Ik gebruikte (raar maar waar) altijd music maker G5 (daar kon ik goed tracks onder elkaar leggen en zo precies een mooi loopje maken (voor een website b.v.))
Maar nu wil dat tering programma niet meer starten, ik heb Cool Edit Pro 2.0 nu, maar als ik dat opgeslagen loopje dan wil loopen in flash b.v., blijft 'r altijd nog een microseconde van stilte tussen.
Nu vroeg ik me af wat mijn mede fok'er gebruikte ?
quote:Inderdaad.
Op woensdag 4 februari 2004 21:56 schreef Zander het volgende:
Acid Pro (vroeger van Sonic Foundry, tegenwoordig van Sony).
Ik heb het ook maar gebruik het nauwelijks (lees: nooit). Het is wel lekker gebruiksvriendelijk.
Volgens mij hoort audioloops trouwens aan elkaar.
Het leek heel even of je wilde weten hoe je je audio loops kon maken
Ben een website aan het maken voor 'n dj, en hij wou zelf loopjes uploaden zodat ie niet telkens aan mijn oren moet trekken om 'r een nieuwe op te gooien.
NOTE: Alles werkt perfect, behalve die kleine seconde rust erin (en het ligt weldegelijk aan de file)
Nu je voelt 'm al hangen, als ik hem .WAVs moet gaan laten uploaden ... UREN... !
quote:Tja, dat is zo!
Op woensdag 4 februari 2004 22:20 schreef KolNedra het volgende:
WAV bestanden zijn groter, wat een nadeel heeft om de volgende reden:Ben een website aan het maken voor 'n dj, en hij wou zelf loopjes uploaden zodat ie niet telkens aan mijn oren moet trekken om 'r een nieuwe op te gooien.
NOTE: Alles werkt perfect, behalve die kleine seconde rust erin (en het ligt weldegelijk aan de file)
Nu je voelt 'm al hangen, als ik hem .WAVs moet gaan laten uploaden ... UREN... !
quote:Uiteraard zijn ReCycle loops ook direct in de sequencer van Cubase te gebruiken
Op donderdag 5 februari 2004 23:18 schreef Tijn het volgende:
Als je Reason gebruikt kun je met ReCycle hele relaxe loops maken. Deze kun je dan inladen in je Dr.Rex loopplayer
quote:En Logic.
Op donderdag 5 februari 2004 23:25 schreef Litpho het volgende:[..]
Uiteraard zijn ReCycle loops ook direct in de sequencer van Cubase te gebruiken
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |