abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16898210
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Er zijn ook vast genoeg mensen die sympathie voor Rood-Zwart 3 in Bloemendaal hebben, maar of dat een eigen topic verdient?

Ik ken geen Rood-Zwart in Bloemendaal. Ze houden zich daar sowieso meer bezig met Hockey en Golf, dus echt veel mensen zullen geen sympathie voor die club hebben mocht die bestaan. Laat staan genoeg mensen. Je onderbouwing is dus incorrect

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 04-02-2004 23:28]

woensdag 4 februari 2004 @ 23:28:22 #27
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898215
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder vermeldde: ik overleg er morgen even over met Doc, dus laat ik het voorlopig open.

OK.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:30:01 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16898271
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:26 schreef DarkShine het volgende:

Waarom kunnen er dan zoveel topics over Ajax openstaan?
Waarom mogen er wel topics van andere buitenlandse clubs?

Hoeveel Ajax-topics tel jij?
Hoeveel buitenlandse niet topclubs-topics kan jij vinden?
Er is 1 centraal serie-b topic.
Misschien moeten jullie inderdaad een centraal 2e Bundesliga-topic invoeren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:31:54 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898328
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:24 schreef DarkShine het volgende:
Aken-1860, Aken-Wacker Burghausen, Aken-Arminia Bielefield en nog een paar thuispartijen dit seizoen.
Helaas moet ik uren reizen voor een wedstrijd, anders had ik wel een seizoenskaart van Alemannia
quote:
Misschien moet ik maar eens een KV Mechelen topic openen!
3e Divisie
Overigens wel 13.000(!) toeschouwers tijdens een match in de 3e
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:38:52 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16898529
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:30 schreef golfer het volgende:

[..]

[Ajax] Ioannis Anastasiou
Het enige echte AJAX topic #47
[Trainer] Ronald Koeman
Het Van der Vaart-topic
"Koeman boos na toespraak Freek de Jonge"
quote:
Het prachtige AS Roma topic
Fok! adopteert Carlisle United FC #4
quote:
[Centraal] Serie A topic deel 5
[Centraal] Serie B 2003-2004
quote:
Word onoverzichtelijk, Aken promoveert.

Oja ik heb trouwens alleen maar klein beetje omlaag gescrolled...

[Dit bericht is gewijzigd door DarkShine op 04-02-2004 23:41]

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:40:24 #31
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898577
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
Tig
quote:
Mja, waarom zou je het een centraal 2e Bundesliga-topic gaan noemen als je het over één club hebt.

Het essentiële verschil in het Serie B-topic en een centraal 2e Bundesliga-topic zijn geografische aspecten. Het is uiteraard geen geheim dat woonplaats van een persoon van sterke invloed is op zijn clubkeuze. Er zijn meer Rotterdammers voor Feyenoord of Sparta dan voor Ajax, Kingsz FC of Dnjeprprotetrovs.
Bij Alemannia Aachen, Borussia Monchengladbach, Schalke04, Racing Genk spelen dergelijke geografische factoren dat het aantal Nederlandse supporters van een dergelijk niveau is dat een topic tot de mogelijkheden behoort.

pi_16898598
Alemannia Aachen

Kheb voor aanvang van dit seizoen voor t eerst een wedstrijd in Tivoli meegemaakt (Aachen-Roda), nu niet bepaald een hoogstaande wedstrijd.
Maar ik volg het voetbal in Aken op de voet. Vanavond was het gelukkig op tv, zodat ik dan ook nix gemist heb .

Goeie wedstrijd, en nog extra leuk dat juist Meijer het beslissende doelpunt maakte. Hij is lekker bezig om zich in Aken onsterfelijk te maken.

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:41:58 #33
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898627
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:38 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[Ajax] Ioannis Anastasiou
Het enige echte AJAX topic #47
[Trainer] Ronald Koeman
Het Van der Vaart-topic
"Koeman boos na toespraak Freek de Jonge"

Plus 46 voorgaande Ajax-topics plus enkele serverscrashes.
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:42:14 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16898636
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:41 schreef TheGHunter het volgende:
Alemannia Aachen

Kheb voor aanvang van dit seizoen voor t eerst een wedstrijd in Tivoli meegemaakt (Aachen-Roda), nu niet bepaald een hoogstaande wedstrijd.
Maar ik volg het voetbal in Aken op de voet. Vanavond was het gelukkig op tv, zodat ik dan ook nix gemist heb .

Goeie wedstrijd, en nog extra leuk dat juist Meijer het beslissende doelpunt maakte. Hij is lekker bezig om zich in Aken onsterfelijk te maken.

Die miste ik nog
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:42:49 #35
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16898654
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:41 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Plus 46 voorgaande Ajax-topics plus enkele serverscrashes.

Die zijn gesloten, deze staan nog open
Planning:
-
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:44:56 #36
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898714
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:42 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die miste ik nog

Ik kan me nog een wedstrijd van jaren gelden herinneren op het veld van de Eupense lokale voetbalvereniging. Toen kreeg Roda een oorwassing door 11 bloedfanatieke Duitsers.
pi_16898778
quote:
Alemannia stunt, Meijer nekt Bayern München

4/2/2004 22:41

Alemannia Aachen heeft in het Duitse bekertoernooi voor een enorme stunt gezorgd. De ploeg van Quido Lanzaat en Erik Meijer schakelde Bayern München in de kwartfinale uit. De winnende goal was zelfs van Nederlandse makelij.
Meijer was de gelukkige. In de 81ste minuuut bezorgde hij Alemannia op karakteristieke wijze de zege. Op een voorzet van rechts reikte de voormalige spits van PSV als hoogste en kopte de bal onhoudbaar in de hoek voorbij Oliver Kahn. In de laatste minuut volgde bijna een derde goal, maar deze keer kwam Meijer net te kort.

In de eerste helft had Bayern juist vlak voor het laatste fluitsignaal toegeslagen. Michael Ballack scoorde van dichtbij na een voorzet van Bixente Lizarazu. Die Rekordmeister maakte daarmee de 1-0 achterstand goed. Stefan Blank had met een afstandschot de 1-0 op het scorebord gezet.

bron: www.vi.nl
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:50:29 #38
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898883
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:46 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

bron: www.vi.nl

Aken wachtte al zolang op die wedstrijd, die wedstrijd werd echt kapot gehyped. Zelfs op Aken's lokale radiostation (100.50 FM) waren er een paar keer per uur spotjes te horen:"Der Match des jahres: Der Herbstmeister gegen der Recordmeister. Jetzt geht's los"
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:51:50 #39
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16898926
Weet iemand trouwens waar de Duitse bekerfinale is? Als Alemannia wint van de Borussen dan wil ik zeker naar de bekerfinale.
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:53:00 #40
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16898962
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:51 schreef Kaalhei het volgende:
Weet iemand trouwens waar de Duitse bekerfinale is? Als Alemannia wint van de Borussen dan wil ik zeker naar de bekerfinale.
Berlijn

berlin berlin wir fahren nach berlin

Planning:
-
pi_16899033
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik probeer zeker om ook al kaartjes voor de halve finale te regelen. Mocht dat niet lukken en ze komen in de finale dan zijn er toch plaatsen zat in dat stadion in Berlijn, dan probeer ik het gewoon nog ns
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:56:37 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16899075
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:55 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ik probeer zeker om ook al kaartjes voor de halve finale te regelen. Mocht dat niet lukken en ze komen in de finale dan zijn er toch plaatsen zat in dat stadion in Berlijn, dan probeer ik het gewoon nog ns

Dat ze anders de Kick-Off maar open gooien!

Of het stadion (PLS) open en dan samen met Alemannia goed promoten. Krijg je denk ik best wel goed vol!

Planning:
-
pi_16899173
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat ze anders de Kick-Off maar open gooien!

Of het stadion (PLS) open en dan samen met Alemannia goed promoten. Krijg je denk ik best wel goed vol!

Kickoff opengooien voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen krijgen zou ik een zeer goed idee vinden
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:00:44 #44
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16899195
maar wat verdient meijer nu bij almighty aachen???
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_16899214
Of als dat weer niet kan gewoon gezamenlijk met zn allen een cafe uitzoeken waar we de wedstrijd gaan kijken. Is ook gezellig
Taak voor de supportersverenigingen om dat te regelen trouwens.
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:02:36 #46
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16899261
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Berlijn

berlin berlin wir fahren nach berlin

Aaiiii, dat is wel een stukje rijden.
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:02:38 #47
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16899263
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:01 schreef TheGHunter het volgende:
Of als dat weer niet kan gewoon gezamenlijk met zn allen een cafe uitzoeken waar we de wedstrijd gaan kijken. Is ook gezellig
Taak voor de supportersverenigingen om dat te regelen trouwens.
Aankaarten op prikbord van rodajcfans.nl
Planning:
-
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:04:44 #48
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16899321
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Aankaarten op prikbord van rodajcfans.nl

Wat is jouw naam daar trouwens....ik heb nog nooit DarkShine daar gezien?
Terwijl, als je bij de crew van WSU zit, ik je iig van gezicht zou moeten kennen.
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:06:09 #49
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_16899363
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:04 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Wat is jouw naam daar trouwens....ik heb nog nooit DarkShine daar gezien?
Terwijl, als je bij de crew van WSU zit, ik je iig van gezicht zou moeten kennen.

Sjef

En ik zit niet bij de crew, ben wel een van de bekendere gasten binnen WSU. Help ook meestal wel mee.

Planning:
-
pi_16899388
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Sjef

En ik zit niet bij de crew, ben wel een van de bekendere gasten binnen WSU. Help ook meestal wel mee.

Jij bent Sjef hehe vet

Ik schrijf onder de naam Kirchroa, als ik daar al wat schrijf, meestel lees ik alleen daar

[Dit bericht is gewijzigd door TheGHunter op 05-02-2004 00:08]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')