Maar ik vroeg me dus af of er misschien iemand op Fok! is die daar wel naar toe gaat. Mij lijkt het een super vet feest.
http://www.partypeeps2000.com/asp/WhatsPoppin.asp?nPartyID=1235
En natuurlijk stond er ook iemand voor de plee zodat je je flesje niet kon bijvullen.
quote:ja ik weet het....afzetters zijn het. van te voren beetje indrinken ed.
Op woensdag 4 februari 2004 17:13 schreef LostFormat het volgende:
The powerzone, daar moest ik laatst 2.50 betalen voor een klein horeca formaat flesje water...En natuurlijk stond er ook iemand voor de plee zodat je je flesje niet kon bijvullen.
quote:tegenwoordig zijn de munten 3 euro daar
Op woensdag 4 februari 2004 17:13 schreef LostFormat het volgende:
The powerzone, daar moest ik laatst 2.50 betalen voor een klein horeca formaat flesje water...En natuurlijk stond er ook iemand voor de plee zodat je je flesje niet kon bijvullen.
quote:je andere topic is ook dichtgegaan omdat je het bleef kicken. Ik zou je willen vragen er mee te stoppen. Als er niemand reageert gaan er blijkbaar niet veel mensen naar toe.
Op donderdag 5 februari 2004 15:00 schreef NeMe het volgende:
kick
quote:is goed, ik snap het. inderdaad zoek ik hier in de verkeerde doelgroep, maar ik dacht, ach laat ik het es proberen, was benieuwd. maar ik laat dit topic wel met rust totdat er misschien nog een goede/leuke reactie komt.
Op donderdag 5 februari 2004 18:34 schreef Vision het volgende:[..]
je andere topic is ook dichtgegaan omdat je het bleef kicken. Ik zou je willen vragen er mee te stoppen. Als er niemand reageert gaan er blijkbaar niet veel mensen naar toe.
quote:je zou eens in het muziek forum kunnen kijken. daar hangen meer R&B minded mensen uit dan in UVT. Hier is 't vooral dance georienteerd. (Betekent overigens niet dat je hier geen topics over andere soorten mag openen hoor, dat kan uiteraard altijd. Het is alleen niet de bedoeling om steeds topics te kicken als er niemand op reageert)
Op donderdag 5 februari 2004 19:01 schreef NeMe het volgende:is goed, ik snap het. inderdaad zoek ik hier in de verkeerde doelgroep, maar ik dacht, ach laat ik het es proberen, was benieuwd. maar ik laat dit topic wel met rust totdat er misschien nog een goede/leuke reactie komt.
quote:verplaats dit topic dan maar naar MUZ, last try
Op donderdag 5 februari 2004 19:10 schreef Vision het volgende:[..]
je zou eens in het muziek forum kunnen kijken. daar hangen meer R&B minded mensen uit dan in UVT. Hier is 't vooral dance georienteerd. (Betekent overigens niet dat je hier geen topics over andere soorten mag openen hoor, dat kan uiteraard altijd. Het is alleen niet de bedoeling om steeds topics te kicken als er niemand op reageert)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |