abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:22:40 #126
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17812857
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:13 schreef Brand_bier het volgende:
dan zou Werder Bremen niet bij de laatste 6 ofzo moeten eindigen....aangezien ze nu al 9 punten voorstaan op de nummer 2 lijkt met het sterk dat ze dat nog gaan weggeven....
Nou, moet Bremen geen CL halen? Als ze geen CL halen, dan halen de UEFA via de beker en dan komt er in de competitie een plaats vrij, toch?

-He, je bent Ramonski zie ik. Ik je zie altijd linksvoor me staan op west met dat shirtje van je-
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17813576
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:13 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

www.vi.nl
La Louviere mocht het wel dit seizoen geloof ik?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:54:06 #128
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17813703
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

La Louviere mocht het wel dit seizoen geloof ik?
Hoe bedoel je?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17814014
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:54 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat stadionnetje van La Louviere voldeed ook niet aan de eisen en ik geloof dat ze daarom ergens in Noord Frankrijk hebben gespeeld tegen Benfica.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17814323
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:22 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Nou, moet Bremen geen CL halen? Als ze geen CL halen, dan halen de UEFA via de beker en dan komt er in de competitie een plaats vrij, toch?

-He, je bent Ramonski zie ik. Ik je zie altijd linksvoor me staan op west met dat shirtje van je-
dat shirtje heb ik al een tijdje bij wedstrijden niet meer aangehad, ik vertoef nu vaak op w1...
pi_17814438
quote:
Dat stadionnetje van La Louviere voldeed ook niet aan de eisen en ik geloof dat ze daarom ergens in Noord Frankrijk hebben gespeeld tegen Benfica.
Was in Charleroi, België dus.
pi_17814532
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:19 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Was in Charleroi, België dus.
Hm, oke. Dan mag het dus echt niet, want het was de bedoeling die wedstrijd in Frankrijk te spelen.

Wel jammer dat het niet mag vind ik. Aachen in het PLS en dan een leuke loting is een uitverkocht huis.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:04:56 #133
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17815503
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:15 schreef Brand_bier het volgende:

[..]

dat shirtje heb ik al een tijdje bij wedstrijden niet meer aangehad, ik vertoef nu vaak op w1...
Daar bij de gehandicapten?
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:07:08 #134
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17815548
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hm, oke. Dan mag het dus echt niet, want het was de bedoeling die wedstrijd in Frankrijk te spelen.

Wel jammer dat het niet mag vind ik. Aachen in het PLS en dan een leuke loting is een uitverkocht huis.
De supporters van de Alemannen een beetje kennende, krijgen ze de ArenA of de Kuip ook wel vol bij een wedsrtijd in de UEFA-cup.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:54:35 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17816195
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:07 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

De supporters van de Alemannen een beetje kennende, krijgen ze de ArenA of de Kuip ook wel vol bij een wedsrtijd in de UEFA-cup.
Toch leuk zo'n grenzeloos Europa

Dat ze bij de UEFA toch eens iets fatsoenlijks gaan doen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:58:43 #136
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17823762
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:15 schreef Brand_bier het volgende:

[..]

jij ook al op fok
OJAAJOH?
pi_17824669
Ik ga d'r eens een keertje kijken daar in Aachen!
pi_17831256
ja ik ben ook hier hehe,

maar w1 is meer richting de studentencorner waar tegen Ajax een fakkeltje werd afgestoken na de 1-0...
  vrijdag 19 maart 2004 @ 21:48:57 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17833939
Effe van prikbord rodajcfans.nl gepikt
quote:
naam: Koempel
tijd: 2004.03.19 20:16
Europarlementariër Twan Manders heefy gezegd dat als Roda hem daarom vraagt, hij protest gaat aandienen bij het internationale gerechtshof. Hij zal de UEFA daar aanklagen voor de belemmering van "vrij verkeer van diensten". Een voetbalwedstrijd is immers net als elke andere voorstelling, een dienst.
Vergelijk het met het beroemde Bosman-arrest.
Deze voorzet van Manders hoeft slechts door Aachen of door Roda ingetikt te worden!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 19 maart 2004 @ 21:52:22 #140
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17834006
Planning:
-
  zaterdag 20 maart 2004 @ 13:30:13 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17843588
Morgen:
quote:
15:00 Unterhaching ? - ? Alemannia Aachen
Planning:
-
pi_17845183
KV speelt ook 2 zaterdagen achter elkaar thuis, zullen we volgende week gaan?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 15:22:14 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17845620
Nee dan moet ik werken (op me verjaardag ja )
Planning:
-
pi_17847900
Erik Meijer zegt nee tegen Roda JC

Nol Hendriks dacht een goede versterking voor de aanval van Roda JC te hebben gevonden, maar doelwit Erik Meijer blijft liever in Duitsland voetballen.
'We hebben enige tijd geleden met elkaar gesproken', vertelt technisch directeur Hendriks in Dagblad De Limburger over de poging Meijer los te weken bij Alemannia Aachen. 'Erik heeft toen aangegeven dat hij bij Alemannia blijft. Hij heeft het daar veel te goed naar zijn zin.'

Meijer is bezig aan een sterk seizoen bij de club uit Aken. In de tweede Bundesliga speelt Alemannia mee om de bovenste plaatsen en in het toernooi om de DFB Pokal speelt Aachen de finale tegen Werder Bremen. Reden voor de 34-jarige Meijer om te denken aan een langer verblijf op Tivoli, waar zijn contract na dit seizoen afloopt.

Na de nee van de voormalig spits van MVV, Fortuna Sittard, PSV, Bayer Leverkusen, Liverpool en Hamburger SV moeten Hendriks en Roda verder speuren naar versterking voor de voorhoede, die flink is uitgedund omdat tijdens dit seizoen Tom Soetaers, Fredrik Berglund en Yannis Anastasiou zijn vertrokken.
pi_17848167
Erik Meijer is gewoon een pier, we moeten een type Erik Meijer hebben, geen Erik Meijer....
pi_17848182
trouwens DarkShine, 18:30 @ Martinair ingang, ik zal er zijn.....
  zaterdag 20 maart 2004 @ 23:12:40 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17856914
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:22 schreef Brand_bier het volgende:
trouwens DarkShine, 18:30 @ Martinair ingang, ik zal er zijn.....
Was er al om 18
Planning:
-
  vrijdag 30 april 2004 @ 23:26:22 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18801656
Vanavond bij Aachen geweest. Vond de scheids beter dan Hans Teeuwen, die gast heeft echt zijn roeping gemist!

Aachen speelde ongeinspireerd (lijkt alsof ze alleen nog aan de Cup-Final denken), en Osnabruck wou wel maar kon niet (6 punten uit alle uitwedstrijden tot nu toe zegt genoeg).

Tijdens het onweer gewoon doorspelen, bij iedere flits hoorde je de boxen goed kraken, maar onweer is sfeerbevorderen weet ik nu uit ervaring!

Gele kaart voor Meijer was lachwekkend, een Osnabruck verdediger knalt de bal uit pure frustratie de tribune op, en de scheids geeft op aangeven van de grens een keepers bal... Meijer legt de bal 's op de corner stip, grens trapt bal naar de keeper en Meijer gooit de bal weer terug naar cornervlag. Volgens de regels terecht, maar uiterst lachwekkend!
Planning:
-
  donderdag 20 mei 2004 @ 00:38:07 #149
68794 bartje518
Thomas Voeckler
pi_19259456
Ik ben een zeer fervent Alemannia Aachen-bezoeker. Ik heb een seizoenkaart voor Block S, voor de kenner, dit is op de lange overdekte staanzijde, ook wel Aachener&Münchenertribüne genoemd.

Uiteraard ben ik dolgelukkig met de huidige successen, al moet ik de euforie ietwat temperen. Alemannia gaat het denk ik nét niet redden dit seizoen. Het grote nadeel van de club is de uitermate beroerde uitwedstrijden-balans. Zo werd er in het begin van dit seizoen beschamend met 7-1 verloren van SpVgg Greuther Fürth, en waren er uitnederlagen tegen de degradanten 1. FC Union Berlin en VfL Osnabrück. Verder verloor de club ook bij Duisburg, en met 2x 3-0 van Nürnberg en Bielefeld. Dat breekt de club nu op, qua punten en qua doelsaldo. Alemannia staat met nog 1 wedstrijd te gaan 2 punten voor op de concurrenten Energie Cottbus en FSV Mainz '05, en 3 op RW Oberhausen. Alledrie de clubs hebben een beter doelsaldo. Alledrie sluiten ze het seizoen af met een thuiswedstrijd, en als Mainz of Cottbus wint (99% zeker dan één van de 2 wint), dan moet Alemannia zelf dus winnen de laatste wedstrijd, uit tegen Karlsruher SC, dat nog strijdt tegen degradatie.

Toch kan het seizoen natuurlijk niet meer stuk. Ik weet nog goed, 3 jaar geleden, toen Alemannia nagenoeg failliet was. Er was geen geld, er waren geen spelers, en ik zag het doemscenario weer voor me; absteig naar de amateurs. Gelukkig bleven we er nét in, en kwamen er enkele goede spelers, zoals Ivo Grlic, Alexander Klitzpera en werd Emannuel Krontiris gehuurd van Dortmund. Alemannia snapte dat je met oudere spelers moet proberen te promoveren naar de 1e Bundesliga, en dat je dan niet zoveel hebt aan talenten. De jongste basisspeler dit seizoen is dan ook 24, Frank Paulus. Vorig jaar werd Alemannia al 6e, en dit jaar heel misschien promotie, en een bekerfinale en volgend jaar Europees.. Het kan niet op! Bovendien is de club nagenoeg schuldvrij en zijn er voor komend jaar een aantal zeer goede talenten aangetrokken. Aan de hand van spelers als Meijer (34), Grlic (28), Pflipsen (33) Straub (33) en misschien nog een jaar Landgraf (36) kunnen deze jongens groeien. Bovendien heeft de club het contract van mijns inziens de beste speler verlengt (Stefan Blank!!).

Wat verder opvalt aan Alemannia is de sfeer die er hangt. Niet voor niets zijn de supporters van de club uitgeroepen tot 'beste Fans der Liga'. De sfeer op Tivoli is niet te evenaren, en ook niet uit te leggen aan zij die er nog nooit geweest zijn. Niks Engeland, niks Italië of Spanje. In Aachen wordt de beste sfeer waar dan ook geproduceert. En ik weet waarover ik praat, ik heb zeer veel stadions in binnen (in binnenland nagenoeg allemaal) en buitenland bezocht. Ook bij uitwedstrijden zijn er tot aan de Poolse grens altijd minimaal 300 fans uit Aken mee. In Oberhausen, 1,5 weken geleden waren van de 12000 aanwezigen 8000 fans van Alemannia meegekomen. Met recht een thuiswedstrijd in Ruhrgebied dus!
Roda kampioenen!!
  donderdag 20 mei 2004 @ 00:40:19 #150
68794 bartje518
Thomas Voeckler
pi_19259518
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 23:26 schreef DarkShine het volgende:
Vanavond bij Aachen geweest. Vond de scheids beter dan Hans Teeuwen, die gast heeft echt zijn roeping gemist!

Aachen speelde ongeinspireerd (lijkt alsof ze alleen nog aan de Cup-Final denken), en Osnabruck wou wel maar kon niet (6 punten uit alle uitwedstrijden tot nu toe zegt genoeg).

Tijdens het onweer gewoon doorspelen, bij iedere flits hoorde je de boxen goed kraken, maar onweer is sfeerbevorderen weet ik nu uit ervaring!

Gele kaart voor Meijer was lachwekkend, een Osnabruck verdediger knalt de bal uit pure frustratie de tribune op, en de scheids geeft op aangeven van de grens een keepers bal... Meijer legt de bal 's op de corner stip, grens trapt bal naar de keeper en Meijer gooit de bal weer terug naar cornervlag. Volgens de regels terecht, maar uiterst lachwekkend!
Die gele kaart van Meijer was gewoon dom van hemzelf. Als de scheids een lachwekkende fout maakt, dan dien je nog niet tot 2x toe de bal alsnog op de cornervlag te leggen natuurlijk..

Wel ontzettend gaaf dat onweer trouwens, je zag boven die hoofdtribune de bliksem inslaan zowat, de mensen op de onoverdekte stands konden zo geraakt worden. Ik dacht ff dat ik in België zat
Roda kampioenen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')