Ik zie er persoonlijk niets aan, wat me wel opviel was dat de Goede gezondheid zo benadrukt werd!
Wat denken jullie?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef nightfall het volgende:
ze lijkt op pappa dus
quote:Ik heb alleen dat spotje gezien, maar ik vond het wel een beetje een Chinees ofzo... Niet echt iets weg van d'r ouders had ik het idee...
Op donderdag 5 februari 2004 00:12 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb sinds de tv uitzending vanmiddag van Prins Willem Alexander, Prinses Maxima en het Kroonprinsesje 5 verschillende mensen los van elkaar horen zeggen " Ze leek wel een beetje op een mongooltje"Ik zie er persoonlijk niets aan, wat me wel opviel was dat de Goede gezondheid zo benadrukt werd!
Wat denken jullie?
quote:Ja, vooral over de ogen hadden die mensen het, ( Vreemden in bus en trein, mijn moeder en een tante)
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik had ook het gevoel dat haar ogen een beetje raar stonden maar kan dat niet ook te maken hebben met haar Argentijnse bloed?
quote:of de coke.
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik had ook het gevoel dat haar ogen een beetje raar stonden maar kan dat niet ook te maken hebben met haar Argentijnse bloed?
quote:Ik denk dat jij geestelijk gehandicapt bent
Op donderdag 5 februari 2004 00:12 schreef _The_General_ het volgende:Wat denken jullie?
quote:Zijn er serieus mensen die het er over hebben... Pff, zoek een hobby ofzo
Op donderdag 5 februari 2004 00:14 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Ja, vooral over de ogen hadden die mensen het, ( Vreemden in bus en trein, mijn moeder en een tante)
quote:Is hij ook familie van lex dan
Op donderdag 5 februari 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik denk dat jij geestelijk gehandicapt bent
quote:Het koningshuis bestaat uit Nederlanders, Duitsers en nu een Argentijnse, zit geen Mongool bij hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 00:14 schreef PalmSpeciale het volgende:
Hele koningshuis bestaat uit mongolen dus verbaast me nix.
Ik vond het een mooi kind.
En hier in huis heb ik wel 5 verschillende mensen los van elkaar horen zeggen: "Ze kijkt nog een beetje babyscheel".
quote:Volgens mijn bankrekening niet
Op donderdag 5 februari 2004 00:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is hij ook familie van lex dan
quote:Bomen knuffelen en zo scheel kijken dat je niet meer links en rechts hoefd te kijken als je oversteekt noem jij normaal
Op donderdag 5 februari 2004 00:15 schreef Dagonet het volgende:[..]
Het koningshuis bestaat uit Nederlanders, Duitsers en nu een Argentijnse, zit geen Mongool bij hoor.
quote:Pssst, Je vergeet de Russen
Het koningshuis bestaat uit Nederlanders, Duitsers en nu een Argentijnse, zit geen Mongool bij hoor.
quote:Ownee??
quote:hahahahah
Op donderdag 5 februari 2004 00:16 schreef Shirley het volgende:
Oordeel zelf:
-edit- het is dat kind nog ook ? ik dacht dat je gewoon
een baby van internet geript had wat een beetje dom uit zijn/haar ogen keek. Maar het is gewoon amalia!
w00t
[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 05-02-2004 00:18]
quote:Nee, het is een lief kind.
Op donderdag 5 februari 2004 00:16 schreef Billengezicht het volgende:
Het is in ieder geval wel een lelijke baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |