AMSTERDAM - Het aantal kabelaansluitingen is het afgelopen jaar met 178 procent toegenomen. In totaal zijn er wereldwijd ongeveer 7,2 miljoen kabelinternetters. Volgens onderzoeksbureau IDC zal dat aantal in 2005 zijn gestegen tot 57,5 miljoen.
Dat blijkt uit een studie die dinsdag is gepubliceerd. Verwacht wordt dat het aantal kabelinternetters in Europa (nu 1 miljoen) in 2005 zal zijn toegenomen tot 17,7 miljoen. In de Verenigde Staten groeide het aantal kabelgebruikers met 171 procent. Het land was daarmee verantwoordelijk voor het grootste deel van de groei.
kabelinternet roels
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 10-07-2001 12:40]
Zie: Voicemail. Eerst gratis, en als bijna iedereen het gebruikt, gaat het geld kosten.
Daarom stap ik nog niet over op groene stroom. Is in verhouding nu even duur als niet-groene stroom, dus is men met een wervingsactie begonnen. Reageer je niet meteen, dan krijg je nog een aanmaning. "Heeft u het vorige bericht niet gezien?"
Jawel hoor, maar ik denk dat wanneer heel Nederland aan de groene stroom zit, het fors duurder wordt. Dus kijk ik nog even de kat uit de boom. Want terug naar gewone stroom zal natuurlijk niet kunnen.
En zo werkt dat ook met de kabel, alleen kun je daar altijd nog wel vanaf.
't Schiet allemaal nog niet echt op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |