abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16872428
Ik en een maat van me willen na een jaar of 20 verwaarlozing van ons figuur eens er wat aan gaan doen (fitness).

Nu zijn er in Arnhem flink wat sportscholen, maar heb ik geen idee welke goed is en welke niet. Nu zijn we specifiek opzoek naar een sportschool waar je goede begeleiding krijgt, goede apparatuur is en waar niet allemaal van die patsers rondlopen, maar gewone lui die netzoals ons een beetje terug in figuur willen komen.

Zijn er hier mensen die goede ervaringen hebben met een sportschool in Arnhem?

pi_16872708
Aan de rijnkade zit een sportschool(tje) (behorende bij een sportwinkel) die goede begeleiding geeft. Geen patser sportschool iig.
pi_16877699
Thx, nog meer mensen met een advies?
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:15:00 #4
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_16877716
stellingsport
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_16877756
in die wijk tegenover burgers/openluchtmuseum zit een fysiotherapeutische, met heeeeeele goeie begeleiding en totaal geen patsers!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_16878770
Bij Stelling komen juist wel de patsers, mijn ex fitnesst daar ook nl

Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog studeert maar via www.studentensportarnhem.nl kun je op presikhaaf goed en goedkoop sporten.
Ikzelf ben sinds vorige week bij de Cave begonnen in zuid (naast de koppel), erg goede begeleiding en geen patsers (overdag in ieder geval), maarre kom maar niet daar want ik vind het wel fijn om de hele zaal voor mezelf te hebben overdag

woensdag 4 februari 2004 @ 14:16:43 #7
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_16879916
als je van groepslessen houdt: http://www.shksportscenter.nl/
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_16882900
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:16 schreef Naamah het volgende:
in die wijk tegenover burgers/openluchtmuseum zit een fysiotherapeutische, met heeeeeele goeie begeleiding en totaal geen patsers!
Heb je daar een naam en nog liever een website van?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:46 schreef voodoolady het volgende:
Bij Stelling komen juist wel de patsers, mijn ex fitnesst daar ook nl

Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog studeert maar via www.studentensportarnhem.nl kun je op presikhaaf goed en goedkoop sporten.
Ikzelf ben sinds vorige week bij de Cave begonnen in zuid (naast de koppel), erg goede begeleiding en geen patsers (overdag in ieder geval), maarre kom maar niet daar want ik vind het wel fijn om de hele zaal voor mezelf te hebben overdag

Klinkt wel goed, heb net even op de website gekeken. Is er overdag/sochtens ook begeleiding? Ik kan nl alleen op maandag morgen, en volgens hun website moet je iig de 1e keer komen als er begeleiding is -> savonds.
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:47:44 #9
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_16883013
de cave in Arnhem zuid is inderdaad goed.
Over het algemeen klim ik daar, maar ik heb er een keertje een finessles gevolgd (je moet de eerste keer dinsdagavond/donderdagavond komen voor begeleiding, daarna mag je zelf oefenen)
lekker rustig, en weinig tot geen patsers
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_16883432
In een zijstraat van de steenstraat zit ook een goede. In het oude zwembad de rietebeek. Heeft een goed beleid qua patsers ed.

[Dit bericht is gewijzigd door teig op 04-02-2004 16:02]

pi_16883446
Heeft Cave ook voldoende apparatuur voor als het wel druk is?

Ik heb ooit op een blauwe maandag bij een sportschooltje gezeten, vol met van die opgeblazen pubers die je echt aanstaren van 'wat kom je doen *' en als je wat vraagt zowel aan je mede fitness-apen of de begeleiding, dan sturen ze je met een kluitje in het riet. En daarnaast waren bijna alle apparaten die een beetje te doen zijn voor een beginneling telkens bezet of stuk. Dus vandaar mijn zoektocht naar een goede sportschool met normale mensen en goede begeleiding en voldoende apparaten enzo...

* ) Ik ben een beetje aan de dikke kant en vind het wel fijn als mensen je respecteren en niet de fitness-ruimte uitstaren zeg maar...

pi_16883773
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:00 schreef teig het volgende:
In een zijstraat van de steenstraat zit ook een goede. In het oude zwembad de rietebeek. Heeft een goed beleid qua patsers ed.
even het internetadres opgezocht: www.indooraction.nl
pi_16885263
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:45 schreef TK24 het volgende:

[..]

Heb je daar een naam en nog liever een website van?
[..]

Klinkt wel goed, heb net even op de website gekeken. Is er overdag/sochtens ook begeleiding? Ik kan nl alleen op maandag morgen, en volgens hun website moet je iig de 1e keer komen als er begeleiding is -> savonds.

