abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16916472
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:02 schreef Honingdropje het volgende:
Dit is helemaal niet bedoeld om mijn arrogante kant te tonen ofzo, dat valt allemaal wel mee.
Ik zie er gewoon leuk uit, dat weet ik best. Dat zeggen mensen ook vaak tegen me en dat blijkt ook uit de reacties van die mannen.
Op sommige momenten vind ik dat wel leuk, natuurlijk. Maar soms wordt het me gewoon teveel.

En nee, dit topic is niet bedoeld om aandacht te trekken. Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.

die momenten zijn er tijdens de slaap wel is ja
pi_16916473
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:00 schreef RijstNatie het volgende:
Mannen willen nou eenmaal zoveel mogelijk neuke.. het mag alleen niet.
De een kan zich beheersen de ander niet.
Het instinct van de man is om zoveel mogelijk voor te planten met een rijpe vrouw.
Daar heeft het geen hol mee te maken, hoor.

Het is niet alsof mannen daadwerkelijk denken dat ze wat te neuken krijgen als ze roepen ; 'HEY, LEKKERE TIETUUUUUUH!!"

Ik heb niet altijd een even hoge pet op van mannen, maar ik weet wel dat de meesten niet verwachten dat je meteen met den benen wijd gaat voor ze als ze dat roepen. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16916476
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:03 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

zielig he, hier zou eigenlijk een apart subforum voor geopend moeten worden

"Schep hier op over..."

ja ik heb echt medelijden met haar dat ze zo mooi is ik kan godverdomme zo met haar meejanken!

duidelijk geval van fakkin kapsones

[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 05-02-2004 17:06]

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:05:01 #79
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_16916487
Zo je weet dat je leuk bent en de rest is lelijk?

Fuck off!

pi_16916494
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:57 schreef Dizer het volgende:

Sorry hoor maar kennelijk vraag je er zelf om. Geef het maar toe, je houdt van al dat aandacht maar je durft er niet voor uit te komen. En als het je 3 keer in de week voorkomt dan is het echt en dan ook maar 100% echt je eigen schuld. Misschien tijd voor een goede maat spijkerbroek. Of een Trui ipv een topje midden in de winter zonder jas. En niet overdreven lopen?

Ik ken je niet, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar aan je verhaal en je attitude doe je het helemaal zelf!!

Zulke dingen kan ook alleen een man zeggen...
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_16916495
quote:
Dit is helemaal niet bedoeld om mijn arrogante kant te tonen ofzo, dat valt allemaal wel mee.
Ik zie er gewoon leuk uit, dat weet ik best. Dat zeggen mensen ook vaak tegen me en dat blijkt ook uit de reacties van die mannen.
Op sommige momenten vind ik dat wel leuk, natuurlijk. Maar soms wordt het me gewoon teveel.

En nee, dit topic is niet bedoeld om aandacht te trekken. Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.

Ja hoor, als ze 3 keer zijn klaargekomen dan denken ze heus wel even aan iets anders dan sex
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:05:32 #82
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_16916504
Ik moet hier even op reageren.
TS wordt afgefikt omdat ze schrijft dat ze weet dat ze mooi is. Ze wordt onder andere 'arrogant' genoemd en 'kapsoneslijer'.
Ik vraag me af waarom? Ik neem aan dat zij ook in de spiegel kijkt en dus kan beoordelen of ze wel of niet mooi is (volgens de 'norm' maar eventjes). Waarom zou je dat niet mogen zeggen van jezelf? Waarom is TS dan gelijk hoogmoedig?
De uitspraak dat ze soms, net als iedereen, lelijk wil zijn, had wel genuanceerder gemogen, maar kom op.. je mag alles van jezelf zeggen..maar dat je mooi bent, blijkbaar niet. Raar.
Money talks, Bullshit walks!
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:05:40 #83
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_16916512
quote:
Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.
Negative
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:05:53 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16916522
quote:
Wat een hypocriete ondertitel heb jij
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16916538
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:55 schreef JoeBlack2k het volgende:
ja en wij mannen moeten naar de vrouwen toelopen in de kroeg

soms zit het mee en soms zit het tegen...

zoooo.. shake that ass baby!!!

Zover ik weet is het toch echt de vrouw die als allereerste flirt. Danwel oogcontact zoekt.
Dat wij mannen die vluchtige flirt maar al te graag aanvaraden om op die vrouw af te stappen doet er dan eigenlijk al niet meer toe. De vrouw nodigt uit.

Maar wat die vieze geile mannen betreft: een mooie vrouw isa niet lelijk. Dat zijn geen vieze geile mannetjes, maar onbeholpen attente bouwvakkers! Als ze verbaalsterk waren waren ze wel cabertier geworden, nu zijn het glazenwassers, bouwvakkers etc.

donderdag 5 februari 2004 @ 17:06:12 #86
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16916539
Je zou liever hebben dat ze je naroepen dat je een lelijke trol was?
Get a life!
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:06:25 #87
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_16916545
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:04 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ja ik heb echt medelijden met haar dat ze zo mooi is ik kan godverdomme zo met haar meejanken!

duidelijk geval van fakkin kapsones

IDD
pi_16916546
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:04 schreef Dizer het volgende:
En dit is niet grappig bedoeld, maar veel vrouwen die verkracht worden, hebben er zelf om gevraagd.
Pardon?????
Dat slaat echt he-le-maal nergens op!

En ik loop er echt niet halfnaakt bij ofzo, ik draag soms een strakke spijkerbroek of een rokje, that's all.
Moet ik dan een burka gaan dragen ofzo? Flikker op zeg.

donderdag 5 februari 2004 @ 17:06:56 #89
15184 rolon
The Regulator
pi_16916562
Een foto zou alles ophelderen.
pi_16916573
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:05 schreef Kiki het volgende:
Ik moet hier even op reageren.
TS wordt afgefikt omdat ze schrijft dat ze weet dat ze mooi is. Ze wordt onder andere 'arrogant' genoemd en 'kapsoneslijer'.
Ik vraag me af waarom? Ik neem aan dat zij ook in de spiegel kijkt en dus kan beoordelen of ze wel of niet mooi is (volgens de 'norm' maar eventjes). Waarom zou je dat niet mogen zeggen van jezelf? Waarom is TS dan gelijk hoogmoedig?
De uitspraak dat ze soms, net als iedereen, lelijk wil zijn, had wel genuanceerder gemogen, maar kom op.. je mag alles van jezelf zeggen..maar dat je mooi bent, blijkbaar niet. Raar.
ben ik het eigelijk mee eens, ik ben ook zwaar mooi...
kan ik ook niks aan doen
Sj0erd666 :(
pi_16916577
quote:
Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.
Je hebt mannen en je hebt mannen,niet alles over 1 kam scheren,de 1 denkt met zijn pik de ander met zijn hersens.
Vrouwen kunnen net zo erg zijn.
pi_16916581
De TS krijgt er iniedergeval goed van langs zeg, tering eej.. Hoer, verwende trut, kutwijf, kapsoneswijf hihihi
Nothing to see here, carry on
pi_16916596
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:

Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.

hoe kan jij nou beoordelen dat je veel knapper als "iedereen "bent ?
ego
pi_16916612
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:54 schreef milagro het volgende:
aanstellerig aandachttrekkend kapsones wijf
pi_16916613
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:
Gatverdamme.
Gatver, gatver, gátverdamme.
Gat-ver-dam-me.

Ik word een beetje doodziek van al die mannen die denken dat ze het zich kunnen veroorloven om mij zomaar na te fluiten en schunnige dingen naar mij durven te roepen.
Zoals vanmiddag, toen liep ik op weg naar mijn werk en kwam ik langs het bejaardentehuis, waar twee mannen met grote ladders buiten stonden, om de ramen te wassen ofzo. Weet ik veel wat ze gingen doen, het interesseert me ook geen flikker eerlijk gezegd. Maar goed, ik passeerde ze dus en hup, meteen klonk het weer van : "Hee lekker dingetje, kom eens even hier" en "Schud eens met die ronde billetjes van je". Ronduit beschamend was het, mede omdat er op dat moment nog meer mensen in die straat waren, die het blijkbaar erg grappig vonden.
Dit is geen incident, het overkomt me minimaal 3 keer per week. Ik bedoel; ik wéét dat ik er leuk uitzie enzo...maar ik kleed me niet overdreven uitdagend en komop, ik heb toch het recht om gewoon over straat te lopen zonder ondergekwijld te worden door allerlei vunzige mannetjes?

Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.

Wat kan ik hier nou tegen doen?
En moet ik veranderen, of moeten mannen gewoon veranderen?
Hoe gaan jullie hier mee om?

VRESELIJK!!!!!!!!! Ik HAAT dat écht!!!! De laatste tijd word ik er ook weer strontziek van Je moet je er gewoon niks van aantrekken. Ik kan het soms niet laten om iets terug te zeggen
Delivered without an information leaflet
pi_16916614
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:04 schreef Dizer het volgende:

Binnenkort als JIJ niet gaat veranderen met je hoerige kleding en hoerige uittraling, zul je wel verkracht worden en zo. En dit is niet grappig bedoeld, maar veel vrouwen die verkracht worden, hebben er zelf om gevraagd.

ja en dat slaat dus net weer even helemaal nergens op
ze lopen toch niet met een bord aan hun reet verkracht mij
optiefen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:08:16 #97
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16916623
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:05 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Zulke dingen kan ook alleen een man zeggen...

Goh, voel je je aangesproken?
Sorry hoor maar 90% van alle mannen hier hebben hetzelfde gezecht.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_16916624
en straks wordt er nog een topic geopend; "waarom heeft iedereen zo'n commentaar op mijn kapsones "
pi_16916628
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:06 schreef beerten het volgende:

[..]

Zover ik weet is het toch echt de vrouw die als allereerste flirt. Danwel oogcontact zoekt.
Dat wij mannen die vluchtige flirt maar al te graag aanvaraden om op die vrouw af te stappen doet er dan eigenlijk al niet meer toe. De vrouw nodigt uit.

Maar wat die vieze geile mannen betreft: een mooie vrouw isa niet lelijk. Dat zijn geen vieze geile mannetjes, maar onbeholpen attente bouwvakkers! Als ze verbaalsterk waren waren ze wel cabertier geworden, nu zijn het glazenwassers, bouwvakkers etc.

Whehehehe. . .
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:08:59 #100
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16916644
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:06 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Pardon?????
Dat slaat echt he-le-maal nergens op!

En ik loop er echt niet halfnaakt bij ofzo, ik draag soms een strakke spijkerbroek of een rokje, that's all.
Moet ik dan een burka gaan dragen ofzo? Flikker op zeg.

Het dragen van een burka heeft geen nut.
Bouwvakkers hebben röntgenogen, die kijken daar dwars doorheen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')