abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:23:27 #76
69525 Dynamite
Lyrical Psycho
pi_16911547
COME TO DADDY!!!!!! MUHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAA
You wanna get some! You know the outcome!
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:59:57 #77
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16912661
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is die Melodies from mars niet gejat? Want die is toch niet uitgebracht
Nee, niet gejat, slechts aan een select groepje vrienden door RDJ uitgedeeld. Daarna was 1 van hen zo aardig om het voor een ander te kopieren, die het vervolgens ook weer gekopieerd heeft etc.

En idd zijn laptop is een keer gejat op een vliegveld o.i.d. Kan me voorstellen dat je dan in een opwelling roept niks meer uit te brengen. Maar het niets meer uit willen brengen had geloof ik meer te maken met het contract bij Warp waar ie destijds aan vast zat. Daar wilde ie onderuit zodat ie echt de vrije hand zou gaan krijgen en de dingen kon gaan maken die hij wilde. Ik meen dat ie met 26 Remixes zijn contract uitgedient heeft.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_16913671
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:59 schreef Weakling het volgende:

[..]

Nee, niet gejat, slechts aan een select groepje vrienden door RDJ uitgedeeld. Daarna was 1 van hen zo aardig om het voor een ander te kopieren, die het vervolgens ook weer gekopieerd heeft etc.

En idd zijn laptop is een keer gejat op een vliegveld o.i.d. Kan me voorstellen dat je dan in een opwelling roept niks meer uit te brengen. Maar het niets meer uit willen brengen had geloof ik meer te maken met het contract bij Warp waar ie destijds aan vast zat. Daar wilde ie onderuit zodat ie echt de vrije hand zou gaan krijgen en de dingen kon gaan maken die hij wilde. Ik meen dat ie met 26 Remixes zijn contract uitgedient heeft.

jup en wat hij zei over het neit meer uitbrengen van zijn muziek was voor druqs
maar die heeft hij ook nog uitgebracht en 26 mixes ook nog.

ik hoop dat hij na zijn contract met warp ook nog dingen blijft maken
ik bid zelfs elke avond..

donderdag 5 februari 2004 @ 16:17:56 #79
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_16914969
hij heeft een eigen label MEN/Rephlex Records , daar wou hij graag dingen gaan uitbrengen , maar er stond nog in zn contract dat hij bij Warp volgens mij nog twee albums moest maken.
Toen heeft hij Druqks [die hij zelf niet eens zo geweldig vond [ik heb em nog maar 1 keer gedraait , zou het niet weten] en Mixes For Cash [vind ik niet echt bijzonder] gemaakt om weg te kunnen bij Warp.

zn laatste EP heet Smojphace [2003], op de b kant een heerlijke bak herrie

-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:37:25 #80
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16915590
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:17 schreef Punnik het volgende:
hij heeft een eigen label MEN/Rephlex Records , daar wou hij graag dingen gaan uitbrengen , maar er stond nog in zn contract dat hij bij Warp volgens mij nog twee albums moest maken.
Toen heeft hij Druqks [die hij zelf niet eens zo geweldig vond [ik heb em nog maar 1 keer gedraait , zou het niet weten] en Mixes For Cash [vind ik niet echt bijzonder] gemaakt om weg te kunnen bij Warp.

zn laatste EP heet Smojphace [2003], op de b kant een heerlijke bak herrie

Volgens geleerden (ik heb het zelf niet gecontroleerd) zou die bak herrie computerdata betreffen met daarin een fotootje en een respect list. Geen idee of dit waar is ... muziek kan ik het in ieder geval niet noemen ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_16915759
Ik zat gister een docu te kijken over bergbeklimmen, bij die beelden die je zag van sneeuwlandschappen hoorde je steeds de muziek van selected ambient works
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:49:24 #82
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16915944
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:42 schreef kamagurka het volgende:
Ik zat gister een docu te kijken over bergbeklimmen, bij die beelden die je zag van sneeuwlandschappen hoorde je steeds de muziek van selected ambient works
Zowiezo valt het me op hoeveel IDM/Ambient/Electronic muziek er als achtergrond bij docu's gebruikt wordt. De gemiddelde nederlander zegt Aphex Twin, Boards Of Canada etc. niets, maar bijna iedereen heeft er onbewust wel eens iets van gehoord.
pi_16916926
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:17 schreef Punnik het volgende:
Mixes For Cash [vind ik niet echt bijzonder] gemaakt om weg te kunnen bij Warp.
Ik vind 26 Mixes for cash echt een super relaxede CD
  zondag 15 februari 2004 @ 16:32:04 #84
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_17197765
Nou was ik vrijdag in Gent in de Culture Club plaid aan t checken en daar zei een gast tegen mij dat Aphex Twin én Squarepusher in het concertgebouw van Brugge zouden optreden

http://concertgebouw.be/index.phtml?nc=&dl=cgb.menu&s_s=4&dt=3

Maar helaas blijkt het zo te zijn dat er een of ander symfonie orkest het werk van deze heren brengt.

Kan ook interresant zijn, maar ik wil die gasten nog wel eens in levende lijve zien.

[Dit bericht is gewijzigd door jaap393 op 15-02-2004 16:41]

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_17197830
quote:
26 Mixes for cash
Enorm vette titel voor een cd
pi_17205258
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:21 schreef Punnik het volgende:

[..]

Tis geen 4-op-een-rij , spel heet in t nederlands geloof ik "Onderuit"

@ Punnik:
Juist ja.

Ik was zowaar vergeten welk spel ze ookalweer aan het doen waren op die cover. Wist dat het een blauw staand 'bord' was met geel en rood gekleurde 'steentjes', dus ik gokte op 4-op-een-rij ; )

@ Weakling: Geleerden? Mwoah, meer geluidsanalyse-programma's gok ik

zie ook: (even in mn favorieten zoeken..)
http://www.wired.com/news/culture/0,1284,52426,00.html

* nou ik die site zelf ook weereens doorlees; ik heb dat MetaSynth ook een tijdje geprobeerd toen ik nog een mac had.. best gaaf spul

was dr niet een stuk software dat een mac simuleerde? : P

[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 15-02-2004 21:10]

maandag 16 februari 2004 @ 14:56:23 #87
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_17223520
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:01 schreef joehaann het volgende:

[..]

@ Punnik:
Juist ja.

Ik was zowaar vergeten welk spel ze ookalweer aan het doen waren op die cover. Wist dat het een blauw staand 'bord' was met geel en rood gekleurde 'steentjes', dus ik gokte op 4-op-een-rij ; )

@ Weakling: Geleerden? Mwoah, meer geluidsanalyse-programma's gok ik

zie ook: (even in mn favorieten zoeken..)
http://www.wired.com/news/culture/0,1284,52426,00.html

* nou ik die site zelf ook weereens doorlees; ik heb dat MetaSynth ook een tijdje geprobeerd toen ik nog een mac had.. best gaaf spul

was dr niet een stuk software dat een mac simuleerde? : P

Ik had zo'n programma op mn Amiga , heb t toen ook geprobeerd, is idd wel grappig , klinkt trouwens als een bak herrie [ook erg lekker ]
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_17500813
Staat er nog een nieuwe release voor de heer James in de planning? Ik wil graag meer van hem horen
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:44:02 #89
25601 roer-ei
I (HEART) GHETTO
pi_17501935
ik las op een forum dat ie in de nabije toekomst nog wat acid releases heeft staan op dat MEN Records pseudo sublabel
getting high on protein deficiency
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:55:42 #91
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17504850
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 20:45 schreef Disorder het volgende:
Maar staat er ook nog een serieus album in de planning?
Volgens mij staat er bij RDJ nooit iets serieus op planning

Dus het wordt gewoon afwachten of ie weer eens een keer zin heeft om een fatsoenlijke CD uit te brengen of ons weer gaat lopen kwallen met een Smojphace achtige release ...
  donderdag 4 maart 2004 @ 23:03:58 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17505045
Ik heb alleen 'Selected Ambient Works 85-92' op CD en ik zou iedereen het relatief onbekende 'Quintute' willen aanraden
Ook erg ok: 'Children Talking' en 'Heliosphan'
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 4 maart 2004 @ 23:16:51 #93
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17505343
Onbekend is idd maar relatief BTW: Quintute = Quixote van Surfing On Sine Waves onder zijn Polygon Window alias ...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 21:02:33 #94
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_17523798
Geweldige muziek natuurlijk dit spreek zefls een metalhead als mij aan.
[......]
pi_17538290
ja geweldig idd, ik heb zelf:

- I care because you do..
- classics
- come to daddy (logisch)
- donkey rhubarb
- drukqs
- girl boy (ep)
- richard d james album
- window licker (ep)
- albums from mars
- ventolin
- selected ambient works
- powerpacman
- analogue bubblebath 1& 2

en ook nog:

mike and rich - expert knob twiddlers

m`n favorieten zijn toch wel:

- stone in focus
- next heap with (beetje icct hedral achtig)
- polynomial-c ( )
- flim
- IZ-US
- pancake lizard
- vordhosbn ( )
- bbydhyonchord
- avril 14th

Ik vind Gwarek 2 trouwens een erg duister nummer, zit daar nog een verhaal achter ofzo?
  zondag 7 maart 2004 @ 17:12:58 #96
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17557029
Uit het geruchten circuit: RDJ schijnt nogal verslingerd geraakt te zijn aan analoge instrumenten en gaat onder zijn AFX alias dit jaar een aantal analoge acid ep's uitbrengen op het Men label ...

Ben benieuwd!
  zondag 13 juni 2004 @ 23:25:55 #97
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_19869295
zeg
als ik dit laat zien:

ben ik dan spuit 1282763 of hebben sommige dit nog niet gezien?

weetje, ik vind aphex erg vet. en zeker nummers als windowlicker, das gewoon geniaal.
maar ik heb geen enkele cd van hem.. het komt er nooit van dat ik er 1tje koop..
als ik geld heb dan maar volgende keer

is het trouwens waar dat gerucht wat ik hoorde dat hij windowlicker al een paar jaar in de kast had liggen en dat meneer de platenbaas zei: aphex, je moet weer wat uit gaan geven.
aphex: oh, neem deze maar..

klopt dat?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 14 juni 2004 @ 11:14:56 #98
27648 Weakling
available in strong mint
pi_19875796
Yep, spuit 1282763 ... maar dat geeft niks

Enne: dat smoesje van "in de kast liggen" wordt nogal erg vaak gebruikt bij hem, bijvoorbeeld ook bij een remix die ie moest maken maar geen zin had om te doen. Waarop ie uit de kast iets getrokken zou hebben wat helemaal niets met het te mixen nummer te maken had. Ik geloof het nog niet zo erg. Heb het idee dat het meer verhaalties zijn die door hemzelf en zijn vrienden in de wereld worden geholpen om het beeld dat iedereen van hem heeft in stand te houden.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:18:45 #99
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_19880906
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:14 schreef Weakling het volgende:
Yep, spuit 1282763 ... maar dat geeft niks

Enne: dat smoesje van "in de kast liggen" wordt nogal erg vaak gebruikt bij hem, bijvoorbeeld ook bij een remix die ie moest maken maar geen zin had om te doen. Waarop ie uit de kast iets getrokken zou hebben wat helemaal niets met het te mixen nummer te maken had. Ik geloof het nog niet zo erg. Heb het idee dat het meer verhaalties zijn die door hemzelf en zijn vrienden in de wereld worden geholpen om het beeld dat iedereen van hem heeft in stand te houden.
ach, maakt het ook uit
hij blijft leuk.

en van die verhaaltjes. het maakt ook weinig uit wat er nou wel en niet waar is toch. als het maar goed klinkt

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 14 juni 2004 @ 14:36:31 #100
27648 Weakling
available in strong mint
pi_19881398
Zekers te weten timbob. Enne, nu orbital op zijn eindje loopt is aphex twin idd wel een mooie nieuwe hobby om je geld aan uit te geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')