abonnement Unibet Coolblue
pi_29845092
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon dat de resorts an sich niet veel verschillen van elkaar. Of je nu in Cuba, de Dominicaanse of Turkije in zo'n resort zit. Echt een wezenlijk verschil is het doorgaans niet.
Meestal zit ik in een hotel dus niet een compleet resort. Dus ik heb inderdaad geen idee hoe dat verder is. Ik denk dat je met Cuba en Dominicaanse Republiek gelijk hebt dat het enorm veel op elkaar lijkt. Maar ik denk toch dat een Caribisch resort stuk mooiere stranden ,flora en fauna (en naar mijn mening een leukere cultuur a la latin/salsa)te bieden heeft dan Turkije.
pi_29860611
waar boeken jullie je vakanties naar de DR ?
Ik wil in februari een weekje gaan
pi_29950115
Ik ben in maart naar de Dominicaanse Republiek geweest, in het noorden van het eiland in Sosua.
Dat is echt een aanrader! Niet al te druk met toeristen, veel lokale bevolking. En die mensen zijn echt relaxed, ze hebben niet veel maar lachen altijd!Je wordt er behandeld als een koning!
En het weer in die tijd is perfect altijd zo tussen de 28 en 34 graden met een verkoelende zeewind.

we zaten in een hotel met nederlands management en een mooie gezellige dominicaanse bar waar het elke avond weer feest is met dominicaanse muziek! De plaatselijke bevolking komt er ook vaak.





http://www.hoteldonandres.com/dutch_html/dutch_index.html

Nog een handige link voor sosua:

www.sosuanieuws.com

Topvakantie gegarandeerd!
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_29963267
hey wat leuk ! wij zaten in maart ook in sosua en als ik het zo bekijk tegenover jullie
(casa marina beach club). volgens mij hebben we nog een biertje gedronken de bar naast dit zwembad.

zou zo weer terug willen ..
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_30380195
Ik vertrek dus over een dag of 5 naar de noordkant van de dominicaanse, Puerto Plata (straal van 20km ongeveer er van af) maar is er iemand die weet hoe het weer het een beetje doet in september...

Ik heb op weather.com gekeken en de temperaturen zijn aangenaam hoor daar niet van maar kans op neerslag is 60% gemiddeld. Weinig zin om warm maar nat te worden namelijk
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_30398684
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef SpookY22 het volgende:
Ik vertrek dus over een dag of 5 naar de noordkant van de dominicaanse, Puerto Plata (straal van 20km ongeveer er van af) maar is er iemand die weet hoe het weer het een beetje doet in september...

Ik heb op weather.com gekeken en de temperaturen zijn aangenaam hoor daar niet van maar kans op neerslag is 60% gemiddeld. Weinig zin om warm maar nat te worden namelijk
De regentijd op de Dominicaanse Republiek is van mei t/m november, maar dat valt best wel mee. het zijn korte hevige buien die meestal aan het eind van de dag of 's nachts vallen. Het orkaan seizoen loopt van juni tot november, en de meeste activiteit is in de eerste 2 weken van september maar de laatste grote orkaan die ze gehad hebben was in 1998, dus dat valt wel mee. Fijne vakantie
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30399569
Dank je wel voor de info.....ik ga me echt helemaal lam zuipen daar nee grapje ik ga ook nog wel wat anders doen en ook voor de flora en fauna
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_30422610
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef SpookY22 het volgende:
Dank je wel voor de info.....ik ga me echt helemaal lam zuipen daar nee grapje ik ga ook nog wel wat anders doen en ook voor de flora en fauna
Lam zuipen kan daar zeker, omgerekend betaalde ik daar in de kroeg 70 á 80 eurocent voor een flesje bier , excursies zijn wel aardig prijzig, per excursie betaal je toch al snel 60 euro per persoon
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30429347
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:53 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Lam zuipen kan daar zeker, omgerekend betaalde ik daar in de kroeg 70 á 80 eurocent voor een flesje bier , excursies zijn wel aardig prijzig, per excursie betaal je toch al snel 60 euro per persoon
Je hebt vast niet bij Mel's Tours geboekt in Sosua ? die was betrouwbaar en minstens de helft goedkoper dan de andere aanbieders
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_30430718
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Je hebt vast niet bij Mel's Tours geboekt in Sosua ? die was betrouwbaar en minstens de helft goedkoper dan de andere aanbieders
Flesje bier of de excursie's?
had trouwens geboekt bij arke reizen
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30446647
betalen voor het bier??? Ik heb all-in resort dingetje geboekt NO way dat ik ga betalen
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_30447144
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef SpookY22 het volgende:
betalen voor het bier??? Ik heb all-in resort dingetje geboekt NO way dat ik ga betalen
Maar buiten het resort moet je er wel voor betalen, of ga je elke avond bij het resort stappen
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30448121
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef SpookY22 het volgende:
betalen voor het bier??? Ik heb all-in resort dingetje geboekt NO way dat ik ga betalen
Jij blijft in het resort hangen dus? Fijne vakantie dan maar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30488056
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef SpookY22 het volgende:
betalen voor het bier??? Ik heb all-in resort dingetje geboekt NO way dat ik ga betalen
Ga het imago van de Nederlanders maar eens goed opkrikken ja!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:19:08 #40
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45175071
Ja! Hallo wakker worden. Eind februari gaan Merel en ik voor 9 dagen naar Marina Beach. W00t!
pi_45181213
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Vriendlief en ik zijn net een paar maanden terug van de DR. Onwijs genoten, een erg mooi land.
Wij hadden maar twee excursies gedaan waaronder een jeepsafari waarbij we watervallen hadden beklommen. Dat was een waanzinnig leuke ervaring die ook nog eens op dvd is vastgelegd door een cameraman die de hele dag met je meeloopt. Wij zaten in Casa Marina Beach Club in Sosua en dat is een echte aanrader. Een driesterren hotel met een mooie ligging en je mag ook gebruik maken van het naast gelegen Casa Marina Reef Club hotel wat een mooier en groter zwembad had.
Als je besluit om naar Sosua te gaan boek dan al je excursies bij Mel Tours, die zit recht tegenover het resort en is veeeel goedkoper dan de rest van de aanbieders en net zo betrouwbaar.
Veel plezier alvast !
Die jeepsafari waarbij je die watervallen mocht beklimmen, heb ik ook gedaan. Was inderdaad echt een leuke ervaring, ook met lokale jongens erbij die gingen helpen. (uiteraard tegen wat geld op het einde)

