quote:Nee, niet gejat, slechts aan een select groepje vrienden door RDJ uitgedeeld. Daarna was 1 van hen zo aardig om het voor een ander te kopieren, die het vervolgens ook weer gekopieerd heeft etc.
Op donderdag 5 februari 2004 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is die Melodies from mars niet gejat? Want die is toch niet uitgebracht
En idd zijn laptop is een keer gejat op een vliegveld o.i.d. Kan me voorstellen dat je dan in een opwelling roept niks meer uit te brengen. Maar het niets meer uit willen brengen had geloof ik meer te maken met het contract bij Warp waar ie destijds aan vast zat. Daar wilde ie onderuit zodat ie echt de vrije hand zou gaan krijgen en de dingen kon gaan maken die hij wilde. Ik meen dat ie met 26 Remixes zijn contract uitgedient heeft.
quote:jup en wat hij zei over het neit meer uitbrengen van zijn muziek was voor druqs
Op donderdag 5 februari 2004 14:59 schreef Weakling het volgende:[..]
Nee, niet gejat, slechts aan een select groepje vrienden door RDJ uitgedeeld. Daarna was 1 van hen zo aardig om het voor een ander te kopieren, die het vervolgens ook weer gekopieerd heeft etc.
En idd zijn laptop is een keer gejat op een vliegveld o.i.d. Kan me voorstellen dat je dan in een opwelling roept niks meer uit te brengen. Maar het niets meer uit willen brengen had geloof ik meer te maken met het contract bij Warp waar ie destijds aan vast zat. Daar wilde ie onderuit zodat ie echt de vrije hand zou gaan krijgen en de dingen kon gaan maken die hij wilde. Ik meen dat ie met 26 Remixes zijn contract uitgedient heeft.
ik hoop dat hij na zijn contract met warp ook nog dingen blijft maken
ik bid zelfs elke avond..
zn laatste EP heet Smojphace [2003], op de b kant een heerlijke bak herrie
quote:Volgens geleerden (ik heb het zelf niet gecontroleerd) zou die bak herrie computerdata betreffen met daarin een fotootje en een respect list. Geen idee of dit waar is ... muziek kan ik het in ieder geval niet noemen ...
Op donderdag 5 februari 2004 16:17 schreef Punnik het volgende:
hij heeft een eigen label MEN/Rephlex Records , daar wou hij graag dingen gaan uitbrengen , maar er stond nog in zn contract dat hij bij Warp volgens mij nog twee albums moest maken.
Toen heeft hij Druqks [die hij zelf niet eens zo geweldig vond [ik heb em nog maar 1 keer gedraait , zou het niet weten] en Mixes For Cash [vind ik niet echt bijzonder] gemaakt om weg te kunnen bij Warp.zn laatste EP heet Smojphace [2003], op de b kant een heerlijke bak herrie
quote:Zowiezo valt het me op hoeveel IDM/Ambient/Electronic muziek er als achtergrond bij docu's gebruikt wordt. De gemiddelde nederlander zegt Aphex Twin, Boards Of Canada etc. niets, maar bijna iedereen heeft er onbewust wel eens iets van gehoord.
Op donderdag 5 februari 2004 16:42 schreef kamagurka het volgende:
Ik zat gister een docu te kijken over bergbeklimmen, bij die beelden die je zag van sneeuwlandschappen hoorde je steeds de muziek van selected ambient works
quote:Ik vind 26 Mixes for cash echt een super relaxede CD
Op donderdag 5 februari 2004 16:17 schreef Punnik het volgende:
Mixes For Cash [vind ik niet echt bijzonder] gemaakt om weg te kunnen bij Warp.
http://concertgebouw.be/index.phtml?nc=&dl=cgb.menu&s_s=4&dt=3
Maar helaas blijkt het zo te zijn dat er een of ander symfonie orkest het werk van deze heren brengt.
Kan ook interresant zijn, maar ik wil die gasten nog wel eens in levende lijve zien.
[Dit bericht is gewijzigd door jaap393 op 15-02-2004 16:41]
quote:@ Punnik:
Op woensdag 4 februari 2004 22:21 schreef Punnik het volgende:[..]
Tis geen 4-op-een-rij , spel heet in t nederlands geloof ik "Onderuit"
Ik was zowaar vergeten welk spel ze ookalweer aan het doen waren op die cover. Wist dat het een blauw staand 'bord' was met geel en rood gekleurde 'steentjes', dus ik gokte op 4-op-een-rij ; )
@ Weakling: Geleerden? Mwoah, meer geluidsanalyse-programma's gok ik
zie ook: (even in mn favorieten zoeken..)
http://www.wired.com/news/culture/0,1284,52426,00.html
* nou ik die site zelf ook weereens doorlees; ik heb dat MetaSynth ook een tijdje geprobeerd toen ik nog een mac had.. best gaaf spul
was dr niet een stuk software dat een mac simuleerde? : P
[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 15-02-2004 21:10]
quote:Ik had zo'n programma op mn Amiga , heb t toen ook geprobeerd, is idd wel grappig , klinkt trouwens als een bak herrie [ook erg lekker
Op zondag 15 februari 2004 21:01 schreef joehaann het volgende:[..]
@ Punnik:
Juist ja.Ik was zowaar vergeten welk spel ze ookalweer aan het doen waren op die cover. Wist dat het een blauw staand 'bord' was met geel en rood gekleurde 'steentjes', dus ik gokte op 4-op-een-rij ; )
@ Weakling: Geleerden? Mwoah, meer geluidsanalyse-programma's gok ik
zie ook: (even in mn favorieten zoeken..)
http://www.wired.com/news/culture/0,1284,52426,00.html* nou ik die site zelf ook weereens doorlees; ik heb dat MetaSynth ook een tijdje geprobeerd toen ik nog een mac had.. best gaaf spul
was dr niet een stuk software dat een mac simuleerde? : P
Volgens mij staat er bij RDJ nooit iets serieus op planningquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:45 schreef Disorder het volgende:
Maar staat er ook nog een serieus album in de planning?
ach, maakt het ook uitquote:Op maandag 14 juni 2004 11:14 schreef Weakling het volgende:
Yep, spuit 1282763... maar dat geeft niks
Enne: dat smoesje van "in de kast liggen" wordt nogal erg vaak gebruikt bij hem, bijvoorbeeld ook bij een remix die ie moest maken maar geen zin had om te doen. Waarop ie uit de kast iets getrokken zou hebben wat helemaal niets met het te mixen nummer te maken had. Ik geloof het nog niet zo erg. Heb het idee dat het meer verhaalties zijn die door hemzelf en zijn vrienden in de wereld worden geholpen om het beeld dat iedereen van hem heeft in stand te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |