Klik hier voor meer info en discussiemogelijkheden over de Fok! Homo-meet!
Hugh Grant eet Brad Pitt z'n lid
AMSTERDAM - Hugh Grant wil Brad Pitt letterlijk verslinden in de verfilming van het waargebeurde verhaal over die Duitse internet kannibaal, die zijn slachtoffer op eigen verzoek opat. Dit zegt de Daily Star dinsdag. Brad Pitt neemt de slachtofferrol op zich, terwijl Grant zelf de rol van de Hannibal Lecter-groupie speelt.
In de film zouden Grant en Pitt zich samen te goed doen aan Pitt zijn geslachtsorgaan om even te proeven, voordat zijn hele lichaam verdwijnt in Grant's maag.
Met deze film hoopt de 'Love Actually'-ster van zijn ideale schoonzoon image af te komen. "Ik wordt kotsmisselijk van dat imago", zegt de ster. "Ik wil laten zien dat ik ook serieuze rollen aankan". De 43-jarige Brit is erg gegrepen door het macabere verhaal. "Misschien win ik dan wel als kannibaal eindelijk de Oscar", grapte hij.
De 'echte' kannibaal Armin Meiwes was onlangs veroordeeld tot achtenhalf jaar gevangenisstraf voor het gedeeltelijk opeten van een man, die via internet contact met hem had gezocht om door iemand te worden verorberd.
Grant is bezig met het verkrijgen van de rechten voor het horrordrama en wil deze zomer beginnen met de opnames. Hugh Grant is eind dit jaar te zien in het vervolg op 'Bridget Jones' Diary'.
quote:Uuuuuh ik wil niet te bot overkomen maar..........die emailtjes over penis vergroting zijn....nep!
Op donderdag 5 februari 2004 12:50 schreef onetouch het volgende:[..]
eerst some body adjustments
[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 05-02-2004 12:55]
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:47 schreef Xiance het volgende:
sezzy beaver!!!
quote:nee een OT topic
Op donderdag 5 februari 2004 12:54 schreef beaverhausen het volgende:
woeii, een Abercrombie topic
quote:niet???
Op donderdag 5 februari 2004 12:55 schreef Semisane het volgende:Uuuuuh ik wil niet te bot overkomen maar..........die emailtjes over penis vergroting zijn....{sub]nep![/sub]
gelukkig is dat ook niet de plek voor my future tattoo
quote:You've tried them?
Op donderdag 5 februari 2004 12:55 schreef Semisane het volgende:
Uuuuuh ik wil niet te bot overkomen maar..........die emailtjes over penis vergroting zijn....nep!
quote:same thing
Op donderdag 5 februari 2004 12:55 schreef onetouch het volgende:[..]
nee een OT topic
quote:uhm... nope, want ik moet er nog steeds zelf voor betalen en word (nog) niet gesponsord
Op donderdag 5 februari 2004 12:58 schreef beaverhausen het volgende:same thing
...toch?
quote:alles goed?
Op donderdag 5 februari 2004 12:54 schreef onetouch het volgende:
woeiii een TT blokjemiddag ibg
quote:details
Op donderdag 5 februari 2004 12:59 schreef onetouch het volgende:[..]
uhm... nope, want ik moet er nog steeds zelf voor betalen en word (nog) niet gesponsord
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:00 schreef ikbengeweldig het volgende:alles goed?
alleen lui, maar daar is wel wat aan te doen!
hoest met u?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben 'r weer weg van
quote:*momenteel een A&F fleece vest draagt*
Op donderdag 5 februari 2004 13:01 schreef beaverhausen het volgende:details
quote:Ook prima! dankje.
Op donderdag 5 februari 2004 13:02 schreef onetouch het volgende:[..]
alleen lui, maar daar is wel wat aan te doen!
hoest met u?
quote:*mee eens ben*
Op donderdag 5 februari 2004 13:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind tattoo's heel erg mooi om te zien bij anderen, vooral tribals dan en kleine chinese tekens. Maar ik zou ze zelf nooit bij me laten zetten. Daar heb ik niet het lichaam voor en ik ben bang er toch spijt van te krijgen op latere leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |