abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16878016
Wie van de Fokkers heeft er ervaring met nachtlenzen?
Zodat je overdag geen bril/lenzen meer op/in hoeft?
Wil ze wel aanschaffen, maar omdat het vrij nieuw is wil ik wel eens wat ervaringen met die dingen lezen.
geniet....., en drink met (je) mate(n)
pi_16878094
hmmm ken het niet, maar heb zelf gewoon maandlenzen en ik heb die dingen best vaak gewoon snachts in, volgens de opticien kon het niet echt kwaad, als ik ze sochtends dan maar niet probeer uit te doen.
dus ach waarom nachtlenzen
namaste
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:37:51 #3
40929 Lievelientje
Alterego: evil-line
pi_16878489
Ik heb er ook wel van gehoord, maar weet er zelf weinig van. Het ljkt me wel een handige uitvinding. Met mijn -4 zit ik toch echt aan mn lenzen vast overdag dus dit lijkt me wel errug handig!
| UMTC | *lurkert* |
pi_16878531
Heb zelf nachtlenzen geprobeerd, op verzoek van een vriend die opticien is, om te kijken of met mijn sterkte (-5) er nog iets mogelijk was met nachtlenzen. Dit was dus ongeveer een jaar geleden. Lukte bij mij niet, de grens ligt nu tot ongeveer -3 of -3,5 dacht ik. Verschillende mensen die ik ken zijn er super tevreden over. Je doet ze s'nachts in en overdag zie je goed, bij sommigen is dat zelf één keer in de 2 a 3 dagen. Begin je weer minder te zien, zet je de lenzen weer in en je ziet weer goed. Het lijken trouwens meer harde lenzen, dus in het begin is het echt niet prettig slapen. Ga er ook niet van uit dat je de volgende dag direct goed ziet, hier gaan gewoon een paar dagen overheen. Ik kreeg van mijn kennis dan ook verschillende zogenaamde paslenzen mee in verschillende sterktes. Zodat ik de eerste dagen passende lenzen in kon zetten. Helaas was mijn sterkte net iets te veel van het goede. Zorg trouwens wel dat je een goede opticien neemt. Dat geldt trouwens voor alle lenzen. Succes
pi_16878589
--->LIF
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16881539
Nachtlens
Nachtlens deel 2!

voldoende leesvoer.. 2e is het lopende centrale topic...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')