Voor de onbekende een paar albums van Aphex twin
Zelf heb ik de Albums:
-26 remixes for cash (Zeeerrrrr goed)
-Melodies from Mars (Ook ergg goed)
-Richard D. Album (Iets minder dan de 2 bovenste maar zeker wel lekker)
En ik heb nog een zooi mp3tjes op mijn pc staan van hem.
Ik vind de muziek zelf erg goed.
Veel lekkere chaotische muziek.
Het is een soort Electronic, Ambient muziek.
Het is echt de beste muziek die ik ken!!
Nog meer mensen die hiervan houden?
ps: check es www.clone.nl (veel goede electronische muziek)
[Dit bericht is gewijzigd door joeplemmens op 04-02-2004 16:23]
quote:ja die bedoel ik
Op woensdag 4 februari 2004 16:22 schreef joeplemmens het volgende:
En selected ambient works?
Ik luisterde naar het mp3-tje ervan maar begon me echt te vervelen.
quote:Ja die heb ik nog niet gehoord?!
Op woensdag 4 februari 2004 16:25 schreef Gijsch het volgende:
En wat denk je van PowerPackman? Die cd waarin hij allemaal hele ouwe muziek van jaren '70 computerspelletjes heeft geremixed
quote:Zeker erg grappig ja, ik weet niet hoe de cd heet maar één van de liedjes heet Powerpill Packman.
Op woensdag 4 februari 2004 16:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Ja die heb ik nog niet gehoord?!
Die is dus ook wel lekker
Of iedereen het nou echt zo goed vindt, of dat ze alleen maar vanuit hun image denken en het daarom denken goed te vinden......
Ik weet wel dat er echt veel posers zitten tussen de "liefhebbers"....
Ik vindt het weinig briljant. Vaak klinkt het exact hetzelfde als wanneer je audio afspeelt in een muziek programma op een computer die er te traag voor is. Weet haast ook wel bijna zeker dat hij via dat op het idee is gekomen voor de manier waarop hij muziek in elkaar zet.
quote:Jaa die ken ik ook wel.
Op woensdag 4 februari 2004 16:28 schreef Gijsch het volgende:Zeker erg grappig ja, ik weet niet hoe de cd heet maar één van de liedjes heet Powerpill Packman.
quote:Sommige nummers zijn wel wat makkelijk gemixed.
Op woensdag 4 februari 2004 16:28 schreef OutKast het volgende:
Weet je wat ik me nou afvraag?Of iedereen het nou echt zo goed vindt, of dat ze alleen maar vanuit hun image denken en het daarom denken goed te vinden......
Ik vindt het weinig briljant. Vaak klinkt het exact hetzelfde als wanneer je audio afspeelt in een muziek programma op een computer die er te traag voor is. Weet haast ook wel bijna zeker dat hij via dat op het idee is gekomen voor de manier waarop hij muziek in elkaar zet.
quote:Hmmm. Toen Aphex Twin begon (midden jaren '80) was er nog NIEMAND die naar muziek via de computer luisterde. Zelfs cd's waren nog heel erg modern. Maar vanuit je image denken om Aphex Twin goed te vinden? Tsja, misschien als je beginnend pubertje bent, maar Aphex heeft wereldwijd veel aanhangers. Het zijn echte composities die hij maakt, maar dat moet je wel kunnen horen
Weet je wat ik me nou afvraag?Of iedereen het nou echt zo goed vindt, of dat ze alleen maar vanuit hun image denken en het daarom denken goed te vinden......
Toch vind ik z'n oudere albums beter dan wat er tegenwoordig uitkomt, maarja, smaken verschillen.
Persoonlijk vind ik de Analogue Bubblebath reeks het beste
kheb nu stukje Venetian Snares opstaan , misschien ook een tip voor de liefhebbers
quote:
quote:Jooooooo wat een albums!!!!
Op woensdag 4 februari 2004 16:38 schreef Punnik het volgende:
kheb Mixes for Cash , Analogue Bubblebath , Analogue Bubblebath 3, Analogue Bubblebath IV , Classics , Come To Daddy EP , Donkey Rhubarb EP , Girl Boy EP , Melodies From Mars , On , Richard D. James Album , Selected Ambient Works 85-92 , Selected Ambient Works II , Ventolin E.P , Joyrex J4 EP , Joyrex J5 EP , Surfing On Sine Waves op vinyl/cd [plus nog wat losse 12" dingen die hier in de kast staan]Toch vind ik z'n oudere albums beter dan wat er tegenwoordig uitkomt, maarja, smaken verschillen.
Persoonlijk vind ik de Analogue Bubblebath reeks het bestekheb nu stukje Venetian Snares opstaan , misschien ook een tip voor de liefhebbers
Toevallig heb ik ook venetian snares opstaan
Imafuckingidiot wel te verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |