quote:En neem je fototoestel mee...
Op woensdag 4 februari 2004 16:18 schreef Duder het volgende:
Ga kijken zou ik zeggen..
quote:Zal wel weer illegale practijken zijn, dr loopt daar een hoop onguur volk rond .....
Op woensdag 4 februari 2004 16:15 schreef jodzemanze het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is in het straatje bij de coffeeshops in Nijmegen (meteen na de mac-donalds rechts) ?
Kwam er net langs en er stonden veel agenten en veeeel mensen in het straatje... auto's werden tegengehouden en er kwamen steeds meer mensen en agenten bij...
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:19 schreef HAL9000S het volgende:
de beruchte 2e walstraat a.k.a. vlaamse gas idd...zal wel weer een schiet/steekpartij geweest zijn...
quote:Nog beter! Een geval van zinloos protest dus.
Op woensdag 4 februari 2004 16:41 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
quote:Hahaha.. Relaxte actie
Op woensdag 4 februari 2004 16:41 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
*eten is
quote:Noem één goede reden waarom je er dan nog zou blijven.
Op woensdag 4 februari 2004 16:52 schreef Versie1 het volgende:
Ben blij als ik weg kan uit dit alternatieve touwhaar imperium. Van mij mogen ze ze er uit slaan!
de tweede walstraat is dus NIET de vlaamsegas he, wijsneus. zeker weer iemand die niet uit nijmegen komt en wel weer heel stoer wil meepraten.quote:Op woensdag 4 februari 2004 16:19 schreef HAL9000S het volgende:
de beruchte 2e walstraat a.k.a. vlaamse gas idd...zal wel weer een schiet/steekpartij geweest zijn...
oh? wat is dat nou weer voor onzin? ik weet zeker dat je er toen nooit bent geweest, anders zou je dat niet zeggen. al dat gelul altijd...quote:Op zondag 29 februari 2004 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik dacht al dat ik weer de enige was die zag dat het niet klopte...
En zo'n coffeeshopstraat is de 2e walstraat toch ook weer niet? Is flink opgeschoond tegenwoordig... net als de Vlaamsegas trouwens. Tegenwoordig kun je daar weer in je eentje doorheen. Een aantal jaren geleden niet... dan wist je zeker dat als je er rijk in ging, dat je beroofd, arm en kaal eruit kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |