Dit was mijn result:
Game over
Your score: 269 keys per minute ~ 53 words per minute
Language/mode: du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 46% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 54% have a lower or equal result.
You typed: Houd er rekening mee dat ze ooit voor zichzelf gaan denken. De source (geschreven in een voor mensen leesbare programmeertaal) blijft geheim, zodat alleen Microsoft de fouten eruit kan halen. Ook het lot van de nieuwkomer ziet hij scherp: Een toekomstige starter, die zelf geen patenten heeft, zal gedwongen worden om elke prijs te betalen die de reuzen wensen af te dwingen, Daar werd heel aardig voor betaald en zonder het Open Source-project had ik die opdracht niet gekregen. Zelfs de grootste pessimist verwacht toch niet dat robots de mensheid zullen uitroe
Mistakes: dwingen,(dwingen.), betaald(betaald,)
quote:Alleen in het begin, veel typfouten.
Your score: 243 keys per minute ~ 48 words per minute
Ranking: Not bad!
Comparison: 56% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 44% have a lower or equal result.You typed: De productielijnen zijjn afgestemd op robots Die kan zo sterk zijn dat elektrische voorzieningen op aarde het begeven. Gelukkig is onze zon maar een gewone gele ster, die 4,6 miljard jaar gekeden ontstond. Een dergelijke ster bestaa in uit neutronen, maar heeft een ongeveer 2 kilometer dikke, ijzeren korst. Stoppen de ruitenwissers als je de radio aanzet? Ook in andere opzichten blijkt Apache veel betrouwbaarder, vooral in combinatie met Open Source-besturingssystemen zoals FreeBSD en Linux. Binnenkort gaat dat helaas ver
Mistakes: zijjn(zijn), robots(robots.), gekeden(geleden), bestaa(bestaat), in(inwendig)
Well done!
quote:-edit kutopmerking-
Op woensdag 4 februari 2004 19:43 schreef Ceriel het volgende:
Ik zag dit topic zojuist op een andere site, wel grappig!Op deze pagina kan je je type-snelheid testen.
Ik heb geen enkel idee of hier al meer topics of iets dergelijks over zijn, maar op deze site wordt je wel heel keurig verteld wat je snelheid is en of dit gemiddeld, slecht, goed of uitmuntend is.
Je moet je eerst wel even registreren (zonder email-verificatie, dus zo gedaan.)
Dit was mijn result:Game over
Your score: 269 keys per minute ~ 53 words per minute
Ranking: You've got potential.
Comparison: 46% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 54% have a lower or equal result.You typed: Houd er rekening mee dat ze ooit voor zichzelf gaan denken. De source (geschreven in een voor mensen leesbare programmeertaal) blijft geheim, zodat alleen Microsoft de fouten eruit kan halen. Ook het lot van de nieuwkomer ziet hij scherp: Een toekomstige starter, die zelf geen patenten heeft, zal gedwongen worden om elke prijs te betalen die de reuzen wensen af te dwingen, Daar werd heel aardig voor betaald en zonder het Open Source-project had ik die opdracht niet gekregen. Zelfs de grootste pessimist verwacht toch niet dat robots de mensheid zullen uitroe
Mistakes: dwingen,(dwingen.), betaald(betaald,)
[Dit bericht is gewijzigd door insaniac_2oo1 op 04-02-2004 19:52]
You typed: vaak is het economisch niet verantwoord om voor meer dan een besturingssyteem te werken een biologisch virus kan niet anders dan microscopisch blijven. Gebeurt dat op 50 lichtjaar afstand, dan wordt het aantal stikstofociden bij ons in de lucht wee- tot vijftigmaal zo groot. Patent oorlog. BIND is Open SOurce. Ligt het niet meer voor de hang om te investeren in zelfstandige robots? Maar hoe lang houden we het nu uit? Vliegtuig zonder piloot. Details (dat wil zeggen de navigatie, verreweg het meeste vliegwerk en vaak ook de landing worden aan het eigen brein van de machine overgelaten. Een hoge prijs ligt voor de hand: gearriveerde bedrijven hebben er belang bij om toekomstige concurrenten bij voorbaat buiten te sluiten. Microsoft Exhange heeft sle
Mistakes: vaak(Vaak), besturingssyteem(besturingssysteem), werken(werken.), een(Een), stikstofociden(stikstofoxiden), wee-(twee-), SOurce.(Source.), hang(hand), landing(landing)), Exhange(Exchange)
Well done!
If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]
Lekker veel foutjes...
You typed: De gebruiker zal een bewegend figuurtje zien, dat leeft in een gesimuleerde ruimte en reageert op gesproken vragen in gewone mensentaal. ONs leven zal niet oncomfortabel zijn, en we zullen de neiging hebben om ons lot te accepteren. Volgens de Engelse schrijven Nigel Calder is de mense aan het werk gegaan toen de landbouw werd uitgevonden. En volgens marktonderzoek van Evans Data is wereldwijd bijna de helft van alle ontwerpers van plan om voortaan het grootste deel van hun software voor Linux te schrijven. Maar dan is hij nog steeds geen Commander Data, geen op een mens lijkende androide. Wat een arbeider niet nodig heeft (emoties bijvoorbeeld,) is weggelaten. Deep Blue is bijna anderhalve ton brein, geen onsje spieren, laat staan vet. Capeks satire ging vooraf aan zijn onderwerp, machines die zowel denken als bewegen. Honda toonde kortgel
Mistakes: ONs(Ons), schrijven(schrijver), mense(mens), bijvoorbeeld,)(bijvoorbeeld),)
Wanneer ik een verhaaltje tik en daarbij weet wat ik wil tikken, gaat het 10 keer sneller dan van die vage zinnetjes overtikken.
Maar ik typ met dvorak, op een laptop met de kat die in de weg zit want die wil er persee bij liggen En ik heb voornamelijk nog problemen met klinkers zag ik. De a en de o die ik omwisselde.
Voor als je niet weet wat dvorak is: http://www.mwbrooks.com/dvorak/layout.html
het is een andere toetsenbord layout.
quote:http://www.dannyke.demon.nl/msjavx86.exe
Op woensdag 4 februari 2004 19:47 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
me java is kapot dus doet het niet
quote:uhm mijn mozilla vindt die pagina niet lekker...
Op woensdag 4 februari 2004 19:55 schreef 44PJ3 het volgende:
ben echt knetter stoned, maar ik wil het wel proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |