Nu zijn er in Arnhem flink wat sportscholen, maar heb ik geen idee welke goed is en welke niet. Nu zijn we specifiek opzoek naar een sportschool waar je goede begeleiding krijgt, goede apparatuur is en waar niet allemaal van die patsers rondlopen, maar gewone lui die netzoals ons een beetje terug in figuur willen komen.
Zijn er hier mensen die goede ervaringen hebben met een sportschool in Arnhem?
Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog studeert maar via www.studentensportarnhem.nl kun je op presikhaaf goed en goedkoop sporten.
Ikzelf ben sinds vorige week bij de Cave begonnen in zuid (naast de koppel), erg goede begeleiding en geen patsers (overdag in ieder geval), maarre kom maar niet daar want ik vind het wel fijn om de hele zaal voor mezelf te hebben overdag
quote:Heb je daar een naam en nog liever een website van?
Op woensdag 4 februari 2004 13:16 schreef Naamah het volgende:
in die wijk tegenover burgers/openluchtmuseum zit een fysiotherapeutische, met heeeeeele goeie begeleiding en totaal geen patsers!
quote:Klinkt wel goed, heb net even op de website gekeken. Is er overdag/sochtens ook begeleiding? Ik kan nl alleen op maandag morgen, en volgens hun website moet je iig de 1e keer komen als er begeleiding is -> savonds.
Op woensdag 4 februari 2004 13:46 schreef voodoolady het volgende:
Bij Stelling komen juist wel de patsers, mijn ex fitnesst daar ook nlIk weet niet hoe oud je bent en of je nog studeert maar via www.studentensportarnhem.nl kun je op presikhaaf goed en goedkoop sporten.
Ikzelf ben sinds vorige week bij de Cave begonnen in zuid (naast de koppel), erg goede begeleiding en geen patsers (overdag in ieder geval), maarre kom maar niet daar want ik vind het wel fijn om de hele zaal voor mezelf te hebben overdag
[Dit bericht is gewijzigd door teig op 04-02-2004 16:02]
Ik heb ooit op een blauwe maandag bij een sportschooltje gezeten, vol met van die opgeblazen pubers die je echt aanstaren van 'wat kom je doen *' en als je wat vraagt zowel aan je mede fitness-apen of de begeleiding, dan sturen ze je met een kluitje in het riet. En daarnaast waren bijna alle apparaten die een beetje te doen zijn voor een beginneling telkens bezet of stuk. Dus vandaar mijn zoektocht naar een goede sportschool met normale mensen en goede begeleiding en voldoende apparaten enzo...
* ) Ik ben een beetje aan de dikke kant en vind het wel fijn als mensen je respecteren en niet de fitness-ruimte uitstaren zeg maar...
quote:even het internetadres opgezocht: www.indooraction.nl
Op woensdag 4 februari 2004 16:00 schreef teig het volgende:
In een zijstraat van de steenstraat zit ook een goede. In het oude zwembad de rietebeek. Heeft een goed beleid qua patsers ed.
quote:Nee begeleiding is er alleen voorlopig op vrijdagochtend tussen 0930 en 1100 dacht ik en 's avonds tussen 1900 en 2200 dacht ik, moet je even kijken op de site bij de 'agenda' (klote site ja), maar er is nog kans dat dit verandert naar en/of woensdagochtend, zei dat (overigens erg leuke
Op woensdag 4 februari 2004 15:45 schreef TK24 het volgende:[..]
Heb je daar een naam en nog liever een website van?
[..]Klinkt wel goed, heb net even op de website gekeken. Is er overdag/sochtens ook begeleiding? Ik kan nl alleen op maandag morgen, en volgens hun website moet je iig de 1e keer komen als er begeleiding is -> savonds.
quote:Begeleiding vind ik daar in ieder geval heel goed, hele aardige meid, die ook de tijd heeft voor je en over dat andere stukje, wees niet bang, de mensen die er 's ochtends komen zijn vaak herintreders (of zoiets) en die zien er helemaal niet uit en zijn vooral met zichzelf bezig
Op woensdag 4 februari 2004 16:00 schreef TK24 het volgende:* ) Ik ben een beetje aan de dikke kant en vind het wel fijn als mensen je respecteren en niet de fitness-ruimte uitstaren zeg maar...
quote:lol, dat moet ik hebben, kan ik zelf gaan staren
Op woensdag 4 februari 2004 17:04 schreef voodoolady het volgende:[..]
Begeleiding vind ik daar in ieder geval heel goed, hele aardige meid, die ook de tijd heeft voor je en over dat andere stukje, wees niet bang, de mensen die er 's ochtends komen zijn vaak herintreders (of zoiets) en die zien er helemaal niet uit en zijn vooral met zichzelf bezig
Ik ga morgen even informeren! Thx voor je info, tot nu toe lijkt cave me toch de meest geschikte.
Misschien dat ik je tzt wel een keer (onbewust) tegenkom... dus hoi alvast
Weet niet of ze dit zal lezen..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:19 schreef TK24 het volgende:
Hoi VoodooLady,
Errug late reactie, ik loop er nu al paar maandjes en ben erg tevreden. Ik zie nu pas dat ik jou naam had kunnen doorgeven. Joi mail adres staat niet in je profiel. Misschien wil je me ff mailen tk24@f2s.nl, dan ga ik dat alsnog voor je regelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |