quote:Is Jennifer Lopez lelijk?? Is Anna Kournikova lelijk??
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:
Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.

quote:Nee vind ik niet,ik vind bouwvakkers nou niet echt een graadmeter die fluiten naar alles met borsten,
Op donderdag 5 februari 2004 17:05 schreef Kiki het volgende:
Ik moet hier even op reageren.
TS wordt afgefikt omdat ze schrijft dat ze weet dat ze mooi is. Ze wordt onder andere 'arrogant' genoemd en 'kapsoneslijer'.
Ik vraag me af waarom? Ik neem aan dat zij ook in de spiegel kijkt en dus kan beoordelen of ze wel of niet mooi is (volgens de 'norm' maar eventjes). Waarom zou je dat niet mogen zeggen van jezelf? Waarom is TS dan gelijk hoogmoedig?
De uitspraak dat ze soms, net als iedereen, lelijk wil zijn, had wel genuanceerder gemogen, maar kom op.. je mag alles van jezelf zeggen..maar dat je mooi bent, blijkbaar niet. Raar.

quote:Overdijf jij dan niet een heel klijn beetje met je drie keer in de week. En ik ben ooh zo knap en ik wou dat ik zo lelijk was net als iedereen?
Op donderdag 5 februari 2004 17:06 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Pardon?????
Dat slaat echt he-le-maal nergens op!En ik loop er echt niet halfnaakt bij ofzo, ik draag soms een strakke spijkerbroek of een rokje, that's all.
Moet ik dan een burka gaan dragen ofzo? Flikker op zeg.

quote:Mischien moet je eens een keer je muil opentrekken. Vrouwen die lelijk of niet knap zijn moeten hard werken voor alle dingen die bij jouw komen aanwaaien en je hebt het niet eens door.
Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.Wat kan ik hier nou tegen doen?
En moet ik veranderen, of moeten mannen gewoon veranderen?
Hoe gaan jullie hier mee om?

quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:04 schreef Dizer het volgende:
Wat heb jij kapsones zeg. Wat een trut!! Echt!!
En weet je hoe het afloopt met zulke meiden zoals jij?
Binnenkort als JIJ niet gaat veranderen met je hoerige kleding en hoerige uittraling, zul je wel verkracht worden en zo. En dit is niet grappig bedoeld, maar veel vrouwen die verkracht worden, hebben er zelf om gevraagd.Met alle respect voor de normale vrouwen die ooit verkracht zijn!!
Damn ben jij hersendood ofzo? KNEUS!

quote:Even in een velletje (
Op donderdag 5 februari 2004 17:04 schreef MUUS het volgende:
Ik heb niet altijd een even hoge pet op van mannen, maar ik weet wel dat de meesten niet verwachten dat je meteen met den benen wijd gaat voor ze als ze dat roepen..
Maar ontopic: Gewoon lief zwaaien, je maakt hun dag goed. 

quote:ja, hoezo?
Op donderdag 5 februari 2004 17:10 schreef Honingdropje het volgende:
Ik ben zelfverzekerd. Is daar iets mis mee?
Hebben jullie dan liever dat ik me als een muurbloempje gedraag, en met gebogen rug, verlopen gezicht en starend naar de grond over straat loop? Dat ik dikke figuurloze wollen truien draag? Want tsja, anders ben ik arrogant en vraag ik erom om verkracht te worden.

quote:Idd!!! Ik draag ook geen hoerenkleren en besides... een van de laatste keren was toen ik van het station naar mijn werk liep in mijn meest rampzalige kleding. (alles behalve
Op donderdag 5 februari 2004 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ja en dat slaat dus net weer even helemaal nergens op
ze lopen toch niet met een bord aan hun reet verkracht mij
optiefen

quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:02 schreef Honingdropje het volgende:
Dit is helemaal niet bedoeld om mijn arrogante kant te tonen ofzo, dat valt allemaal wel mee.
Ik zie er gewoon leuk uit, dat weet ik best. Dat zeggen mensen ook vaak tegen me en dat blijkt ook uit de reacties van die mannen.
Op sommige momenten vind ik dat wel leuk, natuurlijk. Maar soms wordt het me gewoon teveel.En nee, dit topic is niet bedoeld om aandacht te trekken. Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.
Meid, ga nou eerst eens volwassen worden en bepalen wie je bent, want je wilt helemaal niet dat die mannen ophouden met schreeuwen. You love it. 
. En weet je wie er waarschijnlijk jou echt in bed wil krijgen? 'Al' die mensen die tegen je zeggen dat je zo ontzettend leuk bent.
Wat het dichtste bij je staat, moet je het meeste vrezen. Welcome to the real world. 
.

quote:
Hebben jullie dan liever dat ik me als een muurbloempje gedraag, en met gebogen rug, verlopen gezicht en starend naar de grond over straat loop? Dat ik dikke figuurloze wollen truien draag? Want tsja, anders ben ik arrogant en vraag ik erom om verkracht te worden.

quote:Het gaat mij er ook niet om wie haar wel of niet mooi vind, het gaat me erom dat zij dat blijkbaar niet van zichzelf mag zeggen. Zulke 'arrogantie' wordt direct afgestraft met venijnige opmerkingen.
Op donderdag 5 februari 2004 17:09 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Nee vind ik niet,ik vind bouwvakkers nou niet echt een graadmeter die fluiten naar alles met borsten,
en wat de 1 mooi vind,is voor de ander oerlelijk.

Hey, maar das mijn mening.

quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:05 schreef Kiki het volgende:
Ik moet hier even op reageren.
TS wordt afgefikt omdat ze schrijft dat ze weet dat ze mooi is. Ze wordt onder andere 'arrogant' genoemd en 'kapsoneslijer'.
Ik vraag me af waarom? Ik neem aan dat zij ook in de spiegel kijkt en dus kan beoordelen of ze wel of niet mooi is (volgens de 'norm' maar eventjes). Waarom zou je dat niet mogen zeggen van jezelf? Waarom is TS dan gelijk hoogmoedig?
De uitspraak dat ze soms, net als iedereen, lelijk wil zijn, had wel genuanceerder gemogen, maar kom op.. je mag alles van jezelf zeggen..maar dat je mooi bent, blijkbaar niet. Raar.
Op fok is men alleen mensen met een minderwaardigheidscomplex gewent. Mensen die een beetje zielige verhalen op lopen te hangen en naar complimentjes zitten vissen worden wel geaccepteerd om de een of andere reden.

quote:Je bent helemaal niet zelfverzekerd!!
Anders zou je ook niet zitten met de reacties van de mensen die op straat lopen en die opmerkingen horen. En als je zo zelfverzekerd bent, zou je ook wel wat terugbrullen naar de duivelse heren. 
.

quote:Ach rot op. Open je ogen!! Die post heb ik gepost uit bezorgheid.
Op donderdag 5 februari 2004 17:10 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn ben jij hersendood ofzo? KNEUS!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Oi MUUS!
Op donderdag 5 februari 2004 17:11 schreef MUUS het volgende:[..]
. Leuk om te zien hoe iemand stoeit met gespeelde arrogantie, wijsheid, de drang naar aandacht en het volwassen worden.
.
Meid, ga nou eerst eens volwassen worden en bepalen wie je bent, want je wilt helemaal niet dat die mannen ophouden met schreeuwen. You love it.
. En weet je wie er waarschijnlijk jou echt in bed wil krijgen? 'Al' die mensen die tegen je zeggen dat je zo ontzettend leuk bent.
Wat het dichtste bij je staat, moet je het meeste vrezen. Welcome to the real world.
.

je lijkt wel een wijf 

Sowieso is dit een verkapt zelfverheerlijkings verhaal, met je "ik wou dat ik lelijk was, net als iedereen "
Anyway; een normale vrouw zou het zien als vleiend. Sommige frigide trutten echter, ervaren het als lastig en vervelend.
Live with it.
SHE is een attention whore, dus mij maak je er blij mee 

Meldt 

quote:Mooi of lelijk,bestaat dat?
Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.

quote:Dan kan jij niet lezen.
Op donderdag 5 februari 2004 17:08 schreef Dizer het volgende:[..]
Goh, voel je je aangesproken?
Sorry hoor maar 90% van alle mannen hier hebben hetzelfde gezecht.
Ik ga nu toch ook niet beweren dat die onzin net van jou er op duidt dat jij een potentiele verkrachter bent...Je bent gewoon kortzichtig.

quote:Ja. En veel mensen worden vermoord omdat ze irritant kunnen zijn.
Op donderdag 5 februari 2004 17:13 schreef Dizer het volgende:[..]
Velen vrouwen worden verkracht omdat ze uitdagens kunnen zijn. Of je het nou leuk vindt of niet.
Tis allemaal hun eigen schuld, je kunt het moeilijker de dader kwaad nemen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |