Tis gwoon een hardnekkige fabel volgens mij.
heeft ooit in de krant gestaan dat die tent de meeste bacteriën had in de fritessaus
Mjah, lijkt me toch echt een fabel...
Ik geloof er niets van. Vast een complot van de Marokkaanse shoarmaverkopers.
quote:ik denk het ook
Op woensdag 4 februari 2004 11:47 schreef SunChaser het volgende:Tis gwoon een hardnekkige fabel volgens mij.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:50 schreef Lucille het volgende:
Ik slik die knoflooksaus altijd.
quote:
Ik denk dat je ooit nog wel iets ranzigers op hebt als sperma (wat me op zich natuurlijk al errug onsmakelijk lijkt) neem bijv. pis, kits, kattevoer, stront enz. enz.
Ik wil er niet bij stilstaan wat een kok allemaal niet met je prakkie uit kan vreten
quote:Wat niet weet wat niet deert!
Maar die bakjes saus bij de shoarmaboer zijn sowieso behoorlijk ranzig. Ze worden elke keer weer op tafel gekwakt, bij vaak dronken gastjes die het reuze lachen vinden om er iets ranzigs mee te doen.
Maar sperma in saus doen, als dat ooit ontdekt wordt dan komt de lolbroek die dat gedaan heeft er wat mij betreft niet af met een hoge boete: celstraf voor zo'n mongool.
PS knoflooksaus is knoflook (tot puree gemaakt) en mayonaise.. Dan ben je al een stuk op weg en natuurlijk nog wat kruiden enzo
quote:Ja want zwanger wordt je er niet van.
Was een vrouw ernstig ziek geworden, waarnaar er onderzoek is gedaan bij die shoarmazaak, bleek er van 5 verschillende mannen sperma in de saus te zitten...
Ach het zal wel een geintje zijn geweest, je wilt niet weten wat er in keukens gebeurd.
Is een broodje aap verhaal.
Google maar op "sperma in knoflooksaus", zie je ook een oud topic naar boven schieten...
quote:Wat geen hardnekkige fabel is is dat die lui van de Turkse markt je proberen te vergiftigen door een paar extra kilo zout in de oliebollen te stoppen
Op woensdag 4 februari 2004 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Het verhaal dat er in shoarmasaus bij de Turk in Nederland vaak spermaresten zitten. Mijn moeder begon er ook over dat het laatst was onderzocht bij de Oosterse markt. Maar ik geloof er niets van, ik lees er nooit iets over in de krant.Tis gwoon een hardnekkige fabel volgens mij.
* DePeer nog steeds kotsneigingen heeft als ie daar aan terugdenkt
Of zou dat stiekem ook sperma zijn geweest?
(smaakt dat eigelijk zout? )
quote:Hmmm, valt mee.
Op woensdag 4 februari 2004 11:57 schreef DePeer het volgende:(smaakt dat eigelijk zout?
)
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:59 schreef SunChaser het volgende:
Hmmm, valt mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |