quote:Dan moet je er ook maar genoegen mee nemen. Als je er mooi (en waarschijnlijk erg sensueel en sexy) uit wilt zien, dan kleven daar natuurlijk voordelen en nadelen aan. Vieze geile bouwvakkers is dan 1 van de nadelen.
Op donderdag 5 februari 2004 16:56 schreef Honingdropje het volgende:
Moet ik nou, omdat anderen me niet met rust kunnen laten, mezelf aanpassen?
Dat nooit.
Elke munt heeft 2 keerzijden natuurlijk.....
MWHOEHUAHA hoe bedoel je ik heb capsones*)
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:54 schreef milagro het volgende:
aanstellerig aandachttrekkend kapsones wijf
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:54 schreef milagro het volgende:
aanstellerig aandachttrekkend kapsones wijf
quote:was dat haar vraag??
Op donderdag 5 februari 2004 16:59 schreef Titaanus22 het volgende:
"ik weet dat ik er leuk uit zie"
"soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, net als alle andere mensen"MWHOEHUAHA hoe bedoel je ik heb capsones*)
quote:Langs de ene kant wil je iedereen uitdagen dus met je hoerige gedrag, en als er dan reaktie komt wordt het niet gewaardeerd.
Op donderdag 5 februari 2004 16:56 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Je snapt het niet.
Ik zie er graag leuk uit en kleed me mooi aan etc. etc.Moet ik nou, omdat anderen me niet met rust kunnen laten, mezelf aanpassen?
Dat nooit.
Opzouten arrogante verwende trut.
quote:tsja.. moet je hier nog woorden aan vuil maken? je verdient het
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:
Ik bedoel; ik wéét dat ik er leuk uitzie enzo...
Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
btw schut die billen nog eens
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
Maar tot op zekere hoogte vind ik dat je wel een punt hebt en dat het niets met arrogantie te maken heeft als je geen prijs stelt op dit soort gedrag, zoals veel mensen hier beweren...
quote:Waarom geneer je je voor die opmerkingen? Waarom zit je daar zo mee?
Op donderdag 5 februari 2004 16:59 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Meestal zeg ik er niks van,
maar als ze inderdaad aan me gaan zitten dan kunnen ze meteen vijf krassende nagels in hun gezicht verwachten. Dat komt gelukkig niet vaak voor, op twee keer in de disco na.
Misschien moet je je eigendunk eens omzetten in assertiviteit en op de heren reageren als ze wat naar je roepen. Iets hatelijks om ze af te bluffen of zwaai lief voor mijn part. Of negeer ze en de blikken van omstanders.
Je hebt zo'n grote mond en bent toch wel een beetje heel erg weg van jezelf, maar toch ben je onzeker. Weird.
.
En nee, dit topic is niet bedoeld om aandacht te trekken. Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.
quote:zielig he, hier zou eigenlijk een apart subforum voor geopend moeten worden
Op donderdag 5 februari 2004 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
slaan schoppen bijten krabben
schelden
of gewoon negerenbeetje jammer dat je een aantal keer flink duidelijk probeert te maken hoe mooi je wel niet bent
"Schep hier op over..."
quote:Behalve als ze natuurlijke met een arrogante en al meerdere malen gequote opmerking komt
Op donderdag 5 februari 2004 17:02 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Maar tot op zekere hoogte vind ik dat je wel een punt hebt en dat het niets met arrogantie te maken heeft als je geen prijs stelt op dit soort gedrag, zoals veel mensen hier beweren...
edit: twee reacties later wel, zie ik... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 05-02-2004 17:05]
en dat wordt ik ook weleens schijtebeu! het gaat allemaal te makkelijk. was ik maar lelijk zoals de rest!
Met alle respect voor de normale vrouwen die ooit verkracht zijn!!
quote:het bleek dat vrouwen evenveel aan neuken denken als mannen en zelfs meer
Op donderdag 5 februari 2004 17:02 schreef Honingdropje het volgende:
Dit is helemaal niet bedoeld om mijn arrogante kant te tonen ofzo, dat valt allemaal wel mee.
Ik zie er gewoon leuk uit, dat weet ik best. Dat zeggen mensen ook vaak tegen me en dat blijkt ook uit de reacties van die mannen.
Op sommige momenten vind ik dat wel leuk, natuurlijk. Maar soms wordt het me gewoon teveel.En nee, dit topic is niet bedoeld om aandacht te trekken. Ik vraag me gewoon af waarom mannen zo doen, en of er momenten zijn waarop ze niet aan neuken denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |