quote:Noem mij nou eens de wet waar dat staat geschreven, dan praten we verder. Tot die denk ik dat jouw argumenten gebaseerd zijn op angst i.p.v. feiten.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:26 schreef Vampier het volgende:Als ik Nederlander was wel ja... dan moet je denken zoals de regering je voorschrijft.....
Ik ben erg benieuwd als dit echt jouw denkwijze is hoe opmerkingen als 'het is weer een illegaal' daar in past, daar insinueer je namelijk mee dat alle illegalen zich zo gedragen, of dat minimaal die gedraging voortkomt uit het feit dat die persoon illegaal is.
Zoals ik dus al eerder zei, zijn er ook een heleboel autochtone amerikanen die soortgelijke akties uitvoeren.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:09 schreef Vampier het volgende:[..]
ff de feiten
...
JUIST! Vampier gebruikt het woord illegaal... vampier is een racist.... vampier is zwakzinnig (zoals boven geopperd) vampier moet zijn muil houwen want hij is buitenlander nu.....
...
quote:Deze had ik nog niet eens gezien. Nu wil je mij verantwoordelijk noemen in het geval er iets overkomt met mijn partner? Wat verwacht jij dan? Ik STEM en doe mee aan deze democratie. Ik wordt zelf crimineel als ik met een gun mijn partner ga beveiligen. En zelfrecht is enkele eeuwen geleden al afgschaft hoor.
Vampier is exit uit dit topic... volgende keer is het jouw gezin.... veel plezier met je dode echt- genoot/genote
Ben jij wel goed bij je hoofd? Ga ff's lekker afkoelen of zo, ik denk dat Amerika je niet echt goed doet.
quote:Kun je wel goed begrijpend lezen eigenlijk? Waar zie je mij vertellen dat je het woord illegaal niet mag gebruiken? Sterker nog, ik moedig een discussie over problemen omtrent illegalen juist aan. En ik denk toch echt dat het woord 'illegaal' daar vaak genoeg bij zal vallen.
Wie is er nu godverdomme simpel bezig? Wie moet er zich nu verdomme weer politiek correct uitlaten omdat anders 25% van de politiek correcte club emotioneel wordt? Ach man zoek een boom om en geef hem een dikke knuffel van me... misschien dat je je dan wat beter voelt?
[...]
JUIST! Vampier gebruikt het woord illegaal... vampier is een racist.... vampier is zwakzinnig (zoals boven geopperd) vampier moet zijn muil houwen want hij is buitenlander nu.....
Vampier is exit uit dit topic... volgende keer is het jouw gezin.... veel plezier met je dode echt- genoot/genote
Een oom van mijn vrouw is ook door zo'n illegale mafkees door zijn kop geschoten met een geweer uit zijn eigen collectie... de oom zat in een rolstoel en lag op de grond toen ze hem door zijn kop schoten... wat denk je wat voor een reputatie illegalen hier hebben?
Tot ziens Krekker ga me maar lekker kortzinnig/zwakzinnig/racistisch of net wat dan noemen... je kunt mijn rug op met je argumenten want een zinnig antwoord heb je niet op deze post.
Dat de actie van de man te belachelijk voor woorden is hoef je van mij ook niet te verzwijgen hoor, hopelijk wordt de man keihard gestraft voor zijn daden.
Dus ga alsjeblieft niet mijn woorden lopen verdraaien zodat je weer leuk het boomknuffel gezeur erbij kan halen (man, ik ben niet eens geinteresseerd in natuur-gedoe). En die opmerking over een dode echtgenote is al helemaal te belachelijk voor woorden ![]()
Overigens heb ik je ook nergens zwakzinnig of simpel genoemd. Ik zei dat de manier waarop je bezig was in jouw openingspost, oftewel, het starten van een discussie met een "Mijnheer was de zoveelste illegaal die weer eens denkt dronken rond te jakkeren in zijn Jeep" erg simpel was.
quote:Je post is helemaal niet onlogisch en je boosheid is meer dan terecht. Je doet het alleen lijken of dat het scheppen van het gezin en het ombrengen van je oom onlosmakelijk zijn verbonden met het illegaal zijn van de dader. Die misdrijven zijn, door een illegaal gepleegd of niet, ronduit walgelijk te noemen.
==knippie voor de leesbaarheid==
Dat de bestuurder geen rijbewijs had en niet was verzekerd zal inderdaad voortvloeien uit het feit dát hij illegal is. Hij is illegaal en dús heeft hij geen rijbewijs en verzekering. Niet andersom. En wat heeft het feit dat hij in een Jeep reed er in vredesnaam mee te maken ! ?
Al was het een prima-in-orde Amerikaan in een verzekerde Fiat Panda, en had hij al zijn rijbewijzen op zak. 100 jaar naar de gevangenis ermee.
HOE moet ik jou uitleggen dat dronken, zonder rijbewijs, onverzekerd, de plaats van een dodelijk ongeval verlaten en slachtoffers in hulpeloze toestant achterlaten NIET verbonden is aan afkomst of verblijfsstatus. Als morgen jouw verblijfsstatus verloopt klim je toch ook niet lazarus in je auto ?
Het is een fatsoensnorm. Die zit, als het goed is tenminste, in je hoofd en is niet gekoppeld aan je verblijfsstatus.
Denk nou niet dat ik anti-amerika ben; in tegendeel. Wél ben ik anti-kortzichtigheid. Dáárop mag je me naar hartenlust van repliek dienen.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:18 schreef Vampier het volgende:
Het is toch typisch dat jullie denken over alle te moeten discussieren...
quote:Opeens heb je het, je leest de faq...
Wat mag ik hier posten?Zoals gezegd, dit is een dis-cus-sie-fo-rum.
**offtopic** ik snap nog steeds je anna frank opmerking niet in het FB topic **offtopic**
veel plezier met je mening, vampier
quote:Nouja zeg.... Schrijf het dan hier niet op.
Het is toch typisch dat jullie denken over alle te moeten discussieren...
Da's net zo iets als naar een bowlingbaan gaan en dan iedereen kwalijk nemen dat ze met van die grote ballen lopen te gooien en gekke schoenen aan hebben.
quote:Je hoefde het niet serieus op te vatten. Sorry voor de persoonlijke aanval
Op vrijdag 6 februari 2004 09:13 schreef Vampier het volgende:[..]
wat een zwaar woord voor iemand die een eigen mening heeft die je niet aanstaat? Wat probeer je nu te doen?
ook al is ie de enige
quote:Als het om de willekeurige aanwending van het begrip illegaal gaat, en dat gaat het waarschijnlijk, sluit ik me aan.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik erg bang wordt van de meningen die Vampier hier spuit.....ook al is ie de enige
quote:Dat zeg je ook alleen maar omdat je dat van de regering moet zeggen.
ik moet wel zeggen dat ik erg bang wordt van de meningen die Vampier hier spuit.....ook al is ie de enige
quote:ik ben geindoctrineerd
Op vrijdag 6 februari 2004 18:48 schreef Ype het volgende:[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je dat van de regering moet zeggen.
quote:optioneel toch wel mag ik hopen.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:59 schreef IPdaily het volgende:[..]
[..]Opeens heb je het, je leest de faq...
**offtopic** ik snap nog steeds je anna frank opmerking niet in het FB topic **offtopic**
dat weet ik
quote:Zollang jij mijn vrouw een hoer noemt op onze trouwdag (dit stond er voor de edit) heb ik niet maar dan ook niet aan je te melden...
zie posts: 23 december 2002 trouwen en 23 december 2002 trouwen
quote:Wederom ben jij degene die meteen grijpt naar beledigingen ipv naar argumenten, op het moment dat de ander het niet met je eens is.
Het is toch typisch dat jullie denken over alle te moeten discussieren... ik gaf mijn ongezouten mening... geen discussiepunt.. als je wilt discussieren dan denk ik dat de praatgroep voor realiteits-gestoorde personen bij je op de hoek nog wel een plekje vrijheefd
Maar goed Vampier, leg uit, wat is er precies zo realiteitsgestoord aan me?
quote:Als je dit beledigend vindt dan wil ik je even vertellen dat ik nog eens niet begonnen ben met beledigen. Voor de rest heb ik niets meer te melden aan je adres. Ik zie je wel weer op #fok want dit haalt niets uit zo, is het wel?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:11 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Wederom ben jij degene die meteen grijpt naar beledigingen ipv naar argumenten, op het moment dat de ander het niet met je eens is.
Maar goed Vampier, leg uit, wat is er precies zo realiteitsgestoord aan me?
ik vind het land Amerika ook erg mooi, ga er ook wonen maar trek je nou de boel niet een béétje uit z'n verband ?
quote:Neej hoor illegaal schept een gezin...
Op zaterdag 7 februari 2004 02:57 schreef popolon het volgende:
ehrrmm vampier,ik vind het land Amerika ook erg mooi, ga er ook wonen maar trek je nou de boel niet een béétje uit z'n verband ?
De rest is niet mijn discussie eigenlijk.
Dat neemt niet weg dat als een legale buitenlander, of een allochtoon dit had gedaan het ook erg is, deze mensen zijn net als de rest van de wereldbevolking, dus ook de Amerikanen zelf, verplicht om zich netjes en fatsoenlijk te kunnen gedragen. Dus geen gezinnen omver racen. Ook met deze mensen heb ik absoluut geen medelijden na zulk soort akties.
Ik zeg niet dat ik een hekel aan illegale mensen heb, damn, ik ken er niet eens een persoonlijk, maar als ze dit soort akties ondernemen vind ik het des te erger, je moet je als je een land in probeert te komen KOEST houden! En dat betekent niet dat ik met 'ze' alle illegalen bedoel, maar echt alleen de illegalen die het verpesten, ik heb echt geen vooroordelen, ik haat de overige illegalen er echt niet meer om (ik haat ze overigens helemaal niet).
Verder denk ik dat er hier geen verschil wordt gemaakt tussen een ingeburgerde 'buitenlander' die legaal verblijft in Amerika, en een persoon die illegaal in Amerika verblijft. Er werd niet gediscrimineerd, maar denk ik hetzelfde bedoelt als wat ik hier boven probeer uit te leggen.
Een illegaal = illegaal, dat zegt al genoeg eigenlijk, dat hoeft niet meteen te betekenen dat ze slecht en onaardig zijn, maar wel als ze dat wel zijn ik er best kwaad over kan worden.
Nogmaals, dit geldt alleen als OP op waarheid berust (dus dat er daadwerkelijk een illegaal achter het stuur zat), want TS zou eerst eens met een fatsoenlijke bron moeten komen in plaats van dingen gaan zitten aannemen.
Mijn 0,02
quote:Als dat jouw mening is dan mag je mij vertellen wat jij hier doet op een discussieforum, en plaats in het vervolg jouw posts dan ff's in klaagbaak of zo.
Het is toch typisch dat jullie denken over alle te moeten discussieren... ik gaf mijn ongezouten mening... geen discussiepunt.. als je wilt discussieren dan denk ik dat de praatgroep voor realiteits-gestoorde personen bij je op de hoek nog wel een plekje vrijheefd
SLOTJE
quote:Of je reageert gewoon normaal.
Op zaterdag 7 februari 2004 00:46 schreef Vampier het volgende:[..]
Als je dit beledigend vindt dan wil ik je even vertellen dat ik nog eens niet begonnen ben met beledigen. Voor de rest heb ik niets meer te melden aan je adres. Ik zie je wel weer op #fok want dit haalt niets uit zo, is het wel?
Maar dit gaat inmiddels helemaal nergens meer over. Slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |