abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16916608
Hey, ik heb een vraaje, hoe kom je erachter wat voor IP adres iemand heeft in je msn lijst, iemand heeft me gister toegevoegd en ik vertrouw het niet helemaal....ik denk namelijk dat het een "kloon" is van een meisje in mijn lijst die me leuk vind en er op die manier achter wil komen wat ik van haar vind, btje vaag verhaal , maar ken iemand me mischien helpen? alvast bedankt
Waar is dit hokje eigenlijk voor bestemd
pi_16916647
Je kan volgens mij alleen het IP van de ander zien tijdens een bestandsoverdracht en als ie dan bezig is met overdragen snel naar Start>uitvoeren>CMD en dan in DOS netstat -a tikken.
pi_16916657
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:07 schreef Gogita het volgende:
Hey, ik heb een vraaje, hoe kom je erachter wat voor IP adres iemand heeft in je msn lijst, iemand heeft me gister toegevoegd en ik vertrouw het niet helemaal....ik denk namelijk dat het een "kloon" is van een meisje in mijn lijst die me leuk vind en er op die manier achter wil komen wat ik van haar vind, btje vaag verhaal , maar ken iemand me mischien helpen? alvast bedankt
A: Dit hoort volgens mij in DIG.
B: Dit is te vinden met de search.
Maar om je antwoord te geven, stuur een bestandje naar degene en kijk welke verbindingen er open staan met netstat ofzo.
pi_16916685
Dit soort topics staan ook in DIG, we hebben er al genoeg van. Deze hoeft dus ook niet naar DIG gekicked te worden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16916727
Lekker dan weer. Dan gaat ie dicht...

Succes in DIG!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')