bedankt
quote:Waarom zou dat niet mogen....
Op vrijdag 6 februari 2004 12:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar als ik zondagmiddag naar een DA of kruidvat loop, en ik ga daar alle prijzen van huidverzorgingsproducten opschrijven, hebben ze daar denken jullie bezwaar op? Mag dit trouwens? Of zal ik het eerst ff bij hun melden?bedankt
quote:ja, moet ik voor school doen...
Op vrijdag 6 februari 2004 12:11 schreef Krisman het volgende:
idd een rare vraag
quote:Op zondag werken voor school? Ik heb 1 woord voor je : WEEKEND!
Op vrijdag 6 februari 2004 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
ja, moet ik voor school doen...
quote:moeten een schoonheidsproduct op de markt brengen, en daar hoort een storecheck bij, en daar is dit weer een onderdeel van...
Op vrijdag 6 februari 2004 12:11 schreef cerror het volgende:
Hoezo moet je dat doen dan?
quote:in principe is dat wel zo bij mij.. maarja wil ik op school blijven zal ik dit toch moeten doen..
Op vrijdag 6 februari 2004 12:12 schreef Krisman het volgende:[..]
Op zondag werken voor school? Ik heb 1 woord voor je : WEEKEND!
Maar ik zou niet weten waarom het niet mag.
quote:ach ze zullen geen last van me hebben
Op vrijdag 6 februari 2004 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou me hoogst ongemakkelijk voelen of het nou voor school is of niet...Maar ik zou niet weten waarom het niet mag.
quote:spellingtjekker
Op vrijdag 6 februari 2004 12:15 schreef Pearly het volgende:
Bezwaar 'op' zal wel niet ....
Maar misschien wel 'tegen' ...
quote:Waarom?
Op vrijdag 6 februari 2004 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou me hoogst ongemakkelijk voelen of het nou voor school is of niet...
quote:idd een rare vraag
Maar als ik zondagmiddag naar een DA of kruidvat loop, en ik ga daar alle prijzen van huidverzorgingsproducten opschrijven, hebben ze daar denken jullie bezwaar op? Mag dit trouwens? Of zal ik het eerst ff bij hun melden?bedankt
Dit soort winkels is vaak niet blij met dit soort acties omdat de winkels ook onderling op die manier prijsvergelijken. Als jij opeens opduikt met je memoboekje kunnen ze wel denken dat je van de concurrent bent.
Maar als je het vriendelijk uitlegt zien ze waarschijnlijk wel in dat het ze geen nadelige dingen oplevert. En als ze een overzicht hebben hoef je niet alles over te schrijven
quote:nouja, de producten huidverzorging van de mannen, welk product we precies gaan doen weten we nog niet, vandaar dat ik wel een boel producten ga noteren..
Op vrijdag 6 februari 2004 12:16 schreef DRAGON-RULEZ het volgende:
je hoeft toch niet alle produkten op te schrijven alleen die van de concurrerende merken
quote:Zullen ze niet gaan waarderen ivm met bedrijfsspionage gevallen. Beste wat je kan doen is vragen of je met de manager mag spreken en uitleggen waarvoor enz.. als je het eerlijk speelt dan heb je nog kans dat ze je een prijslijst meegeven. Ga je botweg prijzen opschrijven (en dat zijn er nogal wat) dan loop je kans om verwijderd te worden uit de toko. suc6
quote:helemaal niet aan gedacht
Op vrijdag 6 februari 2004 12:19 schreef Ripley het volgende:
Als het gewoon voor school is zou ik het uitleggen aan de vestigingsmanager en om een overzichtje vragen.Dit soort winkels is vaak niet blij met dit soort acties omdat de winkels ook onderling op die manier prijsvergelijken. Als jij opeens opduikt met je memoboekje kunnen ze wel denken dat je van de concurrent bent.
Maar als je het vriendelijk uitlegt zien ze waarschijnlijk wel in dat het ze geen nadelige dingen oplevert. En als ze een overzicht hebben hoef je niet alles over te schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |