Alles op rood als je toch al een beetje aan de late kant bent voor school is ook nooit leuk. (ook niet als je op tijd bent )
quote:Maandagochtend
Op donderdag 5 februari 2004 19:35 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Die verkeerssituatie is op maandagochtend bedacht door een ambtenaar natuurlijk
Volgens mij gewoon op een doordeweekse dag, het is namelijk hun werk om irri stoplichten neer te zetten, en op maandagochtend kunnen ze het irritante wel eens vergeten.
quote:Ik denk niet dat de persoon die de stoplichten programmeert een ambtenaar is hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 19:35 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Die verkeerssituatie is op maandagochtend bedacht door een ambtenaar natuurlijk
quote:Omdat jij nog helemaal niet aan de beurt bent dan... hier in breda mogen de auto's rechtdoor gaan rijden en dan gaat ook het fietsligt op groen voor ongeveer 2 seconden en dan weer snel op rood zodat ie flikkers in hun heerlijk verwarmde auto's ook nog rechtsaf kunnen. Gevolg fietsers moeten altijd wachten omdat dat stoplicht alleen op groen gaat om wachtende fietsers verder te laten gaan als een groep, daarna vliegt ie weer op rood.
Op donderdag 5 februari 2004 19:32 schreef Arcee het volgende:
...het stoplicht voor rechtsaf niet op groen gaat terwijl die voor rechtdoor wel op groen gaat en die van 't aanliggende fietspad op rood staat?
quote:Ja, maar waaróm ben ik nog niet aan de beurt?
Op donderdag 5 februari 2004 19:48 schreef Aurelium het volgende:
Omdat jij nog helemaal niet aan de beurt bent dan...[knip]offtopic betoog van een gefrustreerde fietster[/knip]
Eén goede reden, vroeg ik dus om.
Een aparte baan voor rechtdoor en een aparte baan voor rechtsaf. Rechtsafslaand verkeer doorkruist het aanliggende fietspad. Dat fietspad heeft nu rood. Verkeer voor rechtdoor heeft groen.
Waarom krijgt rechtsaf nu niet ook rood?
quote:PFFF wat een lijntjes zeg
Op donderdag 5 februari 2004 20:36 schreef Arcee het volgende:
Situatieschets:Een aparte baan voor rechtdoor en een aparte baan voor rechtsaf. Rechtsafslaand verkeer doorkruist het aanliggende fietspad. Dat fietspad heeft nu rood. Verkeer voor rechtdoor heeft groen.
Waarom krijgt rechtsaf nu niet ook rood?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:35 schreef ook_gek het volgende:
PFFF wat een lijntjes zeg
Snap jij daar iets van
quote:Knap
Op donderdag 5 februari 2004 21:45 schreef Arcee het volgende:[..]
Hier in den haag zal je zo iets niet aan treffen. Dit omdat iedereen weet dat fietsers alles doen. behalven zich aan de regels houden
quote:Heb je er niet een lijstje van?
...het stoplicht voor rechtsaf niet op groen gaat terwijl die voor rechtdoor wel op groen gaat en die van 't aanliggende fietspad op rood staat?
quote:Je moet helemaal niet naar die lijntjes kijken, maar gewoon naar de uitleg.
Op donderdag 5 februari 2004 22:18 schreef ook_gek het volgende:
Knap
quote:Wat bedoel je nu met "zo iets"? Want de situatie waar het hier om gaat zou je juist wel aantreffen als fietsers zich nergens aanhouden, toch? Zoals ook elcastel zei.
Hier in den haag zal je zo iets niet aan treffen. Dit omdat iedereen weet dat fietsers alles doen. behalven zich aan de regels houden
Ik denk niet dat dat de reden is, trouwens. Anders kun je de stoplichten altijd wel op rood laten staan.
quote:ik stop toch zelden voor verkeerslichten, als je door rood rijdt moet je netzoveel uitkijken als wanneer je door groen rijdt
quote:Jawel hoor, het enige juiste antwoord is al gegeven:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef Arcee het volgende:
Niemand, hè?
quote:Arcee is er weer
Op donderdag 5 februari 2004 20:53 schreef PvtRyan het volgende:
Omdat ze zo geprogrammeerd zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |