Om in de ban te komen van deze idool heb ik hier voor jullie enkele toppers:
-Abschiess ist eine scharfes schwert.
-Albany
-Wir sind jung (oh Maria)
-Oh, my Papa
Leer deze man kennen, het zal vreugde in jullie leven brengen.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Deze man kan je alleen maar aanschouwen alsof het een verhevene is. Zijn warme zoetgevooisde stem in combinatie met zijn uitstraling geeft deze man een status van absolute topzanger. Van aanpassen is hij niet vies van. Hij playbackt er vrolijk op los in de Duitse taal waar deze muziekstroom zijn identiteit aan ontleed.Om in de ban te komen van deze idool heb ik hier voor jullie enkele toppers:
-Albany
-Oh, my PapaLeer deze man kennen, het zal vreugde in jullie leven brengen.
Ik download liever niets van Whittaker, staat dadelijk de politie voor me deur om me neer te slaan. (en gelijk krijgen ze)
Maar...! Mijn ouders hebben een dubbel-lp met een live-concert dat hij in de jaren 70 in Canada heeft gegeven, die ze vroeger vaak draaiden, en die is echt heel mooi. Ja, ik mag het misschien bijna niet toegeven, maar de man zong vroeger echt wel mooie liedjes.
quote:Idd, daar heb ik toen bijna precies hetzelfde gezegd.
Op donderdag 5 februari 2004 23:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb jij die CD-compilatie van Roger Whittaker al?.
quote:Uhm... leer deze man zélf eens wat beter kennen. Z'n engelstalige klassiekers staan er niet tussen
Op donderdag 5 februari 2004 22:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Deze man kan je alleen maar aanschouwen alsof het een verhevene is. Zijn warme zoetgevooisde stem in combinatie met zijn uitstraling geeft deze man een status van absolute topzanger. Van aanpassen is hij niet vies van. Hij playbackt er vrolijk op los in de Duitse taal waar deze muziekstroom zijn identiteit aan ontleed.Om in de ban te komen van deze idool heb ik hier voor jullie enkele toppers:
-Albany
-Oh, my PapaLeer deze man kennen, het zal vreugde in jullie leven brengen.
If I were a rich man (nummer 4 in 1967)
Mexican whistler (nummer 9 in 1967)
I don't believe in it anymore (nummer 2 in 1970)
New world in the morning (nummer 24 in 1970)
The last farewell (nummer 7 in 1975)
En luister zeker weten ook eens naar Durham Town, Mamy Blue en River lady
En gebruik de search, er was al een fantopic
quote:Er is geen grotere fan dan ik. Zijn werk ken ik goed maar ik persoonlijk houd meer van de Duitstalige liederen van hem. Mammy Blue en River Lady zijn 2 van mijn favorieten.
Op donderdag 5 februari 2004 23:10 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Uhm... leer deze man zélf eens wat beter kennen. Z'n engelstalige klassiekers staan er niet tussen
Hij heeft in de jaren 60 en 70 5 grote hits in Nederland gehad hoor:If I were a rich man (nummer 4 in 1967)
Mexican whistler (nummer 9 in 1967)
I don't believe in it anymore (nummer 2 in 1970)
New world in the morning (nummer 24 in 1970)
The last farewell (nummer 7 in 1975)En luister zeker weten ook eens naar Durham Town, Mamy Blue en River lady
En gebruik de search, er was al een fantopic
En ik heb gezocht maar ze waren allemaal gesloten of te oud en niet wervend genoeg.
quote:Jep!! En onderschat Mantovani ook niet!
Op donderdag 5 februari 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
James Last is veel beter.
En James Last heeft nog een keer een Modern Talking-nummer gecovered
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |