Bedankt voor je harde werk in meer dan een jaar als mod van GC. Succes met je studie enzo!
Veel succes met je studie.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 06-02-2004 00:22]
quote:Daar komt het op neer dus...
Op woensdag 28 januari 2004 23:22 schreef sweek het volgende:
Hallo allemaal,Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met een nieuwe studie. Dat loopt allemaal hartstikke goed, maar ik merk wel dat er steeds meer tijd in gaat zitten. Ook heb ik wat andere hobby's erbij gekregen die wat tijd vragen. GC is in de tussentijd alleen maar drukker geworden. We gingen daar van 2 naar 3 mods, maar zelfs dan is er veel inzet van de mods nodig. En dat gaat nu van mijn kant wat wringen. Je wil zoveel mogelijk online zijn, maar dan wel zonder dat andere zaken daar lijden.
Daarom heb ik besloten dat het beter is naar GC en m'n duomods toe om te stoppen met modereren daar.Ik heb het altijd wel heel erg naar m'n zin gehad in de tijd dat ik mod was. Daarom hoop ik ook dat ik op een later tijdstip, als ik het wat minder druk heb, weer eens kan terugkomen op een ander subforum.
Dat was het dan wel zo'n beetje. Ik zou nog graag even blijven tot jullie een nieuwe opvolger hebben op GC. Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke tijd in de crew en zie jullie natuurlijk weer 'in het zwart' op het forum.
Nou ja bedankt en succes met je studie.
*laffer snel een sollicitatiemailtje gaat sturen*
quote:Collega
Op vrijdag 6 februari 2004 01:06 schreef laffer het volgende:
sweek, je bent okay!!
je hebt het echt goed gedaan man!
*laffer snel een sollicitatiemailtje gaat sturen*
quote:gaat helemaal goedkomen!!
Op vrijdag 6 februari 2004 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Collega
quote:vooral die B van beschaaft hè
Op vrijdag 6 februari 2004 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer je wel een klein beetje ABN te gebruiken in je solli mailtje? Dat staat wat netter
quote:maak je borst maar nat!!
Op vrijdag 6 februari 2004 01:09 schreef Supaaah het volgende:
Ben wel benieuwd wie het overneemt.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 01:34 schreef laffer het volgende:[..]
maak je borst maar nat!!
quote:Isnie nodig als ik mod ben
Op vrijdag 6 februari 2004 01:34 schreef laffer het volgende:[..]
maak je borst maar nat!!
|
Forum Opties | |
---|---|