[Dit bericht is gewijzigd door Nieuwskijker op 06-02-2004 19:55]
quote:De winkel moet omruilen voor een speler van dezelfde waarde of duurder (met eventuele bijbetaling). Als je in de tussentijd geen geld terug hebt gekregen, dan ben je niet slim bezig geweest.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:28 schreef Nieuwskijker het volgende:
....
Het bdrag wordt wel steeds minder, de 1ste (en 2e) was 179 euro de 3e 60 en deze was 50 (wel steeds garantie), maar als ik elke keer 'm blijf ruilen dan krijg ik straks niks meer terug!!!
quote:Daar gaan ze niet van kapot...........
Op vrijdag 6 februari 2004 09:42 schreef Poehee het volgende:
Misschien dat je een verkeerde regio dvd hebt?
En gaat het hier wel om legale dvd's?
[Dit bericht is gewijzigd door UFOtje op 06-02-2004 09:46]
quote:Nah, dan geeft hij een andere melding.
Zijn het niet gewoon slecht gebrande dvdr's?
Als je een dvdr brand, kan je voor videodvds DVD+R gebruiken en geen DVD-R
quote:Of niet gefinalized
Op vrijdag 6 februari 2004 09:45 schreef Killjoy het volgende:[..]
Nah, dan geeft hij een andere melding.
Zijn het niet gewoon slecht gebrande dvdr's?
Als je een dvdr brand, kan je voor videodvds DVD+R gebruiken en geen DVD-R
quote:De winkel hoeft niet meteen om te ruilen. Wat ze moeten en kunnen ligt ook aan de garantiebepalingen van de dvd speler. En over het algemeen krijg je iets van hetzelfde merk terug.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:40 schreef Killjoy het volgende:[..]
De winkel moet omruilen voor een speler van dezelfde waarde of duurder (met eventuele bijbetaling). Als je in de tussentijd geen geld terug hebt gekregen, dan ben je niet slim bezig geweest.
na 3 keer ruilen nog geen deugelijk product kun je je geld terug eisen, al kan ik niet echt wijs uit jouw ruilacties Hel je wel het bedrag teruggekregen wat de nieuwe minder kostte?
quote:Als hij al aan de 4e speler zit in 1.5 jaar, dan heeft hij als consument niet normaal gebruik kunnen maken van de apparatuur.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:50 schreef Light het volgende:[..]
De winkel hoeft niet meteen om te ruilen. Wat ze moeten en kunnen ligt ook aan de garantiebepalingen van de dvd speler. En over het algemeen krijg je iets van hetzelfde merk terug.
En dat ze een apparaat van dezelfde waarde of duurder moeten leveren is ook onzin. Je hebt recht op een apparaat met dezelfde of betere specificaties, dat wel. Maar als je een dvd speler van 100 euro koopt en die gaat na een jaar stuk dan geeft een winkelier je niet meteen een nieuwe dvd speler van weer 100 euro mee.
Welke merk/type apparaat. Welke winkel. Hoe is de communicatie verlopen, etc etc.
quote:misschien stoppen de kids wel andere dingen erin dan alleen de minoes dvd.
Ik heb woensdag mijn 4e DVD-speler opgehaald (in anderhalf jaar) en nu wilden de kids de film Minoes kijken
quote:Sloper ...
Ik heb woensdag mijn 4e DVD-speler opgehaald (in anderhalf jaar) en nu wilden de kids de film Minoes kijken , maar hij zegt "incorrect file format". Is deze nu ook stuk??
De 1ste deed het meteen na aankoop niet meer, meteen terug de 2e heeft het tot 2 weken voor de garantie-termijn gedaan en was toen verbrand van binnen, de 3e heeft het nog geen half jaar vol gehouden, en nu deze. Moet ik nu weer terug gaan en dan maar m'n geld terug vragen??
Het bdrag wordt wel steeds minder, de 1ste (en 2e) was 179 euro de 3e 60 en deze was 50 (wel steeds garantie), maar als ik elke keer 'm blijf ruilen dan krijg ik straks niks meer terug!!!
En dit zal je leren dan die tjiepe dvd spelers van de Aldi te kopen ...
Heb je mischien last van stroomfluctuaties bij dat stopcontact? (Zo ja, stekkerdoos met surge protection kopen)
Maakt 1 van je DVD's wat meer lawaai bij het opspinnen? (Zo ja, dan is ie ietsje verbogen en niet meer in balans - wat veel DVD spelers na verloop echt niet leuk vinden - mischien was die minoes DVD nooit helemaal lekker. Ooit es in en warme auto laten liggen mischien?)
quote:Ja allemaal van het zelfde merk. en die dvd van Minoes speelt in een andere speler wel goed af, vanmiddag nogmaals geprobeerd en dan doet ie het wel 2x en de 3e keer weer niet. Heb er meteen een foto van gemaakt en neem die woensdg ook mee kunnen ze het gelijk zien dat ik niet lieg, de display van de speler geeft BADDISC aan.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:52 schreef maartena het volgende:
Waren alle 4 de DVD spelers van hetzelfde merk? (Zo ja, ander merk proberen)Heb je mischien last van stroomfluctuaties bij dat stopcontact? (Zo ja, stekkerdoos met surge protection kopen)
Maakt 1 van je DVD's wat meer lawaai bij het opspinnen? (Zo ja, dan is ie ietsje verbogen en niet meer in balans - wat veel DVD spelers na verloop echt niet leuk vinden - mischien was die minoes DVD nooit helemaal lekker. Ooit es in en warme auto laten liggen mischien?)
quote:Tja, sommige dvd spelers hebben problemen met sommige dvd's vooral de goedkopere spelers willen nog wel eens een dvd weigeren.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:53 schreef Nieuwskijker het volgende:[..]
Ja allemaal van het zelfde merk. en die dvd van Minoes speelt in een andere speler wel goed af, vanmiddag nogmaals geprobeerd en dan doet ie het wel 2x en de 3e keer weer niet. Heb er meteen een foto van gemaakt en neem die woensdg ook mee kunnen ze het gelijk zien dat ik niet lieg, de display van de speler geeft BADDISC aan.
quote:Word minoes ook al uitgegeven in andere landen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |