quote:Bron
Vandaag ben ik vader geworden van een prachtdochter Iris5 februari 2004
Vandaag ben ik vader geworden van een prachtdochter Iris. Barbara en ik zijn dolgelukkig. Iris weegt 4600 gram. Vrouw en dochter hebben nu recht op me. Dus ik denk dat iedereen er begrip voor heeft dat ik de komende weken even wat minder in Den Haag te vinden ben maar vooral bij Iris en Barbara zal zijn!
Jammer dat hij het meisje geen Roos heeft genoemd. Dat zou toepasselijker zijn. Maar gelukwensen aan Wouter en Barbara met deze geboorte.
quote:Roos? Vanwege PvdA?
Op vrijdag 6 februari 2004 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Jammer dat hij het meisje geen Roos heeft genoemd. Dat zou toepasselijker zijn. Maar gelukwensen aan Wouter en Barbara met deze geboorte.
quote:duh.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:20 schreef Castor het volgende:[..]
Roos? Vanwege PvdA?
nou gefeliciteerd wouter.
quote:Eigenlijk kan dat niet, dan had ie geen leider van de PvdA moeten worden.
5 februari 2004
Vandaag ben ik vader geworden van een prachtdochter Iris. Barbara en ik zijn dolgelukkig. Iris weegt 4600 gram. Vrouw en dochter hebben nu recht op me. Dus ik denk dat iedereen er begrip voor heeft dat ik de komende weken even wat minder in Den Haag te vinden ben maar vooral bij Iris en Barbara zal zijn!
quote:9 maanden geleden was het mei 2003. Bos is al sinds mei 2002 leider van de PvdA. En ook de MP heeft recht op Ouderschapsverlof, hoor.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:27 schreef Greyfox het volgende:[..]
Eigenlijk kan dat niet, dan had ie geen leider van de PvdA moeten worden.
Wat als de minister president dat even zou laten weten?
Er zijn wel meer vaders bijgekomen die dag
quote:Zo, doe jij even normaal, man.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:31 schreef Vogelman het volgende:
Zal wel een vreselijk kind worden... moet bijna wel met zo'n klootzak als vader![]()
quote:Jankzak.
Zal wel een vreselijk kind worden... moet bijna wel met zo'n klootzak als vader![]()
quote:Goh jij kent Wouter Bos of zo? Of baseer je je geblaat zoals de meeste bashers gewoon op de retoriek van de LPF en Nieuw Rechts aanhangers, die wel roepen, maar zelf geen oplossingen of betere plannen kunnen aandragen?
Duvel op uit een topic als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Of is het verwekken van een kind ook al een politieke daad
quote:Het zaadje kwam van links?
Op vrijdag 6 februari 2004 09:37 schreef lurf_doctor het volgende:
----> SHOOf is het verwekken van een kind ook al een politieke daad
Wat ik niet begrijp waarom is dit nieuws!?
Tijdje geleden ook al met Halsema.
Kennelijk is er op het politieke front geen nieuws; dan maar met dit soort berichten in de picture blijven.
NB. Ook kinderen van rechtse politici kunnen me niet boeien, maar daar hoor ik wat minder over lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |