Ik word een beetje doodziek van al die mannen die denken dat ze het zich kunnen veroorloven om mij zomaar na te fluiten en schunnige dingen naar mij durven te roepen.
Zoals vanmiddag, toen liep ik op weg naar mijn werk en kwam ik langs het bejaardentehuis, waar twee mannen met grote ladders buiten stonden, om de ramen te wassen ofzo. Weet ik veel wat ze gingen doen, het interesseert me ook geen flikker eerlijk gezegd. Maar goed, ik passeerde ze dus en hup, meteen klonk het weer van : "Hee lekker dingetje, kom eens even hier" en "Schud eens met die ronde billetjes van je". Ronduit beschamend was het, mede omdat er op dat moment nog meer mensen in die straat waren, die het blijkbaar erg grappig vonden.
Dit is geen incident, het overkomt me minimaal 3 keer per week. Ik bedoel; ik wéét dat ik er leuk uitzie enzo...maar ik kleed me niet overdreven uitdagend en komop, ik heb toch het recht om gewoon over straat te lopen zonder ondergekwijld te worden door allerlei vunzige mannetjes?
Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
Wat kan ik hier nou tegen doen?
En moet ik veranderen, of moeten mannen gewoon veranderen?
Hoe gaan jullie hier mee om?
quote:Dank je wel.
Op donderdag 5 februari 2004 16:53 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
--deleted--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 05-02-2004 16:55]
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 05-02-2004 16:54]
Mischien moet je proberen om wat meer kleren aan te trekken.
Dan kan ik na het zien van die foto beoordelen of het vieze mannen ware of ni...
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
[Dit bericht is gewijzigd door B03S op 05-02-2004 16:55]
Dat zullen de andere vrouwen wel waarderen die zin: was ik maar net zo lelijk als de rest.
Mijn conclusie.. Je hebt niet genoeg aandacht gekregen op straat.. En dan probeer je het hier nog te krijgen...
soms zit het mee en soms zit het tegen...
zoooo.. shake that ass baby!!!
quote:Wat zij zegt.
Op donderdag 5 februari 2004 16:54 schreef milagro het volgende:
aanstellerig aandachttrekkend kapsones wijf
[Dit bericht is gewijzigd door Koos_26 op 05-02-2004 16:56]
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:
(..) ik wéét dat ik er leuk uitzie enzo(..)
Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
quote:[edit] overrigens heb ik wel een hekel aan dat soort mensen die zo irritant doen tegen vrouw op straat [/edit]
Gatverdamme.
Gatver, gatver, gátverdamme.
Gat-ver-dam-me.
[Dit bericht is gewijzigd door Raggie op 05-02-2004 16:56]
quote:lol
Op donderdag 5 februari 2004 16:54 schreef LaZZ het volgende:
Hehe
What's the prob? Jij hebt 't drie keer per week, de mannen worden blijkbaar erg opgewonden van jou en gaan zo doen. Bij mij doen ze dat nooit dus ligt het blijkbaar aan jou.
quote:Trust me, on the inside you are.
Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
Edit:
En zonder foto ga ik er vanuit dat je van de buitenkant pook niet veel soeps bent.
[Dit bericht is gewijzigd door L.Denninger op 05-02-2004 16:56]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |