quote:Deze heer.
Op woensdag 4 februari 2004 21:26 schreef Fillipe het volgende:
Wie gaat der zo nog eventjes mee fraggen?
Edit: The High End Gaming Honor Server, Hospital, 12 Slots
VOL! Zoek me maar op via tracker:
http://aaotracker.4players.de/clanprofile.php?clanid=7088
Edit 2: Ja vaag dat die TNT server niet tracked.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 04-02-2004 23:24]
we moeten zeker een keer war doen tegen The Got Squad, al worden we waarschijnlijk afgedroogd
( ook een keer TS regelen btw )
Welkom voor de verse [FOK!]'ers !!! ![]()
en nu even kijken of er nog te fraggen valt
Heb dit spelletje net gespeeld: http://www.mtbireland.com/dodge.html
HEEL VERSLAVEND!!! Mijn record, 23.329
erg irritant
Ik heb de basic trainingen voltooid, maar hoe moet ik nu online?
Of moet ik ALLE trainingen doen?
Kan iemand me dit vertellen?
quote:Als je alle basic trainingen hebt dan kan je online. Online kun je gaan door in het menu te gaan naar 'deployment'. Vergeet niet om jezelf eerst in te loggen en dat doe je weer bij 'personal jacket'.
Op donderdag 5 februari 2004 11:36 schreef jakovasaur het volgende:
Ik heb een vraagje:Ik heb de basic trainingen voltooid, maar hoe moet ik nu online?
Of moet ik ALLE trainingen doen?Kan iemand me dit vertellen?
quote:Punkbuster moet je wel aanvinken (Rechts onderaan bij Deployment), en probeer anders eens te verbinden via Gamespy ipv Andromedia...
Op donderdag 5 februari 2004 11:56 schreef jakovasaur het volgende:
En dan bij deployment refresh list?Hij blijft bij mij staan op connecting to Andromedia.
En dan idd een map kiezen bij je Filter, dan refresh list. Dan krijg je alle servers van die map die je gekozen hebt, en dan kan je er een 1 kiezen/selecteren en spelen maar!
quote:Hm nee ik kom er niet uit. In het spel zelf blijft hij maar zoeken naar Andromeda. Als ik via Gamespy een server uitzoek, start hij wel het spel.. maar blijft in het hoofdmenu en doet verder niks.
Op donderdag 5 februari 2004 11:59 schreef Fillipe het volgende:Punkbuster moet je wel aanvinken (Rechts onderaan bij Deployment), en probeer anders eens te verbinden via Gamespy ipv Andromedia...
En dan idd een map kiezen bij je Filter, dan refresh list. Dan krijg je alle servers van die map die je gekozen hebt, en dan kan je er een 1 kiezen/selecteren en spelen maar!
quote:Al die gedaan?
Complete:
Rifle Range, Obstacle Course, US Weapons, and Tactical Training in that order. After each completed training mission, click on the continue button to record your results.
=NKM= Nederlands Korps Mariniers ![]()
Edit, Zo dat kon haast niet beter gaan
Heerlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 05-02-2004 14:07]
quote:Probeer anders eens tilde en dan open 1.2.3.4 met het IP-adres. Ik post zo een server, zal ik eens kijken..
Op donderdag 5 februari 2004 12:13 schreef jakovasaur het volgende:[..]
Hm nee ik kom er niet uit. In het spel zelf blijft hij maar zoeken naar Andromeda. Als ik via Gamespy een server uitzoek, start hij wel het spel.. maar blijft in het hoofdmenu en doet verder niks.
(dus: tilde als je in het hoofdmenu zit, open 69.25.18.193:1716 invoeren en Enter.)
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 05-02-2004 14:50]
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 05-02-2004 15:22]
aantal honor?? fragrate?? wat is nou het belangerijkste
[FOK!]Etter_*
[FOK!]Da-Dogg*
[FOK!]MiereNeuker*
[FOK!]Winter
[FOK!]UltrA
[FOK!]Roellie80 (na eerste keer niet meer gezien)
[FOK!]BMH
[FOK!]TheBoogieMan*
[FOK!]Chopsticks**
De meesten heb ik afgezien van hun eerste post nog nooit gezien. En de ouderen zowiezo nog nooit ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Beluga op 05-02-2004 15:03]
quote:Ik geloof dat je dat zelf in kunt stellen
Op donderdag 5 februari 2004 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
waar word er naar gekeken in de top user list op AA.aantal honor?? fragrate?? wat is nou het belangerijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |