Kon geen link van het filmpje van maar het staat wel in de Journaals neem ik aan.
Ik kon niet zien of ze ook een dwarse plooi in haar handje had (=een kenmerk)
Dat zou een flinke domper zijn voor Max en Lex.
Maar er zijn prinsjes/prinsesjes zat, dus geen troonsopvolgingsproblemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Uriel op 05-02-2004 06:30]
quote:Is dit amalia?! Ze ziet er hier veel anders uit dan op die eerste foto die van d'r bekend is gemaakt. (maarja ze is dan ook wel weer 2 maandjes ouder nu)
Op donderdag 5 februari 2004 05:45 schreef Uriel het volgende:
Maar je hebt gelijk Uriel... Ze ziet er wel een klein beetje Down-syndroomerig uit.
Tja...dan lijkt ze toch meer op d'r vader dan we dachten.
Op die bovenstefoto lijkt het idd wel een beetje!
In een ander topic hierover (gesloten, GC) werd iets geschreven over baby-scheelheid, het nog niet onder controle hebben van de oogspieren gedurende de eerste 6 maanden, wat haar blik zou kunnen verklaren.
ik vind ze echt op elkaar lijken.
en ik zou het echt niet leuk vinden
http://www.erfocentrum.nl/pnd/teste.php Twee onderzoeken kunnen een indruk geven over de kans op een kind met een chromosoomafwijking. De triple-test - een bloedonderzoek rond de 15e zwangerschapsweek - geeft een indruk van de kans op een kind met het Downsyndroom. Een andere naam voor de triple-test is serumscreening. Bij een grote kans kunt u alsnog een vruchtwaterpunctie overwegen. De test geeft ook aan of er sprake is van een verhoogde kans op een baby met een open rug. Een open rug komt echter bij zwangeren op gevorderde leeftijd niet vaker voor dan bij jongere zwangeren. Het tweede onderzoek is een echoscopische meting van de dikte van de nekplooi van de vrucht in de derde maand van de zwangerschap. Momenteel (1999) is deze nekplooimeting nog geen gangbaar onderzoek in Nederland en is er nog niet zoveel ervaring mee opgedaan. Ook deze test geeft alleen aan of u een grote of kleine kans hebt op een kind met het Downsyndroom. Bij een grote kans wordt alsnog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie besproken.
Testen die aangeven of er een verhoogde kans bestaat op het krijgen van een kind met het Downsyndroom
Beide onderzoeken kunnen ten onrechte geruststellen: ook als er geen afwijkingen schijnen te zijn kan de baby toch een chromosoomafwijking hebben. Ze kunnen ook ten onrechte alarmeren: de uitslag geeft een verhoogde kans aan, maar na vervolgonderzoek blijkt er niets aan de hand te zijn.
Maar met een vlokkentest of vruchtwaterpunctie is het wel met zekerheid vast te stellen. Dat zullen ze wel gedaan hebben neem ik aan...
[Dit bericht is gewijzigd door Uriel op 05-02-2004 06:09]
Maar inderdaad... het lijkt er wel op.
Ze lijken echt op elkaar! Ja, beide zijn het foto's van een baby met twee ogen, twee oren, een mond, een neus en weinig haar.
Wordt een mooie vrouw, let maar op!
quote:Ik kan er maar 1 zien
Op donderdag 5 februari 2004 06:18 schreef Oblivion het volgende:
Kijk maar naar haar oren.![]()
Het is gewoon een heel lelijke baby
Ze lijkt helaas sprekend op haar vader en niet op haar moeder
En dat van dat scheelkijken klopt ook
Babys zien dan ook de eerste maanden bijna niks, een beetje kleuren en vlekken.
quote:Ach volgende maand lijkt ze op haar moeder, je kan er zo weinig van zeggen.
Op donderdag 5 februari 2004 06:27 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is geen mongoolHet is gewoon een heel lelijke baby
Ze lijkt helaas sprekend op haar vader en niet op haar moederEn dat van dat scheelkijken klopt ook
Babys zien dan ook de eerste maanden bijna niks, een beetje kleuren en vlekken.
Gaat gewoon goed komen!
Ik zag deze bewering al ergens op usenet een aantal uren geleden en ben even gaan kijken naar filmpjes van gisteren en recente fotoos. Ben zelf een vader van een Down jongen (inmiddels 16). Kostte ons na de geboorte 2 maanden voordat iemand op het idee kwam en nog een maand voor een test, voordat het bleek. Dus tis niet altijd even makkelijk te zien!!
Maar ik denk van niet. Eén ding wat die theorie ondersteunt is het feit dat Amalia nogal stil is, maar ja dat varieert errug sterk bij babies.
De baby met Down (de foto die ik zag in deze draad) heeft duidelijk "scheve" ogen, en inderdaad let op de stand van de oren. Een handplooi komt lang niet altijd voor, mijn zoon heeft dat ook niet.
Moeders worden in NL pas getest na hun 36ste, als er geen genetische aanwijzing is. Je mag aannemen dat die er niet is. Mijn vrouw was zwange op haar 31ste, we hadden geen enkele genetische aanwijzing, en dus hoppa:) Maar Maxima heeft vast geen vruchtwaterpunctie gehad, al weet je dat nooit in de royal family natuurlijk.
Poehe dat zou wat zijn geweest.......groot nieuws, Maxima besluit tot abortus want haar kind zal nooit Koningin worden.....
Naja geen bizarre gekkigheid maken, ik denk van niet.
Peter
En het is een verrot lelijk kind !!
quote:mmm en als maxima aanleg had voor bepaalde geboorteproblemen had de tweede kamer geen toestemming gegeven voor het huwelijk of lex afstand gedaan van de troon?
Op donderdag 5 februari 2004 07:45 schreef grimson het volgende:
Wat ik denk is dat voor het huwelijk Maxima al extreem getest is op eventuele 'troonopvolg' probleempjes.
Ze kunnen gewoon niet permitteren dat er een 'misgeboorte' uit komt poepen.
Kloningshuis zo spontaan ? vergeet het maar !!En het is een verrot lelijk kind !!
dan was de wilde gekte uitgebroken in dit hypocriete land
en wat steggy ook al zei: als door vruchtwaterpunctie ontdekt was 'dat de baby wat had' en geen konigin had kunnen worden, had maxima echt niet abortus kunnen doen, ook dan was het land gek geworden.
ok, dan zeggen ze dat het een miskraam was. maar als dan een zuster uit het bronovo uit de school klapt. wederom massahysterie
van welke argentijnse gaucho heeft amalia dat zwarte haar en die ogen eigenlijk?
[Dit bericht is gewijzigd door Uriel op 05-02-2004 07:59]
het IS dat er moederliefde bestaat anders had het giseren al bij het grofvuil gelegen.
T.M.
Amalia is een hele normale baby, met hele normale schele loens-oogjes... komt allemaal goed en later wordt ze blond met blauwe ogen.. wedden???
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:26 schreef RayOfLight het volgende:
zoals Herman Finkers zei over het kind van zijn buurvrouw...
"wat een ontzettend LIEF kind..."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |