abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16925180
ik moet illegalen niet... ze mogen van mij allemaal een enkeltje achterlijk mexico krijgen. 45% hier is illegaal... en dat is goed te merken in de verpaupering van California.... maar jullie politiek correcte hersentjes zullen dat pas over 15 jaartjes snappen.
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:40:33 #27
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16925187
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:35 schreef Vampier het volgende:

[..]

Illegaal.... fok! ik woon in America en als ik zeg illegaal dan zeg ik illegaal... je bent illegaal voor je bestuurder bent... wat een gezeik hier.. zal nog eens wat nieuws posten.

Ik snap niet helemaal wat je nu bedoeld?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:41:09 #28
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16925206
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:40 schreef Vampier het volgende:
ik moet illegalen niet... ze mogen van mij allemaal een enkeltje achterlijk mexico krijgen. 45% hier is illegaal... en dat is goed te merken in de verpaupering van California.... maar jullie politiek correcte hersentjes zullen dat pas over 15 jaartjes snappen.
Wat is jouw positieve bijdrage aan Californie precies?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16925208
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:24 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

mongool

Wat een slecht excuus voor een flame man. Is dat alles wat je kan?
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:41:26 #30
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16925218
quote:
De politiek correcte hersentjes hier zijn gelukkig nog niet volkomen in hokjes gedeeld net zoals de kaart van jouw geliefde land.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16925232
quote:
Ah, het is omdat je zelf geen baan kunt vinden en "al die bautelanduhs duh banuh inpikkuh".

Logisch.

pi_16925233
verkapt discriminatie topic....

het heeft geen ENE HOL te maken met dat gezin wat geschept is..

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16925245
quote:
Jij bent echt een zeer slechte troll. Doe eens beter je best man. Binnen nu en 5 posts ben jij gebanned. Volgens mij begrijp jij de bedoeling van trollen niet helemaal. Het is juist de bedoeling dat je NIET gebanned wordt, sukkel.
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:42:18 #34
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16925247
Sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Ype op 05-02-2004 21:44]

pi_16925265
quote:
Amerika is tenslotte van de blanken..

goed bezig vriend..

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:43:53 #36
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16925295
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:38 schreef Ype het volgende:

[..]

Door gebruik van dergelijke woorden past de 'minder cognitief bedeelde mens' al snel dergelijke nieuwe informatie in het 'ik-haat-vreemdelingen'-hokje in haar/zijn brein.

ja en?

hij kan er toc niks aan doen dat er zwakzinnigen zijn die overal iets in zien?

het is een illegaal of het is het niet. het is vermoedleijk bedoelt om eens in te laten zien dat het heemaal niet van die lieverdjes zijn.

donderdag 5 februari 2004 @ 21:44:53 #37
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16925325
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:43 schreef speedfreakssj het volgende:

het is een illegaal of het is het niet. het is vermoedleijk bedoelt om eens in te laten zien dat het heemaal niet van die lieverdjes zijn.

Ja, het zijn net mensen die illegalen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16925327
quote:
zal nog eens wat nieuws posten.
denk daar inderdaad nog maar eens over na
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:45:08 #39
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16925340
Nou, ik zal ons Veghels boerke maar even helpen dan. Als het een illegaal is is ie dus al niet verzekerd, en had daar al nooit mogen zijn en zeker niet in een jeep. Dus dat meiske is d'r man kwijt en zal nooit geen geld zien als eventuele schadevergoeding van een verzekering.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:46:06 #40
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16925374
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:43 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

ja en?

hij kan er toc niks aan doen dat er zwakzinnigen zijn die overal iets in zien?

Ik moest opeens aan een quote van Hans Teeuwen denken.

"Iedereen heeft het wel altijd over die Joden enzo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!".

Het zijn niet altijd lieverdjes nee. No shit. Het zijn net mensen.

donderdag 5 februari 2004 @ 21:46:35 #41
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16925389
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:44 schreef robh het volgende:

[..]

Ja, het zijn net mensen die illegalen.

Je was me voor.
pi_16925402
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:45 schreef Furby het volgende:
Nou, ik zal ons Veghels boerke maar even helpen dan. Als het een illegaal is is ie dus al niet verzekerd, en had daar al nooit mogen zijn en zeker niet in een jeep. Dus dat meiske is d'r man kwijt en zal nooit geen geld zien als eventuele schadevergoeding van een verzekering.

Mooi land he, Amerika!
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:47:49 #43
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16925434
quote:

[..]

Illegaal.... fok! ik woon in America en als ik zeg illegaal dan zeg ik illegaal... je bent illegaal voor je bestuurder bent... wat een gezeik hier.. zal nog eens wat nieuws posten.

Politiek correcte etterbak!

Het geeft niet dat je wat nieuws post. Het feit dat hij illegaal is doet gewoon absoluut niet terzake. Je bent niet illegaal voordat je bestuurder bent. Je bent illegaal én bestuurder. Ik zie zelf nergens in de wegenverkeerswet terug dat het kwalijker is om illegaal en bestuurder te zijn. Een perfect legaal godsvruchtig lid van de maatschappij mag wat mij betreft net zo goed over de kling gejaagd worden voor zulk walgelijk weggedrag. Bijkomend feit voor de illegale bestuurder is dat hij ook uitgezet moet worden zoals dat gewoon hoort bij illegalen. Het predikaat politiek correcte etterbak neem ik op de koop toe.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_16925479
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Het geeft niet dat je wat nieuws post. Het feit dat hij illegaal is doet gewoon absoluut niet terzake. Je bent niet illegaal voordat je bestuurder bent. Je bent illegaal én bestuurder. Ik zie zelf nergens in de wegenverkeerswet terug dat het kwalijker is om illegaal en bestuurder te zijn. Een perfect legaal godsvruchtig lid van de maatschappij mag wat mij betreft net zo goed over de kling gejaagd worden voor zulk walgelijk weggedrag. Bijkomend feit voor de illegale bestuurder is dat hij ook uitgezet moet worden zoals dat gewoon hoort bij illegalen. Het predikaat politiek correcte etterbak neem ik op de koop toe.

wel een etterbak met enig verstand
pi_16926095
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Amerika is tenslotte van de blanken..

goed bezig vriend..

dat maak jij ervan... Amerika is voor iedereen die er legaal is. Ik woon hier tussen het merendeel aziaten/mexi's/pooltjes/etc etc ik ben een minderheid
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:16:02 #46
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16926306
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:09 schreef Vampier het volgende:

[..]

dat maak jij ervan... Amerika is voor iedereen die er legaal is. Ik woon hier tussen het merendeel aziaten/mexi's/pooltjes/etc etc ik ben een minderheid

Trouwens. Waar denkt meneer mee bezig te zijn? Een beetje in de VS wonen en dan op NEDERLANDSE sites surfen he. Een beetje proberen invloed te hebben in ONS land. Hup, integreren jij. Ga maar mooi naar een Amerikaans forum. Nederlandse fora voor de Nederlanders.
pi_16927007
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:16 schreef Ype het volgende:

[..]

Trouwens. Waar denkt meneer mee bezig te zijn? Een beetje in de VS wonen en dan op NEDERLANDSE sites surfen he. Een beetje proberen invloed te hebben in ONS land. Hup, integreren jij. Ga maar mooi naar een Amerikaans forum. Nederlandse fora voor de Nederlanders.

Naar BED is mischien een betere tip. Hoe laat is het daar anyway?
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:41:59 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_16927128
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:37 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Naar BED is mischien een betere tip. Hoe laat is het daar anyway?

wat denk je?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:42:49 #49
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16927148
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:41 schreef Re het volgende:

[..]

wat denk je?

Zes uur later was het toch?
pi_16927178
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:42 schreef Ype het volgende:

[..]

Zes uur later was het toch?

vroeger

en in LA 8 uur

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')