Daarnaast blijven sommige populaire, nieuwe cd's steevast boven de 20 euro kosten. Zijn jullie bereid zoveel te betalen voor een cd of gaan jullie net als ik voor de goedkope schijfjes met heel af en toe een kleine uitschieter naar boven?
In GC gezet omdat het niet direct over een band, artiest dan wel muziekgenre gaat..verplaats maar als jullie dat nodig vinden
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 04-02-2004 23:00]
Ligt er toch echt aan hoe graag ik een cd wil hebben.
Ik koop eigenlijk alleen cd's die ik ook echt heel graag wil hebben. En als dat dan ¤50 moet zijn, ja dat moet dat dan maar
Wel is het een goede zaak dat de nieuwe (pop) CDs duur zijn en blijven, terwijl je ziet dat de minder poppy CDs die nieuw uitkomen al heel snel afgeprijsd worden.
quote:daar gaat dit topic niet over
Op woensdag 4 februari 2004 22:59 schreef HPI-Racer het volgende:
Tja de gangbare prijs van een cd-rHoeveel precies weet ik niet.
Oh ja, origineel koop ik nie
quote:Ja de slimme wel.
Op woensdag 4 februari 2004 23:06 schreef nozem het volgende:Een beetje slimme consument gaat natuurlijk naar de goedkoopste aanbieder..
quote:Wat doe je dan in dit topic?
Op woensdag 4 februari 2004 23:07 schreef P-Style het volgende:
Ik heb al bijna 3 jaar geen cd gekocht!
quote:...o ja... wat ik dus voor het laatst voor een cd heb betaald is dus Hfl 44,95
Op woensdag 4 februari 2004 23:09 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat doe je dan in dit topic?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:06 schreef nozem het volgende:
Wat mij ook vaak opvalt is dat een bepaalde cd bij de ene winkel 10 euro kost en bij een andere winkel weer 15 of zelfs 20, dan vraag ik me soms werkelijk af of platenzaken geen stront in hun ogen hebben. Een beetje slimme consument gaat natuurlijk naar de goedkoopste aanbieder..
als je al naar één van beiden toe gaat natuurlijk...
quote:Van Leest is inderdaad, op een paar aanbiedingen na, om te janken zo duur
Op woensdag 4 februari 2004 23:30 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Vergelijk Free Record Shop en Van Leest bijvoorbeeld eerst op internet voordat je naar één van beide zaken toe gaat. Gouden tip die veel geld kan schelen!
als je al naar één van beiden toe gaat natuurlijk...
Hiermee is het dan ook gedaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |