abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16909612
Zou er heel wat euries voor neertellen om bij een eventuele DJ Battle tussen deze twee grootheden aanwezig te zijn.

Maar goed daar gaat het niet zozeer over. Ik ben jaren lang een die-hard fan geweest van Tiësto. Maar de laatste jaren/maanden vind ik hem niet zo goed meer......de sets zijn te voorspelbaar geworden, de platenkeus is ook vaak te commercieel en de feesten waar hij draait zuigen.

PvD is in mijn optiek een betere DJ dan Tiësto. Qua talent en techniek ontlopen zij elkaar weinig. Qua platenkeus des te meer. En dus vooral vanwege dat laatste vind ik PvD een betere DJ dan Tiësto.

Jullie mening.?

Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:22:49 #2
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16909631
Paul van Dijk maakt Tiesto hard in.
weg
pi_16909642
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:22 schreef Forumschorem het volgende:
Paul van Dijk maakt Tiesto hard in.
.
pi_16909689
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:23 schreef Supaaah het volgende:

[..]

.

denk et niet he >> tiesto
doe wat je moet doen..
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:26:01 #5
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16909736
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:24 schreef owie het volgende:

[..]

PvD heeft meer ervaring en covert (lees: jat) niet de helft van zijn nummers bij elkaar.

weg
pi_16909772
quote:
PvD heeft meer ervaring en covert (lees: jat) niet de helft van zijn nummers bij elkaar.
produceren heeft nix met draaistijl te maken.
pi_16909780
Als het erop aankomt verliezen ze allebei van bv. een Roger Sanchez..
pi_16909800
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:24 schreef owie het volgende:

[..]

Smaken verschillen.....

Trouwens een dikke aanrader om eens te luisteren is de set die hij draaide in Hongarije Club of Colors. Dan is het ook meteen duidelijk waarom ik PvD een betere DJ vind vanwege de platenkeus......

pi_16909840
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:26 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Ook zoiets

En produceren heeft wel degelijk met draaistijl te maken

pi_16909904
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:27 schreef Omkron het volgende:
Als het erop aankomt verliezen ze allebei van bv. een Roger Sanchez..
OMG dat die kerel nog fans heeft ook .. snapte al niet laatst waarom hij op een feest stond waar ik was ... geloof dat dat precies de set was waar ik slaap kreeg

Weet niet meer welk feest dat was

Stank in schaapskleren
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:32:19 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_16909937
nee PvD pakt een bestaand nummer, zet er zijn "percussielijntje" in en hij noemt het de PvD edit...

neemt niet weg dat ik op dit moment PvD ook beter vind hoor

pi_16909938
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:31 schreef Stinkschaap het volgende:

[..]

OMG dat die kerel nog fans heeft ook .. snapte al niet laatst waarom hij op een feest stond waar ik was ... geloof dat dat precies de set was waar ik slaap kreeg

Denk dat je bepaalde DJ's door elkaar haald en gewoon op Tiesto in Concert was .
pi_16909959
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:31 schreef Stinkschaap het volgende:

[..]

Als je over mixen praat moet je bij hem zijn..
pi_16909965
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:32 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Denk dat je bepaalde DJ's door elkaar haald en gewoon op Tiesto in CoffeeConcert was .

pi_16909997
Als het aan mij ligt wint Tiesto. Vind em beter mixen en z'n platenkeuze ook nog eens een stuk beter. Maar zoals altijd: smaken verschillen, dus beetje onzinnige discussie dit.
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:35:55 #16
38942 kennydies
ken je me nog?
pi_16910057
PvD heeft wel lekker elke keer een nieuwe (onvoorspelbare) set klaar, om je te vermaken..
Tiesto is vaak voorspelbaar idd, je weet echt al welke platen hij op een avond zal gaan draaien..

Maar over het algemeen zal ik toch fan van Tiesto blijven, al vind ik Paul van Dyk ook errug goed!!

En zo is het ...
pi_16910074
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:33 schreef GoodspeeD het volgende:
Als het aan mij ligt wint Tiesto. Vind em beter mixen en z'n platenkeuze ook nog eens een stuk beter. Maar zoals altijd: smaken verschillen, dus beetje onzinnige discussie dit.
Dat valt wel mee. Tiësto is gewoon te commercieel geworden, de feesten waar hij draait zijn te (d)ruk en het blijft gewoon een gegeven dat hij enorm voorspelbaar is geworden. Je weet gewoon dat als Tiesto dat nummer draait het volgende nummer dit of dat wordt.....
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:41:51 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16910248
De producties van Tiesto zijn beter in mijn ogen, die van PvD zijn gewoon saai en sloom

Tiesto draait over het algemeen ook beter, en zijn mixalbums zijn beter.

Tiesto dus. Dat hij op Innercity slecht draaide, en PvD goed verandert mijn mening niet zomaar.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16910329
Ik was en ben al jaren lang fan van tiesto. Maar tegenwooridg komt paul van dyk veel beter uit de verf.

Als ik naar de livesets luister vind ik PvD 100x beter dan tiesto. Kijk bijvoorbeeld maar naar innercity waar ze beiden draaiden.

Als je echter naar cd mixes kijkt vind ik tiesto weer beter. Nyana en de magik serie zijn echt mooie en goede compilaties. PvD heeft echter weinig op dat gebied te bieden.

Built for Speed
pi_16910345
pvd = een man waarvan gewoon nooit weet wat die neergaat zetten ... echter vind ik dat zelf positiev als negatief soms is het bagger :S ... met tiesto weet je echter wel wat die gaat doen .. toch zou je nooit echt kunnen zeggen wie er nou beter es denk dat het gewoon een kwestie van smaak es .. ze draaien allebei op een andere style .. zo vind ik pvd wat vlotter draaien dan tiesto .. euhh dan bedoel ik kwa het smelten van pklaatjes ... tiesto laat het allemaal wat droomeriger overkomen .. anyway ... volgens mij kan je hier nog eeuwen over discussieren
pi_16910442
Jarenlang vond ik Tiësto beter, nu vind ik zijn sets een beetje eentonig worden.

Paul van Dijk heb ik pas 2 keer gezien, maar zijn nummer maken mij super vrolijk!

We're aaaaaaaaaaalive!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_16910464
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
De producties van Tiesto zijn beter in mijn ogen, die van PvD zijn gewoon saai en sloom

Tiesto draait over het algemeen ook beter, en zijn mixalbums zijn beter.

Tiesto dus. Dat hij op Innercity slecht draaide, en PvD goed verandert mijn mening niet zomaar.

Nee dat zou ook wel erg kortzichtig zijn. PvD heeft ook zijn mindere sets. De producties zijn misschien wat meer melodieuzer maar omdat saai en sloom te noemen, nee.
Maar PvD draait toch echt wat beter hoor. Platen zitten er altijd heel strak in, anticipeerd ook beter op publiek en niet zo vaak van die k#t breaks erin
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:51:11 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16910558
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:48 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee dat zou ook wel erg kortzichtig zijn. PvD heeft ook zijn mindere sets. De producties zijn misschien wat meer melodieuzer maar omdat saai en sloom te noemen, nee.
Maar PvD draait toch echt wat beter hoor. Platen zitten er altijd heel strak in, anticipeerd ook beter op publiek en niet zo vaak van die k#t breaks erin

PvD heeft totaal geen interactie met het publiek, blijft strak naar zijn draaitafels kijken Tiesto springt huppelt en zwaait. DAT is ook belangrijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16910615
Jongens en meisjes met een geboortedatum rond 81,82 en 83.. jullie weten de helft niet eens van PVD..

Dat ik trouwens nog reageer op een topic als dit zeg..

pi_16910678
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PvD heeft totaal geen interactie met het publiek, blijft strak naar zijn draaitafels kijken Tiesto springt huppelt en zwaait. DAT is ook belangrijk!

Vind ik wel meevallen. Verschil is dat tiesto meer "dromerige" muziek heeft, kijk maar naar zijn verschillende albums en cd's. Jammer vind ik dat dat tijdens zijn sets niet goed naar voren komt. Paul van Dyk kan er beter mee omgaan. Hij heeft uitzichzef een iets hardere styl en tijdens livesets kun je echt helemaal los gaan.
Built for Speed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')