quote:Omdat het hier over een nieuwe feature gaat die mogelijk voor velen interessant is, laat ik hem open.
Op woensdag 4 februari 2004 20:10 schreef bbstreams het volgende:
er was eigenlijk al een postbank topic:
quote:Tja, wat raak je sneller kwijt, een los papiertje of een telefoon.
Op donderdag 5 februari 2004 21:55 schreef Forno het volgende:
Wat ik me afvraag: is het handig om je tan-codes per sms te ontvangen? Als je je telefoon verliest kun je niet online bankieren totdat je een nieuwe telefoon hebt. Ik neem dus weer gewoon een lijst.
quote:Postbank heeft het ook al een paar jaar, maar heeft het nu vernieuwd.
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Num het volgende:
Komt de Postbank daar nu pas mee?
De Rabobank heeft 't al een paar jaar.
Betekent dat dus, dat wanneer ik om 13:00 iets overmaak naar een andere girorekening (niet van mezelf), dat dit om 13:10 op die rekening staat?
quote:(ik had het dan ook over het realtime gedeelte)
Op vrijdag 6 februari 2004 09:37 schreef Kontiki het volgende:
Postbank heeft het ook al een paar jaar, maar heeft het nu vernieuwd.
quote:Nee dat betekend dat als je 13:00 iets overmaakt dat het dan 13:01 op de andere rekening staat
Op vrijdag 6 februari 2004 09:48 schreef Kontiki het volgende:
Alleen waren de transacties nog niet realtime.Betekent dat dus, dat wanneer ik om 13:00 iets overmaak naar een andere girorekening (niet van mezelf), dat dit om 13:10 op die rekening staat?
quote:[zeurmode]
Op vrijdag 6 februari 2004 11:07 schreef Num het volgende:
Nee dat betekend dat als je 13:00 iets overmaakt dat het dan 13:01 op de andere rekening staat
quote:oude girotel online werkte ook al vlug (voor 23uur geplaatst, de volgende middag op mn alex rekening)
Op vrijdag 6 februari 2004 11:07 schreef Num het volgende:
over het realtime gedeelte
maar ik vraag me toch af hoe snel het echt zal zijn want alle banken moet wel mee werken, vroeger hielden banken standaard een paar dagen je geld vast. dit was voor hun natuurlijk bigbusiness. als er nu maar seconden zit waarbij de bank het geld in handen heeft, vangen ze minder rente.
Ik heb nu een girotel code, een gin code en een wachtwoord.
quote:Je Internet Bankieren gebruikersnaam.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:12 schreef Roellio het volgende:
Wat moet je bij "gebruikersnaam" invullen?Ik heb nu een girotel code, een gin code en een wachtwoord.
Ziet er wel netjes uit, het gaat alleen nog wel errug traag...
quote:
8. Provisies en kosten
8.1 Postbank is bevoegd aan de Cliënt kosten en provisie in rekening te brengen met betrekking tot het gebruik van Mijn Postbank.nl en de daaronder vallende Diensten en daarvoor de Cliënt te debiteren. De kosten en provisies worden door Postbank vastgesteld en kunnen met onmiddellijke ingang worden gewijzigd. Postbank draagt er zorg voor dat informatie hierover tijdig bekend wordt gemaakt.
quote:En dat geldt dus ook voor internetbankier diensten van alle andere banken.
Op zaterdag 7 februari 2004 14:06 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
![]()
quote:Ik betaal 0,00 voor Rabo Internetbankieren bij een Rabo Studentenrekening. Nou is Girotel en dit waarschijnljk ook gratis voor studenten, maar toch. Rabo Internetbankieren heb je bij de Rabo voor zover ik weet hoogstens een Rabox nodig,
Op zaterdag 7 februari 2004 14:42 schreef 700MB het volgende:[..]
En dat geldt dus ook voor internetbankier diensten van alle andere banken.
quote:Mijnpostbank.nl is eingelijk Girotel v2.0, en ook gratis..
Op zaterdag 7 februari 2004 16:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
Ik betaal 0,00 voor Rabo Internetbankieren bij een Rabo Studentenrekening. Nou is Girotel en dit waarschijnljk ook gratis voor studenten, maar toch. Rabo Internetbankieren heb je bij de Rabo voor zover ik weet hoogstens een Rabox nodig,
quote:Wat ik bedoel is dat andere banken er geld voor kunnen gaan vragen, als ze dat zouden willen. Niet dat ze het doen, dat is een andere stelling.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
Ik betaal 0,00 voor Rabo Internetbankieren bij een Rabo Studentenrekening. Nou is Girotel en dit waarschijnljk ook gratis voor studenten, maar toch. Rabo Internetbankieren heb je bij de Rabo voor zover ik weet hoogstens een Rabox nodig,
quote:Correct.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:29 schreef pinkelmans het volgende:
Mijnpostbank.nl is eingelijk Girotel v2.0, en ook gratis..
Ze bedoelen alleen in de voorwaarden dat de Postbank rechten heeft om er een betaalde dienst van te maken per onmiddelijke ingang, maar ze zullen het wel op tijd melden. Dit zodat je geen rechten heb om het gratis te eisen, etc.
Althans.. dat denk ik :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |