Alemannia denkt aan Roda-stadion Alemannia Aachen en Borussia Mönchengladbach zijn één wedstrijd verwijderd van de Duitse bekerfinale. Met (de waarschijnlijke Champions League-deelnemer) Werder Bremen als tegenstander in die eindstrijd is de winnaar van vanavond normaal gesproken ook verzekerd van Europees voetbal.
Aangezien Borussia komend seizoen verhuist naar een nieuwe voetbaltempel, zou een UEFA-Cupticket een prachtige binnenkomer zijn.
Bij Alemannia ligt dat anders. Het sterk verouderde Tivoli-stadion is niet geschikt voor Europese wedstrijden, waardoor Aken in dat geval moet uitwijken.
Het Parkstad Limburg-stadion van Roda JC staat met stip op één. ,,Dat lijkt me een logische keuze'', verklaart algemeen en financieel directeur Frank Rutten.
,,Kerkrade ligt zo'n beetje naast Aken. Officieel hebben we nog niets gehoord, maar we weten dat Alemannia aan ons stadion denkt. Als ze zich bij ons melden, komen we daar denk ik wel uit.''
Bron : Limburger
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar