Dat is het enige wat ik er over kan vinden op Boomkat, "all but been confirmed", oftewel, iedereen denkt het, maar officieel niet bevestigd. En wat betreft de tracktitels is Richard daar ook zeker niet de enige in. Moet de eerste artiest in dat hoekje nog tegen komen die een beetje "normale" titels verzint ...quote:Probably not quite the best kept secret in electronic music after all, it seems that those rumours have all but been confirmed - what you have in front of you here is quite possibly a brand new album from Richard D James
Heb ik niet, maar zo te zien zijn het geen nummers exclusief voor deze release en Alberto Balsam blijft een fijn nummer inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:27 schreef timbob het volgende:
Aphex Twin / Black Dog, The - In-Store Ambients
heeft iemand die?
Er staat 1 nummer van op de DJ kicks van booka shade, klinkt wel erg lekker
tja, wat is het nut van veel geld uitgeven als je er niks van kan laten zien hequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
CD single, redelijk zeldzaam, veel te veel voor betaald, wel gruwelijk blij, dus even een zelfbevlekkings postje
![]()
Faerie's Aire and Death Waltz, from "A Tribute to Zdenko G. Fibich". Géén Aphex Twin stukje, al zal het vermoedelijk wel ongeveer zo klinken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had een heus piano-emulerend keyboard hoor
[ afbeelding ]
Wat mij betreft deel I. De tweede is mij te 'ambient'.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef timbob het volgende:
Welke is nou beter...
SAW 85-92 of SAW II
?
Maarja, voor een plaat die Selected AMBIENT works heet kan je dat ook wel weer verwachten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat mij betreft deel I. De tweede is mij te 'ambient'.
85-92 is idd niet puur ambient maar ze hebben allebei hun sterktesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef timbob het volgende:
Welke is nou beter...
SAW 85-92 of SAW II
?
De titel dekt wat dat betreft inderdaad niet de lading.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:39 schreef timbob het volgende:
Maarja, voor een plaat die Selected AMBIENT works heet kan je dat ook wel weer verwachten.
1 is mij iets te hoekig. 2 kan je lekker in wegdromen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Voor mij is bij deel 2 het walvis-baarmoedergeluidengehalte te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |