Hebben we meer lol als we slappe grappen maken over het leed van alle narcistische zelf-beklagers in R&P of als we met ze 'meeleven' ?
Hebben we meer lol als we NCRV-schrijfwedstrijden belachelijk maken omdat het eigenlijk een klote-zender is, of als we allemaan het havistische strebertje uithangen om om fokkin' vier uur 's nachts voorgelezen te worden door de een of andere lulhannes in een studio in Hilversum, en waar alleen maar dronken uitgaanspubliek en oude wijven die niet meer kunnen slapen nadat hun man of is doodgegaan, of nu met een lekker wijf van net dertig over het strand huppelt ?
Ik durf niet meer, ik beken het eerlijk, ik durf niet meer. Als ik nòg een keer een goede cynische opmerking maak, krijg ik een ban van de forum-NSB'ers om mijn oren van zes maanden, dus dan speel ik maar liever het lulletje, het non humortje, het brave jongetje uit de klas die soms 'een beetje vreemde opmerking maak', zoals jullie de laatste tijd wel merken.
Oh, mon Dieu, ik zou zo graag weer iedereen willen uitschelden voor NSB'er, voor gore Stalinist, voor Telegraaf-lezer en gewoon klootzak.
Mensen, geef me die kans, moderators, users, laat me weer de cynische hond spelen, in plaats van het arrogante kwalletje, geef me het grafkanker-veto...
.
[Dit bericht is gewijzigd door JAM op 05-02-2004 21:50]
quote:Klopt maar daar zijn er al een aantal van hoor
Op donderdag 5 februari 2004 21:46 schreef JAM het volgende:
Mensen, ik geloof er heilig in dat het Fok!forum een arrogante kwal nodig heeft
quote:De rest van mn Die-Hard Trilogy kijken
Op donderdag 5 februari 2004 21:49 schreef nikky het volgende:
en nu?
ik was gister in slaap gevallen
quote:24
Op donderdag 5 februari 2004 21:50 schreef BaggerUser het volgende:
8 posts per dag is nou niet bepaald een bijdrage