuurlijk niet zomaar hun spullen opsturen naar iemand...
pi_16941415
provileren met een v??
.
Ik zou iig niet met je in zee gaan, al WAS ik een artiest.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:24:14 #8
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_16941500
Als ik niet weet wat het is, waarom zou ik dan wat opsturen? is het een soort idols ofzo??

En kun je misschien 'inkomsten' definieren? krijg ik sowieso een geldbedrag als ik een video instuur?

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_16941501
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:16 schreef Seborik het volgende:

[..]

Misschien kun je anders een simplificatie geven of iets dergelijks, want mensen gaan natuurlijk niet zomaar hun spullen opsturen naar iemand...

Het wordt een website waar iedere bezoeker gratis alle clip's voor 60 % kan bekijken, de artiest komt in eigen rij binnen en krijgt punten van bezoekers. Stijgt de artiest de top 10 in dan kan de volledige 100 % van de clip in zowel mp3 dan wel met beeld tegen betaling gedownload worden. Als de bezoeker gaat downloaden, dan is ¤ 0,40 PER DOWNLOAD voor de artiest.
Verder zit er een systeem van promotie en communicatie om heen.

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft,

Met vriendelijke groet,

Ramon Klijnstra
DIDGITALNET

vrijdag 6 februari 2004 @ 13:29:17 #10
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_16941624
Nogmaals hoe zit het met Buma rechten, die wij als artiesten van jullie moten ontvangen. En hoe worden de contracten op gesteld, zodat niet zomaar alles het internet opgeflikkerd wordt.

Het is een leuk initiatief, maar is het waterdicht voor de artiesten.?

This time I'll try to make it [br]It won't feel like no big deal[br]because you don't win if you don't fight[br]
pi_16941713
-edit: Dit mag hier niet geplaatst worden.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-02-2004 13:33]

slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:33:45 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_16941742
Meneer digital dude, kijk maar ff op www.cerror.tk
Misschien zie je wat muziek (download player (eerste regel)) wat je leuk vind...
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_16941830
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:29 schreef HARB het volgende:
Nogmaals hoe zit het met Buma rechten, die wij als artiesten van jullie moten ontvangen. En hoe worden de contracten op gesteld, zodat niet zomaar alles het internet opgeflikkerd wordt.

Het is een leuk initiatief, maar is het waterdicht voor de artiesten.?

Volgens een advocaat die we uiteraard ook deze vraag hebben voorgelegd, is het zo dat als de artiest van te voren weet wat de condities zijn en wat daar voor de inkomsten ( die hier overigens hoog zijn ) voor de artiest zijn en er dan zelf voor kiest z'n creatie op deze manier te profileren ( jaja met f ) er automatisch een wedezijdse samenwerking ontstaat.

Ik snap wel dat men achter dochtig is, maar ik ben hard aan het werk om een goed bedrijf op te starten en om iets voor de artiest te veranderen, zodat we van de illegale download afkomen.

pi_16941862
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:33 schreef cerror het volgende:
Meneer digital dude, kijk maar ff op www.cerror.tk
Misschien zie je wat muziek (download player (eerste regel)) wat je leuk vind...
dankje
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:41:48 #15
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_16941940
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:37 schreef DIDGITALNET het volgende:

[..]

Volgens een advocaat die we uiteraard ook deze vraag hebben voorgelegd, is het zo dat als de artiest van te voren weet wat de condities zijn en wat daar voor de inkomsten ( die hier overigens hoog zijn ) voor de artiest zijn en er dan zelf voor kiest z'n creatie op deze manier te profileren ( jaja met f ) er automatisch een wedezijdse samenwerking ontstaat.

Ik snap wel dat men achter dochtig is, maar ik ben hard aan het werk om een goed bedrijf op te starten en om iets voor de artiest te veranderen, zodat we van de illegale download afkomen.

Oftewel er staat nog niets op papier. . .

Stuur mij anders een informatiepakket.

Mail mij maar even op info@hazard.nl dan stuur ik het adres.
Voor meer infomatie te sturen.

Voor onze band www.hazard.nl

This time I'll try to make it [br]It won't feel like no big deal[br]because you don't win if you don't fight[br]
pi_16942125
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:41 schreef HARB het volgende:

[..]

Oftewel er staat nog niets op papier. . .

Stuur mij anders een informatiepakket.

Mail mij maar even op info@hazard.nl dan stuur ik het adres.
Voor meer infomatie te sturen.

Voor onze band www.hazard.nl

Ik heb er op gekeken, zal zo ff verder kijken. Maar er staat wel al genoeg op papier, het concept is vast gelegd bij de belasting dienst, en ondernemingsplan is af. Er zijn reeds afspraken gemaakt met financiers, dus alles is klaar voor de start wat ons betreft, we hebben een bedrijf dat het project kan maken. ( het wordt groot en complex !!! )

En we hopen nu snel online te zijn met de site.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')