Ik zat ook in de buurt van Sosua, geen idee meer hoe het heet, maar het was wel mooi in ieder geval.

Edit: Nog een voordeel voor mij dan, wij waren mischien totaal 6 Nederlanders tegengekomen op onze hele vakantie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:09:46 #42
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_45182399
Die watervallen wilden wij ook doen (onderhand een jaar of 10 geleden), alleen kwamen wij niet verder dan de 2e waterval... De dag ervoor had het mega gehoost en het was te link om door te gaan

Voor de rest is de DR een erg mooi land, en de resorts perfect
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_45188665
Ik moest die hele waterval klim en het stuk ernaar toe lopen op me slippers doen. Ze dachten niet dat ik het zou redden maar, ik heb het toch gered
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
pi_56441568
Ik ga dit jaar voor de tweede keer naar de Dominicaanse Republiek. Nadat ik vorig jaar met drie vrienden naar Punta Cana ben geweest gaan we dit jaar met zijn zevenen naar Playa Dorada.

In Punta Cana is het strand naar verluid iets mooier (Het is in ieder geval super) dan aan Playa Dorada (nabij Puerto Plata), maar het resort van vorig jaar was dit jaar helaas niet haalbaar omdat we vorig jaar eind juni al weg konden en dit jaar alleen midden in het hoogseizoen.

Onze insteek van de vakantie is trouwens: twee weken zon, zwembad en goed eten en drinken natuurlijk
pi_56650689
Nogmaals een *schop*

Mijn vriend en ik willen in oktober waarschijnlijk richting de Dominicaanse Republiek gaan. Mijn neef heeft er een tijdje gewoond dus die zal ons binnenkort wat tips gaan geven aan de hand van wat wij willen.

Onze insteek is uiteraard ook veel zon (maar da's gelukkig niet zo lastig daar), het strand, maar daarnaast ook gewoon wat dingen doen en zien. Want anders zou ik wel gewoonweg naar Spanje kunnen gaan ofzo.

We hebben ook al wat boekjes gehaald met een hoop hotels en de indruk van de prijzen (valt mee!).
  zondag 10 februari 2008 @ 22:48:35 #46
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_56655109
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
Nogmaals een *schop*

Mijn vriend en ik willen in oktober waarschijnlijk richting de Dominicaanse Republiek gaan. Mijn neef heeft er een tijdje gewoond dus die zal ons binnenkort wat tips gaan geven aan de hand van wat wij willen.

Onze insteek is uiteraard ook veel zon (maar da's gelukkig niet zo lastig daar), het strand, maar daarnaast ook gewoon wat dingen doen en zien. Want anders zou ik wel gewoonweg naar Spanje kunnen gaan ofzo.

We hebben ook al wat boekjes gehaald met een hoop hotels en de indruk van de prijzen (valt mee!).
Boek in geen geval all inclusive. Het eten buiten het hotel kost geen drol en is twintig keer beter dan in het hotel.
  Moderator maandag 11 februari 2008 @ 11:13:31 #47
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_56661503
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend en ik
* krak

Heb je al op de Lonely Planet site gekeken, of heb je al de Lonely Planet van de Dominicaanse Republiek aangeschaft? Daar staat ook altijd veel in.

Of de Rough Guide natuurlijk, die tegenwoordig ook een handig Directions boekje hebben.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_56672549
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:48 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Boek in geen geval all inclusive. Het eten buiten het hotel kost geen drol en is twintig keer beter dan in het hotel.
Het probleem is alleen dat 80% van de hotels daar alleen maar all inclusive aanbieden . En op zich is dat wel handig met drinken enzo. Hoeven we ons daar ook niet druk om te maken .

Maar ik heb in ieder geval geen zin om continu rond het hotel te zwerven.
pi_56672566
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

* krak

Heb je al op de Lonely Planet site gekeken, of heb je al de Lonely Planet van de Dominicaanse Republiek aangeschaft? Daar staat ook altijd veel in.

Of de Rough Guide natuurlijk, die tegenwoordig ook een handig Directions boekje hebben.
*spijkers en een hamer pakt*

Nee, nee, nee en nee. Dankjewel Dinges .
pi_58424467
goede info over Sosua is
http://www.sosuanieuws.info
het is wel wat negatief mar het zal wel zijn zeker............
jhkjhkjhkjsdhkjsdjh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')