Nee begeleiding is er alleen voorlopig op vrijdagochtend tussen 0930 en 1100 dacht ik en 's avonds tussen 1900 en 2200 dacht ik, moet je even kijken op de site bij de 'agenda' (klote site ja), maar er is nog kans dat dit verandert naar en/of woensdagochtend, zei dat (overigens erg leuke ) meisje dat daar de begeleiding doet.
Het is niet heel erg verplicht de eerste keer met begeleiding te doen geloof ik, maar het is wel makkelijk dat je even de apparaten leert kennen en dat ze je de computerzuil uitlegt en evt. een programma opstelt.
Er zijn niet mega veel apparaten, zo uit m'n hoofd 2 loopbanden, van alle spierdingen is er 1(totaal iets van 10 of zo), 3 steppers, 4 fietsen met videoscherm, 3 gewone hometrainers, een roeier en 2 van die 'zitfietsen', maar ik weet ook niet hoe druk het 's avonds is. Mijn ervaring is dat als het druk is je overal wel last hebt met die apparaten daarom ga ik altijd overdag.
pi_16885337
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:00 schreef TK24 het volgende:

* ) Ik ben een beetje aan de dikke kant en vind het wel fijn als mensen je respecteren en niet de fitness-ruimte uitstaren zeg maar...

Begeleiding vind ik daar in ieder geval heel goed, hele aardige meid, die ook de tijd heeft voor je en over dat andere stukje, wees niet bang, de mensen die er 's ochtends komen zijn vaak herintreders (of zoiets) en die zien er helemaal niet uit en zijn vooral met zichzelf bezig
pi_16886027
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:04 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Begeleiding vind ik daar in ieder geval heel goed, hele aardige meid, die ook de tijd heeft voor je en over dat andere stukje, wees niet bang, de mensen die er 's ochtends komen zijn vaak herintreders (of zoiets) en die zien er helemaal niet uit en zijn vooral met zichzelf bezig

lol, dat moet ik hebben, kan ik zelf gaan staren

Ik ga morgen even informeren! Thx voor je info, tot nu toe lijkt cave me toch de meest geschikte.

Misschien dat ik je tzt wel een keer (onbewust) tegenkom... dus hoi alvast

pi_16922111
Ja ik vind het in ieder geval erg goed daar, maar zoals ik zei ik kom daar alleen overdag. Ja Hoi alvast
Ze hebben er trouwens ook een stoomcabine en wist je waarschijnlijk al, maar handdoek is verplicht.
Oh trouwens een paar jaar geleden toen ik daar nog klom, hadden ze altijd een regeling dat als je een nieuw lid aanbracht je een maand gratis sporten kreeg, ik zal het morgen even navragen of dat nog zo is, maar mocht je er gaan sporten, geef dan even mijn naam door, als ze het nog hebben (mail ff of zo dan) :p
pi_20009286
Hoi VoodooLady,

Errug late reactie, ik loop er nu al paar maandjes en ben erg tevreden. Ik zie nu pas dat ik jou naam had kunnen doorgeven. Joi mail adres staat niet in je profiel. Misschien wil je me ff mailen tk24@f2s.nl, dan ga ik dat alsnog voor je regelen....
pi_20011651
arnhem zuid, in de koppel
pi_20013694
Wil je geen patsers? Niet nastaren en op je gemakje trainen? Groot Klimmendaal is dan absoluut het beste voor jou. Het zijn voornamelijk de wat meer volwassen mensen die daar sporten. Heerlijk rustig en niemand valt je lastig met vervelende blikken van "kijk die nou". Ik heb er ook een tijd gesport en de begeleiding (als je die wilt) is erg fijn.

Er lopen daar ook dieetistes rond, mocht je die nodig hebben

http://www.grootklimmendaal.uwpraktijkonline.nl

[edit: oh beetje laat ]
pi_20015028
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 01:19 schreef TK24 het volgende:
Hoi VoodooLady,

Errug late reactie, ik loop er nu al paar maandjes en ben erg tevreden. Ik zie nu pas dat ik jou naam had kunnen doorgeven. Joi mail adres staat niet in je profiel. Misschien wil je me ff mailen tk24@f2s.nl, dan ga ik dat alsnog voor je regelen....
Weet niet of ze dit zal lezen..
Users reageren nu op een heel oud topic.
Ik verplaats je vraag naar het centrale moderatietopic van LIF
Misschien dat ze het daar leest, en anders moet je even kijken waar ze reageert en haar aanspreken.
Dit topic doe ik dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')