ik bedoel het niet verkeerd ofzo, maar het lijkt er een beetje op dat het allemaal wat gehyped wordt... en nu ook nog dat liedje erbij....
tja tja... zegt het maar...
quote:het is inderdaad erg schrijnend maar dat is het altijd als een jonge moeder overlijdt. Het wordt ook een beetje overhyped maar daar doe je niet veel aan omdat het toch bij veel mensen aan voelt als 'dichtbij', een bekende.
Op woensdag 4 februari 2004 17:40 schreef Yanderboi het volgende:
euhm misschien beetje link maar zijn er met mij nog meer mensen die nu wel weten dat guusje (van kane ja...) overleden is aan de gevolgen van kanker en ook zoiets hebben van... ' move on' ?ik bedoel het niet verkeerd ofzo, maar het lijkt er een beetje op dat het allemaal wat gehyped wordt... en nu ook nog dat liedje erbij....
quote:Kanker is niet alleen iets wat toevallig er voor heeft gezorgd dat Guusje eraan is overleden, daar moet je overheen idd maar het probleem kanker mag wat mij betreft best wat meer in de media maar daar ben ik waarschijnlijk iets bevooroordeeld over
euhm misschien beetje link maar zijn er met mij nog meer mensen die nu wel weten dat guusje (van kane ja...) overleden is aan de gevolgen van kanker en ook zoiets hebben van... ' move on' ?
quote:Tsja, zij was de liefde van zijn leven, ik vind het juist een heel mooi gebaar wat hij hiermee doet.
ik bedoel het niet verkeerd ofzo, maar het lijkt er een beetje op dat het allemaal wat gehyped wordt... en nu ook nog dat liedje erbij....
quote:Gezegd
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 04-02-2004 17:49]
[Dit bericht is gewijzigd door eyal op 04-02-2004 17:45]
quote:Neem je woorden dan maar meteen terug want de volledige opbrangtst gaat naar het koningin wilhelmina fonds
Op woensdag 4 februari 2004 17:44 schreef eyal het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat er zo'n commercie van gemaakt wordt met dat nieuwe nummer en bijbehorende clip.
Tenzij de opbrengsten worden gedoneerd aan het kankerfonds, dan neem ik meteen mijn woorden direct terug.
Maar nee, je gaat er liever NOG een topic over openen.....
quote:bij deze
Op woensdag 4 februari 2004 17:45 schreef erikh het volgende:[..]
Neem je woorden dan maar meteen terug want de volledige opbrangtst gaat naar het koningin wilhelmina fonds
quote:Ik heb daar ook nog niet van gehoord maar ga daar eerlijk gezegd wel blindelings vanuit! Heel mooi als je dan namelijk het onderzoek zo kan steunen. Overigens vind ik de plaat (en de naam) niet zo mooi als ik had verwacht.
Ik vind het ook een beetje vreemd dat er zo'n commercie van gemaakt wordt met dat nieuwe nummer en bijbehorende clip.
Tenzij de opbrengsten worden gedoneerd aan het kankerfonds, dan neem ik mijn woorden direct terug.
quote:Onleesbaar.txt.
Op woensdag 4 februari 2004 17:44 schreef erikh het volgende:
Kanker is neit alleen iets wat toevallig er voor heeft gezorgd dat Guusje eraan is over leden, daar moet je overheen idd maar het probleem kanker mag wat mij betreft best wat meer in de media maar daar ben ik waarschijnlijk iets bevooroordeeld over
quote:Waarom een liedje uitbrengen? Die zanger heeft echt knaken zat dus dit riekt enorm naar commerciele uitbuiting.
Tenzij de opbrengsten worden gedoneerd aan het kankerfonds, dan neem ik meteen mijn woorden direct terug.
quote:Ah kijk, iemand die het niet begrepen heeft...
Op woensdag 4 februari 2004 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Waarom een liedje uitbrengen? Die zanger heeft echt knaken zat dus dit riekt enorm naar commerciele uitbuiting.
quote:2 spelfouten alleen de zinsbouw is misschien niet geweldig
Op woensdag 4 februari 2004 17:46 schreef Bioslock het volgende:[..]
Onleesbaar.txt.
.
quote:[offtopic] laat die misschien maar weg [/offtopic]
Op woensdag 4 februari 2004 17:48 schreef erikh het volgende:[..]
2 spelfouten alleen de zinsbouw is misschien niet geweldig
quote:Pfff....je hebt me nu echt tuk. Knap hoor!
Op woensdag 4 februari 2004 17:47 schreef defpaul het volgende:[..]
Ah kijk, iemand die het niet begrepen heeft...
quote:Je kan ook zeggen dat hij op deze manier het verlies verwerkt, en omdat de opbrengst toch naar een goed doel gaat, namelijk naar een stichting die probeert te voorkomen dat mensen aan deze verschrikkelijke ziekte sterven, vind ik het prima.
Op woensdag 4 februari 2004 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Waarom een liedje uitbrengen? Die zanger heeft echt knaken zat dus dit riekt enorm naar commerciele uitbuiting.
Wat is er nu mis met het proberen te voorkomen dat er nog meer mensen aan kanker doodgaan, nadat je zelf een van de meest dierbare personen in je leven hebt verloren aan kanker
quote:nationaal een nummer uitbrengen om je verlies te verwerken? dat is natuurlijk onzin.... kan ook in de eigen huiskamer...
Op woensdag 4 februari 2004 17:52 schreef Cybersailor het volgende:[..]
Je kan ook zeggen dat hij op deze manier het verlies verwerkt, en omdat de opbrengst toch naar een goed doel gaat, namelijk naar een stichting die probeert te voorkomen dat mensen aan deze verschrikkelijke ziekte sterven, vind ik het prima.
dat de opbrengsten naar een goed doel gaan is wel een goede zaak natuurlijk.. wordt er trouwens ook onderzoek gefinancieerd door die stichting? (je hoort nooit eens van een doorbraak of iets dergelijks)
quote:doorbraak
Op woensdag 4 februari 2004 17:58 schreef Yanderboi het volgende:(je hoort nooit eens van een doorbraak of iets dergelijks)
quote:Wat probeer je nu te zeggen? Dat jij het wel een beetje genoeg vindt dat er aandacht in de media geschonken wordt aan het overlijden van Guusje?
euhm misschien beetje link maar zijn er met mij nog meer mensen die nu wel weten dat guusje (van kane ja...) overleden is aan de gevolgen van kanker en ook zoiets hebben van... ' move on' ?ik bedoel het niet verkeerd ofzo, maar het lijkt er een beetje op dat het allemaal wat gehyped wordt... en nu ook nog dat liedje erbij....
Ik vind dat zo ongelooflijk bot, wat wil je dan ? Dat het eenmaal gemeld wordt in de media en dan niks meer?
Dat gaat niet met mensen die zo in de schijnwerpers hebben gestaan. ik denk niet eens dat het zoveel fans van Guusje zijn die nu rouwen , maar wel mensen die deze tragedie haarscherp aan voelen , een vader alleen, een kind alleen , een familie die rouwt om hun zus , dochter....,,,, een partner die ervoor kiest om (als publieke figuur) een liedje als eerbetoon aan zijn vrouw op te dragen en daarmee geld op te brengen voor verder onderzoek naar de ziekte die zijn vrouw zo vroeg heeft doen sterven.
En dan ga jij op een forum zeuren over dat jij het wel genoeg vindt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |