quote:Uuhm...uh.... shees
Op dinsdag 10 juli 2001 14:28 schreef Evil het volgende:En ik wil denk ik nie weten wat jullie zoal met elkaar uitvreten!!!!
![]()
Er is weer iemand online!!!!!!!!!
quote:Ja, en wat voor iemand..
Op dinsdag 10 juli 2001 16:18 schreef Evil het volgende:
HEY!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Er is weer iemand online!!!!!!!!!
![]()
quote:Sorry, was ff een topic in R&P aan het lezen, maar ben er weer heel ff, en dan vanavond denk ik......
Op dinsdag 10 juli 2001 16:27 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, moet je zelf niet weggaan...
quote:Een heel leuk iemand....
Op dinsdag 10 juli 2001 16:21 schreef Witchfynder het volgende:Ja, en wat voor iemand..
![]()
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 16:47 schreef Evil het volgende:[..]
Een heel leuk iemand....
Hey ppl...luister. 1 september bestaat Fok! 2 jaar, maar nog belangrijker... 20 augustus is onze Yvonne jarig en dat gaat dan gevierd worden. Uiteraard, als hele toffe personen gaan wij allemaal ook. Toch?
quote:R&P? Daar kom ik nou nooit... dan ga ik me of enorm ergeren of ik word er depri van...
Op dinsdag 10 juli 2001 16:46 schreef Evil het volgende:[..]
Sorry, was ff een topic in R&P aan het lezen, maar ben er weer heel ff, en dan vanavond denk ik......
quote:20 augustus ben ik nog in Frankrijk en 1 september VIER ik mijn verjaardag, aan de andere kant, dat hoef ik natuurlijk niet thuis te doen
Op dinsdag 10 juli 2001 17:05 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hey ppl...luister. 1 september bestaat Fok! 2 jaar, maar nog belangrijker... 20 augustus is onze Yvonne jarig en dat gaat dan gevierd worden. Uiteraard, als hele toffe personen gaan wij allemaal ook. Toch?
quote:Wanneer was je ook al weer jarig? 16 augustus? 24 augustus? Zoiets?
Op dinsdag 10 juli 2001 17:50 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
20 augustus ben ik nog in Frankrijk en 1 september VIER ik mijn verjaardag, aan de andere kant, dat hoef ik natuurlijk niet thuis te doen
quote:16 augustus, maar dan ben ik dus in Frankrijk, en ik vier het op 1 september (samen met mijn moeke), maar die zal het denk ik niet erg vinden als ik wegga...
Op dinsdag 10 juli 2001 17:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wanneer was je ook al weer jarig? 16 augustus? 24 augustus? Zoiets?
quote:Heee Ik ben 13 augustus jarig!!
Op dinsdag 10 juli 2001 17:58 schreef FLIPNEUS het volgende:
16 augustus, maar dan ben ik dus in Frankrijk, en ik vier het op 1 september (samen met mijn moeke), maar die zal het denk ik niet erg vinden als ik wegga...
quote:Jaaaah
Op dinsdag 10 juli 2001 19:12 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Heee Ik ben 13 augustus jarig!!
Leeuwen heersen!!!
*geeft Lion power*
quote:Cool
Op dinsdag 10 juli 2001 19:12 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Heee Ik ben 13 augustus jarig!!
Leeuwen heersen!!!
Maarre...komen jullie dan ook? Het zou wel zo leuk zijn als Fok's coolste topicgangers er zouden zijn.
quote:En ik natuurlijk weer niet
Op dinsdag 10 juli 2001 19:50 schreef Evil het volgende:
Is er ook weer ff....
quote:Zal er over denken....
Op dinsdag 10 juli 2001 20:18 schreef Witchfynder het volgende:Cool
Maarre...komen jullie dan ook? Het zou wel zo leuk zijn als Fok's coolste topicgangers er zouden zijn.
quote:Hopelijk tot morgen....
Op dinsdag 10 juli 2001 20:19 schreef Witchfynder het volgende:En ik natuurlijk weer niet
YEEEEEEEYYYY!!!
quote:Alweer gemist..
Op dinsdag 10 juli 2001 22:05 schreef Evil het volgende:[..]
Hopelijk tot morgen....
![]()
"I'm so sorry, they're from Barcelona..." ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 10-07-2001 23:10]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |