Maar goed daar gaat het niet zozeer over. Ik ben jaren lang een die-hard fan geweest van Tiësto. Maar de laatste jaren/maanden vind ik hem niet zo goed meer......de sets zijn te voorspelbaar geworden, de platenkeus is ook vaak te commercieel en de feesten waar hij draait zuigen.
PvD is in mijn optiek een betere DJ dan Tiësto. Qua talent en techniek ontlopen zij elkaar weinig. Qua platenkeus des te meer. En dus vooral vanwege dat laatste vind ik PvD een betere DJ dan Tiësto.
Jullie mening.?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:22 schreef Forumschorem het volgende:
Paul van Dijk maakt Tiesto hard in.
quote:denk et niet he >> tiesto
Op donderdag 5 februari 2004 13:23 schreef Supaaah het volgende:[..]
.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:24 schreef owie het volgende:[..]
denk et niet he >> tiesto
PvD heeft meer ervaring en covert (lees: jat) niet de helft van zijn nummers bij elkaar.
quote:produceren heeft nix met draaistijl te maken.
PvD heeft meer ervaring en covert (lees: jat) niet de helft van zijn nummers bij elkaar.
quote:Smaken verschillen.....
Op donderdag 5 februari 2004 13:24 schreef owie het volgende:[..]
denk et niet he >> tiesto
Trouwens een dikke aanrader om eens te luisteren is de set die hij draaide in Hongarije Club of Colors. Dan is het ook meteen duidelijk waarom ik PvD een betere DJ vind vanwege de platenkeus......
quote:Ook zoiets
Op donderdag 5 februari 2004 13:26 schreef Forumschorem het volgende:[..]
En produceren heeft wel degelijk met draaistijl te maken
quote:OMG dat die kerel nog fans heeft ook .. snapte al niet laatst waarom hij op een feest stond waar ik was ... geloof dat dat precies de set was waar ik slaap kreeg
Op donderdag 5 februari 2004 13:27 schreef Omkron het volgende:
Als het erop aankomt verliezen ze allebei van bv. een Roger Sanchez..
Weet niet meer welk feest dat was
neemt niet weg dat ik op dit moment PvD ook beter vind hoor
quote:Denk dat je bepaalde DJ's door elkaar haald en gewoon op Tiesto in Concert was
Op donderdag 5 februari 2004 13:31 schreef Stinkschaap het volgende:[..]
OMG dat die kerel nog fans heeft ook .. snapte al niet laatst waarom hij op een feest stond waar ik was ... geloof dat dat precies de set was waar ik slaap kreeg
quote:Als je over mixen praat moet je bij hem zijn..
Op donderdag 5 februari 2004 13:31 schreef Stinkschaap het volgende:[..]
OMG dat die kerel nog fans heeft ook .. snapte al niet laatst waarom hij op een feest stond waar ik was ... geloof dat dat precies de set was waar ik slaap kreeg
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:32 schreef Supaaah het volgende:[..]
Denk dat je bepaalde DJ's door elkaar haald en gewoon op Tiesto in CoffeeConcert was
.
Maar over het algemeen zal ik toch fan van Tiesto blijven, al vind ik Paul van Dyk ook errug goed!!
quote:Dat valt wel mee. Tiësto is gewoon te commercieel geworden, de feesten waar hij draait zijn te (d)ruk en het blijft gewoon een gegeven dat hij enorm voorspelbaar is geworden. Je weet gewoon dat als Tiesto dat nummer draait het volgende nummer dit of dat wordt.....
Op donderdag 5 februari 2004 13:33 schreef GoodspeeD het volgende:
Als het aan mij ligt wint Tiesto. Vind em beter mixen en z'n platenkeuze ook nog eens een stuk beter. Maar zoals altijd: smaken verschillen, dus beetje onzinnige discussie dit.
Tiesto draait over het algemeen ook beter, en zijn mixalbums zijn beter.
Tiesto dus. Dat hij op Innercity slecht draaide, en PvD goed verandert mijn mening niet zomaar.
Als ik naar de livesets luister vind ik PvD 100x beter dan tiesto. Kijk bijvoorbeeld maar naar innercity waar ze beiden draaiden.
Als je echter naar cd mixes kijkt vind ik tiesto weer beter. Nyana en de magik serie zijn echt mooie en goede compilaties. PvD heeft echter weinig op dat gebied te bieden.
Paul van Dijk heb ik pas 2 keer gezien, maar zijn nummer maken mij super vrolijk!
We're aaaaaaaaaaalive!
quote:Nee dat zou ook wel erg kortzichtig zijn. PvD heeft ook zijn mindere sets. De producties zijn misschien wat meer melodieuzer maar omdat saai en sloom te noemen, nee.
Op donderdag 5 februari 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
De producties van Tiesto zijn beter in mijn ogen, die van PvD zijn gewoon saai en sloomTiesto draait over het algemeen ook beter, en zijn mixalbums zijn beter.
Tiesto dus. Dat hij op Innercity slecht draaide, en PvD goed verandert mijn mening niet zomaar.
quote:PvD heeft totaal geen interactie met het publiek, blijft strak naar zijn draaitafels kijken
Op donderdag 5 februari 2004 13:48 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee dat zou ook wel erg kortzichtig zijn. PvD heeft ook zijn mindere sets. De producties zijn misschien wat meer melodieuzer maar omdat saai en sloom te noemen, nee.
Maar PvD draait toch echt wat beter hoor. Platen zitten er altijd heel strak in, anticipeerd ook beter op publiek en niet zo vaak van die k#t breaks erin
Dat ik trouwens nog reageer op een topic als dit zeg..
quote:Vind ik wel meevallen. Verschil is dat tiesto meer "dromerige" muziek heeft, kijk maar naar zijn verschillende albums en cd's. Jammer vind ik dat dat tijdens zijn sets niet goed naar voren komt. Paul van Dyk kan er beter mee omgaan. Hij heeft uitzichzef een iets hardere styl en tijdens livesets kun je echt helemaal los gaan.
Op donderdag 5 februari 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
PvD heeft totaal geen interactie met het publiek, blijft strak naar zijn draaitafels kijken
Tiesto springt huppelt en zwaait. DAT is ook belangrijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |